Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    TÄmmöttis saa talven aikana tehtyä kun polttaa paljon rahaa ja hermoja






    laitteeseen on vaihettu kaikki hallinta ja kontrolli laitokset ja micronin käyrästö ja leovincen slipari mitä on lyhennetty urakalla...mörisee matalalta kivasti

    hmm kuvat näköjään tökkii mutta ne löytyy myös Täältä



    KooTeeÄm
  2. #2
    Hieno muuten, mutta en pidä tuosta maskista joka pitää tunkea joka saatanan faitteriin ja se on vielä ihan hirveä. Mutta muuten nätti.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  3. #3
    Lainaa (shwoomie @ Huhti. 29 2007,01:24) kirjoitti
    TÄmmöttis saa talven aikana tehtyä kun polttaa paljon rahaa ja hermoja






    laitteeseen on vaihettu kaikki hallinta ja kontrolli laitokset ja micronin käyrästö ja leovincen slipari mitä on lyhennetty urakalla...mörisee matalalta kivasti
    heti se täällä hehkuttaa
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
  4. #4
    Ja kysymys kuuluukin, mitä tuossa on fighteria? Ehkä maski (joka ei sovi tuohon ollenkaan) ja itikka takakatteessa, muttei muuta. Muuten pyörä on siisti.
    Ei riemulla rajaa kun pappiksella ajaa!
  5. #5
    Samaa mieltä kuin Teude ja Tctic.
    Tuo maski on kyllä

    Fasussahan on järkyttävän pitkä perä... siihen kun joku pätevä kuiduttaja värkkäilisi lyhyemmät/sirommat takakatteet. Mutta itse en tekisi siitä mitään peräänajetun näköistä.

    Tuosta mustastahan voisi tehdä vielä mustemman, klick.



    Huono tie, parempi mieli
  6. #6
    miksi faitterissa tarttis olla lyhyt perä tai natsikäyrä?

    kaikilla on tietysti oma mielipiteensä asiasta mutta tuota maski on melkein hienointa mitä maapäällään kantaa ja sen verran loukkaannun että tehkää itte parempi..

    ja värihän tossa musta mikä taittaa punaseen..

    mutta pääasia onneks on että itte tykkään ja oon tyytyväinen ja arvostelu otetaan tietysti aina vastaan hyvässä ja pahassa ja itekki kyllä oon himoinnu uudemman 750 kikserin perää mutta ei vielä tullu vastaan...
    KooTeeÄm
  7. #7
    ...Hieno peli... Vittuako tuosta mitä muut ajattelee ... ..Pääasia että saa itselleen mieluisan pelin...
  8. #8
    Lainaa (Theseus @ Huhti. 29 2007,10:55) kirjoitti
    ...Hieno peli... Vittuako tuosta mitä muut ajattelee ... ..Pääasia että saa itselleen mieluisan pelin...
    +1 tälle. ja ihan himokkaalta näyttää toi pyörä
    600rr
  9. #9
    Tärkeintä että ite tykkää iha sama se mitä muut aattelee kultista
  10. #10
    Onhan toi nyt parempi ku vakio! Eipä tota B-Edge maskia kovin monessa faitterissa ole enää näkyny, nykyään kaikki on jotain mgm 666 maskeja... Sitäpaitsi, toi B-Edge maskihan on klassikko.

    Pitänee tulla tarkastaan livenä toi mopo
    Pain is just weakness leaving the body
  11. #11
    ja uutta ulkomuotoa pukkaa...

    täällä
    KooTeeÄm
  12. #12
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Onpas se muuttunut parempaan suuntaan.

    Kaipais jotain peitettä tohon syylärin ja tankin väliin että sais johtosotkut piiloon yms. Mulla oli joskus tuolta http://www.gsg-mototechnik.de/ ostetut hiilikuituiset "syylärikatteet" jotka tosin oli 98-01 -malleihin tarkoitetut eli joutui vähän soveltaan että sai kiinni ne. Mutta hyvä oli laatu ja toimitus ripeää. Tolta sivulta löytyy http://www.gsg-mototechnik.de/35carbonteile/s35.htm (Seitendeckel satz, artikelnr 845, hinta 130e)

    Tolta ne näytti:

  13. #13
    B-Edge on legenda tosissaan jo! kun ei enään edes valmisteta
    Uppaileppas tänne lisää kuvia noista vanhoista maalauksista?
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  14. #14
    Lainaa (shwoomie @ Huhti. 29 2007,10:24) kirjoitti
    miksi faitterissa tarttis olla lyhyt perä tai natsikäyrä?

    kaikilla on tietysti oma mielipiteensä asiasta mutta tuota maski on melkein hienointa mitä maapäällään kantaa ja sen verran loukkaannun että tehkää itte parempi..

    ja värihän tossa musta mikä taittaa punaseen..

    mutta pääasia onneks on että itte tykkään ja oon tyytyväinen ja arvostelu otetaan tietysti aina vastaan hyvässä ja pahassa ja itekki kyllä oon himoinnu uudemman 750 kikserin perää mutta ei vielä tullu vastaan...
    Mun mielestä ihan ok !! Ainakin parempi kuin vakio.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  15. #15
    Ihan siisti peli, vaikka faittereista en mitenkään erityisemmin tykkääkkään. Maski (Super Duke???) sopii tosi hyvin pyörään ja maalaus on hieno
    ps. Niin ja minäkään en ymmärrä sitä miks faittereissa pitää olla sellaset ihme hottentottiperät?
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  16. #16
    Lainaa (Skeletor @ Tammi. 09 2008,13:20) kirjoitti
    Niin ja minäkään en ymmärrä sitä miks faittereissa pitää olla sellaset ihme hottentottiperät?
    klik
    vs
    Kliks

    Tän takia
    ainahan ne vähän osuu
  17.  
  18. #17
    No ompa hieno fasu,näemmä kilvissä olisi vieläkin hienompi,hehheh..