Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 38:sta
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Orgin supersuosittuja pk-seudun torstaimiittejä onkin tässä jo kyselty. Aikaisemmin hommaa hoitanut Petri12r halusi jättää nyt ajot ansiokkaan hoitamisen jälkeen muiden käsiin, joten onkin aika kiittää häntä menneiden vuosien ajojärjestelyistä, jotka osittain ovat olleet suuri syy siihen, että noista miiteistä on tullut niin suosittuja.

Toukokuusta 2007 alkaen Petrin saappaisiin hyppää 2 miestä; RIMMON ja jens. Petri on asettanut riman korkealle joten toivottakaamme pojille tsemppiä homman hoidossa

Eli foorumia seuraamalla totuttuun tapaan selviää missä milläkin viikolla kokoonnutaan.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat

Ihkuu kyllä näitä ajeluita on taas ootettu kun kuuta nousevaa
    Yammutar
    Itse aion myös osallistua ajeluihin, mutta tutkaharavan hommat jätän muille.
    ©
    Hienoa...ja svahnm ia lainatakseni..."ajellaan rajoittimien mukaan..."
    eiku rajotusten..niinkai se oli

Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Villevalle @ Huhti. 27 2007,14:41) kirjoitti
    ja svahnm ia lainatakseni..."ajellaan rajoittimien mukaan..."
    Tuo on kyllä petrin vanha tokaisu
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 27 2007,13:09) kirjoitti
    *

Ihkuu kyllä näitä ajeluita on taas ootettu kun kuuta nousevaa *
    itteä harmittaa lähinnä, etten aikaisemmin kuin tänä keväänä, ymmärtänyt tulla mukaan kimppa-ajoihin... *

EDIT:
    Vaimokin myönsi, että ajotaidot on kehittynyt kun kimpassa mennään. Viime kesänä sillä oli meno vielä vähän huteraa..

zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Hotpants-ryhmän kyykkyjen perässä on aina hauska koettaa lehmällä pysyä. Ja se tutkaharava onkin poikaa se ... hyväksikäyttöäkö ... öööööhh...
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 27 2007,14:43) kirjoitti
    Lainaa (YAMMUTAR @ Huhti. 27 2007,13:09) kirjoitti
    *

Ihkuu kyllä näitä ajeluita on taas ootettu kun kuuta nousevaa *
    itteä harmittaa lähinnä, etten aikaisemmin kuin tänä keväänä, ymmärtänyt tulla mukaan kimppa-ajoihin... *

EDIT:
    Vaimokin myönsi, että ajotaidot on kehittynyt kun kimpassa mennään. Viime kesänä sillä oli meno vielä vähän huteraa..
    Parempi myöhään kun ei milloinkaan

Kyllähän se vaikuttaa ajotapaan / vauhtiin kun seuraa edellä menevää... voi katella miten lujaa se ajaa mutkaan jne.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 27 2007,14:41) kirjoitti
    ai.....näin vaan sen tossa svahnm pk-ajelu 26.4 topicissa......ei ollut tarkoitus "varastaa" kenenkään kuolemattomia viisauksia...

sori ...........

"mahdollisuus päästä letkaan mukaan vajaa tunti myöhemmin. Kun pistää privaa mulle saa koordinaatit. Tarkoitus on siis kuitenkin ajaa rajoittimien (eikun rajoitusten) mukaan. "

Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Lainaa (Villevalle @ Huhti. 27 2007,15:42) kirjoitti
    ai.....näin vaan sen tossa svahnm pk-ajelu 26.4 topicissa......ei ollut tarkoitus "varastaa" kenenkään kuolemattomia viisauksia...

sori ...........

"mahdollisuus päästä letkaan mukaan vajaa tunti myöhemmin. Kun pistää privaa mulle saa koordinaatit. Tarkoitus on siis kuitenkin ajaa rajoittimien (eikun rajoitusten) mukaan. "
    Huomaa hymiö!
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (mopedman @ Huhti. 27 2007,15:55) kirjoitti

sori ...........

