Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Aiheesta löysin jotain aiempaakin keskustelua mutta vielä haluaisin lisätietoja muilta Trumppa-kuskeilta. Eli mitä bensaa Triplen tankkiin?
    Tänään pitäisi vihdoin Triple olla noudettavissa Vantaalta Kaukokiidon terminaalista.
    Kyllä odottavan aika on pitkä...
    95E
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa (B12 @ Huhti. 30 2007,08:34) kirjoitti
    95E
    Arvelinkin toimivan ysivitosella, kiitos tiedosta.
    Itse hain viime perjantaina liikkeestä uuden -07 triplen ja kysyttiin myyjältä juuri tuota bensa-asiaa, eli 95 vai 98.
    Myyjä sanoi että suosittelee laitettavaksi 98, joten sitä olen sitten itse tankannut.
    Huoltikselle mennessä täytyy tosin katsoa että siltä asemalta saa 98:a, koska jokaiselta asemalta sitä ei tunnu löytyvän.
    TRIUMPH Speed Triple 1050 -07, Matt Black
    Lainaa (Sapa @ Huhti. 30 2007,09:35) kirjoitti
    Itse hain viime perjantaina liikkeestä uuden -07 triplen ja kysyttiin myyjältä juuri tuota bensa-asiaa, eli 95 vai 98.
    Myyjä sanoi että suosittelee laitettavaksi 98, joten sitä olen sitten itse tankannut.
    Huoltikselle mennessä täytyy tosin katsoa että siltä asemalta saa 98:a, koska jokaiselta asemalta sitä ei tunnu löytyvän.
    Myyjä siis vankalla moottoritekniikan tuntemuksellaan suositteli ysikasia. Silloin on paras sitä käyttää.
    KTM 690 Enduro R -15
    Lainaa (B12 @ Huhti. 30 2007,10:29) kirjoitti
    Myyjä siis vankalla moottoritekniikan tuntemuksellaan suositteli ysikasia. Silloin on paras sitä käyttää.
    Kaikki myyjät ovat ehdottomia auktoriteetteja
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Triumph service data sheet uudelle Tigerille (1050 -07) kertoo:
    Fuel Type = Unleaded, 95 RON

Pyörien Service datat löytyvät virallisilta sivuilta Technical linkin alta ja pitäisin niitä virallisempana kuin myyjän suosittelemaa.

esim Tiger
    http://www.triumph.co.uk/media/Tiger_1050data.pdf
    Triumph Tiger 1050 ABS -07

Kaikki alle 1000 kuutioiset ovat mopoja, mutta niin ovat yli 1000 kuutioisetkin.
    Lainaa (B12 @ Huhti. 30 2007,10:29) kirjoitti
    No siihen asti käytän myyjän suosittelemaa, ennen kuin tulee jotain virallista tietoa tai jotain syytä poiketa siitä.
    Kiitos mark:in virallisen linkin, vaikkakin tigerin, mutta jatkossa taidan pistää itsekin tankkiin 95:a.
    TRIUMPH Speed Triple 1050 -07, Matt Black
    Aina käyttänyt ysikasia lähes kaikissa vehkeissä lukuunottamatta ruohonleikkuria.Tosin aika usein sekin saa ysikasia jos ei ole vartavasten omaa kannua sille.En tiedä mistä moinen pinttymä on tullut,jotenkin vaan tuntuu että vehkeet toimii kevyemmin ja ehkäpä tankillisella pääsee jopa vähän pidemmälle kuin ysivitosta käytettäessä,joten hinnanerokaan ei haittaa.Ja tämä on siis pelkkää mutua,faktoista en tiedä.Mut kohta
    Ei kai noissa bensoissa niin suuria eroja ole, mutta itse olen käyttänyt aina 98 mopoissa.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
    Vähän offitopigia,mutta 98 ainakin säilyy paremmin,ite tankkaan molempia vähän vuorotellen.
    Te jotka käytätte vain 98,onkos keväällä(jos tankissa98)ensi käynnistyksen kanssa ongelmia,mites niillä jotka käyttää 95,sta.
    Väittäisin että 98 toimii paremmin just jos "vanhaa"...(talvisäilytyksessä parempi olla tankissa).
    KEPPI-G
    Olen käyttänny kaikissa mopoissani 95E:tä.
    Joitakin olen säilyttänyt kuistilla peitteen alla, joitakin lämpimässä tallissa. Koskaan ei ole keväällä ollut käynnistymisvaikeuksia. Myös kaikissa pienkoneissa olen käyttänyt 95E:tä, niissäkään ei ole ilmennyt ongelmia.
    Elämä on lyhyt, nauti siitä.
    V-poweria? siitä saa formeli kortteja jos ei muuta..
    MZ -59, palasina pitkin tallia. ei etene ei..
    Ei tämmöne 95E kummempaa tartte. En ole huomannut mitään käytännön eroa Trumpan kanssa 98E verrattuna. Jaa no tietty toi 98 on himppasen kalliimpaa.
    Eipä tuntuis 1050 nakuttavan ysivitosella, vaikka sytkääkin on aikaistettu.
    KTM 690 Enduro R -15
  17.  
    Mulla auto haluaa 98:a, joten sitä on tullut tankattua mopon tankkiinkin. Eipähän tule muistierheitä tms, eikä pari senttiä/litra mopoa tankatessa tunnu kovinkaan kovalta (lisä) kustannukselta.

Varmasti toimii ihan samalla lailla 95:llakin *
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86