Scott osti Kankaanpäässä tehtailevan ajovarustemerkin YOKO.(anhi @ Huhti. 15 2007,14:41) kirjoitti
Jos laatu pysynyt samana, ihan OK merkki. Mulla on Yoko.
Muut vastatkoon, jotka paremmin tietävät.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
No onhan se kuuluisa merkki.. Varsinkin tuolla motocross/moottorikelkka puolella.. Uskon että ihan laatukamaa
Omia kokemuksia vaan ei siis oo kun yhet ajolasit ja pipo, joten ei oo enempää kerrottavaa![]()
köhköh, putput, pampam..
lähinnä kelkkapuolelta kokemuksia, jotka ovat hyvät
Yokon pöksyt on ja tod. hyvät
(viitaten edellisen kirjoittajan FJ20 kommenttiin...)
oli..CBR 600 RR...
oli..KTM 620SC...
oli..RM-Z 250...
M1800
Mulla Yokon (eli Scottin) Optima Gore-puku, ei valituksen sanaa. Loistava valinta.![]()
![]()
Scottilla ei ole enää Yokon Evolution -käsineitten vastaavaa/veroista...
Muita omia kokemuksia ei ole, jonkun olen kuullut moittivan Scottin laatua.![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Kolmas kausi menossa Scottin gore-puvulla. Hyvin on toiminut ja vedet on pysyneet ulkopuolella.
Del dicho al hecho hay un buen trecho
Mulla Scotin Gerona takki ja Track housut ja molemmat on pelittännyt todella hyvin. Suosittelen![]()
Eilen käytiin hakemassa vaimolle kärkkäiseltä scott ajopuku 199€!!!
Pirun hyvän oloinen hintaansa nähden
Teki mieli ostaa itekkin...
Lahjattomat treenaa
Mulla oli aikoinaan Yokon Gore-puku joka sitten "kutistui" pesuissa ja meni vaihtoon. Pari vuotta sitten hankin Scottin vastaavan puvun, mallia en muista, mutta myyjän mukaan oli parasta mitä Scottilta saa, ja vähintään samanlaatuinen kuin vanhakin. Hintaa oli puvulla n.1100e (ovh), mutta laatu ei kyllä olekaan Yokon tasolla, hihoista menee vesi läpi, samoin ajoviima. Vetoketjun tuulilistaa ei saa kiinni niin, etteikö sieltä tuuli menisi läpi, kylmällä kelillä pitää laittaa muovipussi rinnukselle ellei halua saada keuhkokuumetta.
Pariin kertaan olen asiasta maahantuojaa reklamoinut, ja ovat takkia tutkineet, mutta heidän mielestä se on kunnossa.
Toisen kerran jälkeen tuli vaan "jätkä vedättää" sävyinen sähköposti, nyt mietin, että vienkö asian Kuluttajavalitus-asiamiehelle, vai kärsinkö hiljaa. Mutta omakohtaisten kokemusten perusteella Scottiin en enää koske tämän puvun jälkeen.
Jos ois mitä jois, niin jois pois.................
Onko ne Kärkkäisen puvut vedenpitäviä?? Kun hiplailin niitä tänään Ylivieskassa ja kun ei minkään sortin kalvoista ole mainosta puvun lappusissa. Ja myyjät ei tiedä juuri muuta kuin hinnan!
Itellä Scotin Goretex housut ja takki toista ajokautta. Ei oo päästäny vettä eikä tuulta. Kiristykset ja sääröt on käytännölliset ja toimivat. Ainoana moitteena itte kaipaisin vähän enemmän taskutilaa. Suosittelen valintaa![]()
Kävin minäkin Kärkkäisellä Scottin pukuja kokeileen. Mun koot oli jo iltapäivällä menny, yksi ässä takki ja yhdet housut löyty..
Ei ollu se malli ainakaan mulle sopiva. Täytyypi käydä vaikka Sweepiä kokeileen.
Ostin messuilta Scotin ajopuvun. Hintaa taisi olla jotain reilu 800e. Kokemusta on about 1500 km viileässä kevätsäässä ajelusta. Housut on mallia henkselittömät ja tuuli pääsee välillä puhaltamaan selkään, kun takissa ei ole vetoketjua, jolla ne voisi housuihin yhtistää. Ja takki pääsee nousemaan välillä sen verran ylös, että vituttaa. Sitten myös takki päästää viimaa edestä vetoketjun kohdalta myös samanlailla, kun tuossa aikasemmin joku mainitsi. Muuten älyttömän hyvän tuntuinen puku.
Muijalle ostettiin tuosta paikkakunnalla olevasta tehtaanmyymälästä 800 euron puku jollain 300 eruolla, kun sielä sattui juuri sen kokoisia mallikappaleita olemaan myynnissä. Eukolla on tästä puvusta kokemuksia koko viime kesältä ja hän ei ole keksinyt mitään valittamisen sanaa.
https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
Suosittelen kyllä scottia jos kangas puvun meinaa laittaa. Ittellä on Scottin gore puku ja ei voi moittia. pukua on testattu kunnon vesi sateessa, eikä tule läpi *
Yamaha FZR 1000 -90
Yamaha YZF R1 -00