Huomaa hymiö! *
    Mä oon varmaan alitajuisesti varastanut sen siihen eiliseen ajeluun... anteeksi.

Kävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.

Itse itseäni varastaen tuolta pk-ajelu 26.4 ketjusta:
    "Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. "

Sitä en osaa sanoa, onko jotain juridista ongelmaa kuvaamisen ja levityksen osalta kaveripiirissä.
    Ongelma tietysti syntyy, jos joku ei halua/salli oman pätkän julkaisemista omalta osaltaan, mutta voihan tuon ratkaista niin, että filmi pyörii vain 'hot pants' ™ -ryhmässä ja hännillä saa tulla 'anonyyminä' omaan tahtiin tai sitten joku otsanauha merkiksi Lidlin tapaan, että ei saa kuvata...tai teipataan rekkarit koko joukko... *No, joo...
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (mopedman @ Huhti. 27 2007,14:46) kirjoitti
    Hotpants-ryhmän kyykkyjen perässä on aina hauska koettaa lehmällä pysyä. Ja se tutkaharava onkin poikaa se ... hyväksikäyttöäkö ... öööööhh...
    Saako kysyä, että minkähänlaisesta "lehmästä" mahtaa tällä kertaa olla kyse? Kun mää en ole pitänyt Busaa lehmänä vaan kyykkynä. Eli onko se Busa vai joku muu?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 27 2007,16:42) kirjoitti
    Lainaa (mopedman @ Huhti. 27 2007,15:55) kirjoitti

sori ...........

Huomaa hymiö!
    Mä oon varmaan alitajuisesti varastanut sen siihen eiliseen ajeluun... anteeksi.

Kävin äsken Tapiolassa ja tukka lähti (kiitos Heippa), niin pohdittiin sitä pk-ajojen videointia. Joku palvelin-tyyppinen ratkaisu salasanalla voisi olla parempi noiden jakeluun.

Itse itseäni varastaen tuolta pk-ajelu 26.4 ketjusta:
    "Tossa oli keskustelua 4ziz:n kanssa, että pukattais videot privaatisti jakoon FTP-palvelimelle, jolloin ei tarvitsisi levyrumbaa. Tunnukset palvelimelle sais esim. ajeluiden yhteydessä, jolloin lataajat olis omaa porukkaa.. siis jos ei kellään ole mitään sitä vastaan.. "

Sitä en osaa sanoa, onko jotain juridista ongelmaa kuvaamisen ja levityksen osalta kaveripiirissä.
    Ongelma tietysti syntyy, jos joku ei halua/salli oman pätkän julkaisemista omalta osaltaan, mutta voihan tuon ratkaista niin, että filmi pyörii vain 'hot pants' ™ -ryhmässä ja hännillä saa tulla 'anonyyminä' omaan tahtiin tai sitten joku otsanauha merkiksi Lidlin tapaan, että ei saa kuvata...tai teipataan rekkarit koko joukko... No, joo...
    Höpö höpö... Peräsjengiäkin pitää kuvata! Vaikka sitten pelkät Eihän mun kuula pääse loistamaan viiideolle ollenkaan, jos vaa Kuuma Pöxyjä™ kuvataan!

V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 27 2007,17:18) kirjoitti
    Lainaa (mopedman @ Huhti. 27 2007,14:46) kirjoitti
    Hotpants-ryhmän kyykkyjen perässä on aina hauska koettaa lehmällä pysyä. * Ja se tutkaharava onkin poikaa se ... hyväksikäyttöäkö ... öööööhh... *
    Saako kysyä, että minkähänlaisesta "lehmästä" mahtaa tällä kertaa olla kyse? * Kun mää en ole pitänyt Busaa lehmänä vaan kyykkynä. Eli onko se Busa vai joku muu?
    oisko tuplax
    notta sää olet **ttu vääräs... busa on lehemä
    Kyllä toi Jens ny möykkää lehmästä (lue: busa) kun on itse eronnut sellaisesta....
    Ettei vaan olis kaiho mieltä ilmassa.
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

Läskillä on aina lämmin.

TouringTurbo
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Arctikdiver @ Huhti. 27 2007,17:35) kirjoitti
    Kyllä toi Jens ny möykkää lehmästä (lue: busa) kun on itse eronnut sellaisesta....
    Ettei vaan olis kaiho mieltä ilmassa.
    Kyllä Jens tietää mistä puhuu, lehmä se on...
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (ttuttu @ Huhti. 27 2007,17:22) kirjoitti
    Höpö höpö... *Peräsjengiäkin pitää kuvata! Vaikka sitten pelkät * * Eihän mun kuula pääse loistamaan viiideolle ollenkaan, jos vaa Kuuma Pöxyjä™ kuvataan! *
    No, sitten jää vain se hikinauha vaihtoehto jäljelle..

p.s eiks mulla oo hieno avatar.. (aprillipäivän katsastusmies)
    pitää vähän brändätä itteä, että voi hiukan muokata tota nickiä myöhemmin..
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 27 2007,17:36) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 27 2007,17:22) kirjoitti
    Höpö höpö... Peräsjengiäkin pitää kuvata! Vaikka sitten pelkät Eihän mun kuula pääse loistamaan viiideolle ollenkaan, jos vaa Kuuma Pöxyjä™ kuvataan!
    No, sitten jää vain se hikinauha vaihtoehto jäljelle..

p.s eiks mulla oo hieno avatar.. (aprillipäivän katsastusmies)
    pitää vähän brändätä itteä, että voi hiukan muokata tota nickiä myöhemmin..
    Yleensähän on ollut valokuvaajia matkassa ja heidän kuviaan on saanut ihailla. Toivottavasti vastaisuudessakin moisia riittää Kimppa-ajeluille. Omasta puolestani saa kuvatuksiani pistää vaikka Jallun kanteen, jos vaan joku viittii niitä kattella, niin omapahan on huonoutensa! Ottakaa vaan kuvia ja videota.Kivahan niitä on jälkeen päin katsella.

V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 27 2007,17:44) kirjoitti
    Yleensähän on ollut valokuvaajia matkassa ja heidän kuviaan on saanut ihailla. Toivottavasti vastaisuudessakin moisia riittää Kimppa-ajeluille. Omasta puolestani saa kuvatuksiani pistää vaikka Jallun kanteen, jos vaan joku viittii niitä kattella, niin omapahan on huonoutensa! * Ottakaa vaan kuvia ja videota.Kivahan niitä on jälkeen päin katsella.
    Täysin samaa mieltä itsekin olen. Funtsin vain JOS joku ei olisi.. No, ei kysytä siltä..

Itse asiassa hyvin sä ttuttu Jallun kanteen sopisitkin nahkat päällä..
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Yleensähän on ollut valokuvaajia matkassa ja heidän kuviaan on saanut ihailla. Toivottavasti vastaisuudessakin moisia riittää Kimppa-ajeluille.
    Mulla tulevaisuudessakin kamera mukana, jos ei järkkäriä niin toi kompakti tai vaihtoehtoisesti känny josta löytyy ihan peruspokkaritason kamera. Kivahan se on noita kuveja fiilistellä talven pimeinä tunteina kun mopot on tallissa pukilla
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (svahnm @ Huhti. 27 2007,18:46) kirjoitti
    nahkat päällä..
    .. ja päässä ..

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 27 2007,18:46) kirjoitti
    Yleensähän on ollut valokuvaajia matkassa ja heidän kuviaan on saanut ihailla. Toivottavasti vastaisuudessakin moisia riittää Kimppa-ajeluille. Omasta puolestani saa kuvatuksiani pistää vaikka Jallun kanteen, jos vaan joku viittii niitä kattella, niin omapahan on huonoutensa! Ottakaa vaan kuvia ja videota.Kivahan niitä on jälkeen päin katsella.
    Täysin samaa mieltä itsekin olen. Funtsin vain JOS joku ei olisi.. No, ei kysytä siltä..

*total reps* Itse asiassa ns. "munakuvia" meikeläisestä on joskus ollutkin netissä eli en tod. piittaa pätkääkään. Jos joku tosiaan haluaa moisia kattella, niin toooosi puutteessa on moinen...

V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 27 2007,19:08) kirjoitti
    *total reps* * Itse asiassa ns. "munakuvia" meikeläisestä on joskus ollutkin netissä eli en tod. piittaa pätkääkään. Jos joku tosiaan haluaa moisia kattella, niin toooosi puutteessa on moinen... * [/quote]
    Oliks toi mainostusta? *

Edit: taas alkaa selvin päin typoa tulemaan.. *
    ei hemmetti nyt toi viesti meni ihan sekaisin..
    Mä lähen jyräämään nurmikkoa nyt...

Lainaa (svahnm @ Huhti. 27 2007,19:18) kirjoitti
    Oliks toi mainostusta?
    Sehän voi olla, meitähän on moneen mu... eiku junaan..

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 27 2007,19:18) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Huhti. 27 2007,19:08) kirjoitti
    *total reps* * Itse asiassa ns. "munakuvia" meikeläisestä on joskus ollutkin netissä eli en tod. piittaa pätkääkään. Jos joku tosiaan haluaa moisia kattella, niin toooosi puutteessa on moinen... *
    Oliks toi mainostusta? *[/QUOTE]
    **ttu on aina ollu vähän pervo... kyllä se tiedetään... mutta että vielä munasillaan jallun kannessa
    Lainaa (Arctikdiver @ Huhti. 27 2007,17:35) kirjoitti
    Kyllä toi Jens ny möykkää lehmästä (lue: busa) kun on itse eronnut sellaisesta.... *
    Ettei vaan olis kaiho mieltä ilmassa. *
    No jos aivan totta puhutaan niin ehkä sitä vähän on kaihomieltä (eroahdistusta)
    Montaa mopoa ei kuitenkaan pysty pitämään
    AdvAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (svahnm @ Huhti. 26 2007,17:42) kirjoitti
    Eipä kestä... sitähän varte siellä ollaan Hyvä että kelpas.

Kyllä se tarkotus oli, että sitä videokameraa mukana pidän aina kun vaan viittin. Ja mullehan se on ihan sama miten sitä videoo levitetään, kun itse en siinä ees näy
    Pitää vaan sitten selvittää ketkä eivät halua videolle päätyä ja jätän heidät sitten kuvaamatta.
    Mä siis hoidan videon julkaisua vaille valmiiksi...
    Rapa-akka
    CFMoto 450MT -24
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    Ducati 748s -95
    #AdvAuntie
    Lainaa (heippa @ Huhti. 27 2007,20:43) kirjoitti
    Eipä kestä... sitähän varte siellä ollaan * Hyvä että kelpas.

Kyllä se tarkotus oli, että sitä videokameraa mukana pidän aina kun vaan viittin. Ja mullehan se on ihan sama miten sitä videoo levitetään, kun itse en siinä ees näy *
    Pitää vaan sitten selvittää ketkä eivät halua videolle päätyä ja jätän heidät sitten kuvaamatta.
    directors cut... kaikki saa pikku muistutuksen paitsi heippa
    Ei ku oikeesti toi on tosi kiva et viittit nähdä vaivaa ja kuvailla kurvailijoita
    Lainaa (heippa @ Huhti. 27 2007,20:43) kirjoitti
    Eipä kestä... sitähän varte siellä ollaan * Hyvä että kelpas.

Kyllä se tarkotus oli, että sitä videokameraa mukana pidän aina kun vaan viittin. Ja mullehan se on ihan sama miten sitä videoo levitetään, kun itse en siinä ees näy *
    Minä en ainakaan millään filmillä ajele..
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
  30.  
    Videointi menee aika kätsysti niin, että ne jotka eivät halua päätyä videolle ajelee yksinkertasesti sit videopyörän takana?
    premier

emeritus
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen