Onkos kukaan tilannut kyseistä puljusta renkaita mopoon?
Itseä kiinnostaa suhteellisen halvat hinnat.
Onkohan luotettava paikka..Continental RoadAttackit mun mopoon olis yhteensä vain hiukka yli 220€, joten aika halpaa![]()
Suzuki GSR600
Itte kans tilailin tuolta. Palvelu pelas moitteettomasti. Parisen viikkoa meni tilauksesta kun renkaat oli perillä.
Itse tilasin Bridgestonen battalaxin My NetMoto:sta ja homma toimi kympillä ! Transpoint toi nupilla renkaan kotipihaan saakka ja tuli 50€ halvemmaksi kuin suomesta ostettuna
Maanantaina laitoin tilauksen Dunlopin takarenkaasta tuonne rengas-onlineen, arvioitu toimituspäivä on huomenna.
Katotaan miten käy.
Edittiä: Seurantakoodi näyttäis että rengas on vantaan lajittelukeskuksessa, hyvältä näyttää...
R1 -08
Mitenkäs tuolta tilattujen renkaiden asennus pääkaupunkiseudulla. Mistä olette löytäneet kohtuuhintaisen alta-alle asennuksen netin kautta tilatuille renkaille?
Kysäisin hintoja renkaiden allelaitolle ja tuli seuraavat vastaukset:
Allright:
Jos ostat meiltä renkaat niin tarjous on irtovanteilla yht.24 euroa ja
pyörään alle asennettuna 50 euroa yht.
Jos tulet renkaat kainalossa, irtovanteilla 50 euroa yht. ja alle
asennettuna 84 euroa yht.
BikeWorld:
JOS SUL ON OMAT RENKAAT NIIN VAIHTOTYÖ ON 70 €, JOS OSTAT MEILTÄ NIIN 50 €.
TuusMotor:
Renkaiden vaihto on 25e/rengas alleasennettuna jos renkaat ostaa meiltä. Omat renkaat 50e kpl alleasennus.
Tästä on aikaa kun kysyin nämä hinnat joten en ota mitään vastuuta näiden oikeellisuudesta. Soittamalla liikkeisiin selviää parhaiten.
Huomenissa pitäisi laittaa tilaus menemään mprengas-online.com :in kautta.
Edit: mprengas-tilaus
Honda Hornet 600 -> Kawasaki Z750 -05 -> Kawasaki Z750 -08 -> Honda CB1000R -09 -> Aprilia Dorsoduro 1200
Nonii, rengas tuli tänään. Hienosti pelasi kokonaisuudessaan kyseinen paikka.(Tonanza @ Huhti. 26 2007,19:06) kirjoitti
Ainoa huono puoli on että kuljetusliike ei ilmoita milloin on tulossa, elikkä jouduin hakea renkaan postista kun en ollut kotona.
R1 -08
Jep. Tilasin takakumin Yammuuni. Nettisivut oli kyllä em. puljulla selkeät ja helpot. Rengaskin oli 100e halvempi...kuin paikallisten tarjoukset.
...Life`s a series of goodbyes...
-Yamaha FZ6-
Tilasin torstaina takarenkaan, toivottavasti menee kaikki ok
Hinta ainakin oli ok.
-Honda CBR 600 F4
-Suzuki GSX-R 600
-Honda CBR 600 F2
-Yamaha FZ6-S
-Honda CRF250R
-KTM 125 EXC
-GasGas EC 125
-Suzuki Hayabusa
-Kawasaki Z750
Ompas siellä hinnat..(Layzee @ Huhti. 30 2007,14:40) kirjoitti
Täällä meilläpäin maksaa oma rengas irtovanteelle 10e..
Nothing beats cubic inches. Except turbo.
Tiistaina 1.5 tilasin Dunlop D208:sit eteen ja taakse.
Tuotteet on lähetetty 2.05.2007 ja arvioitu toimitusaika on:
8.05.2007
Ihan jees... kokonaishinnaksi tuli 257€ ja tähän vielä allelaitto bikeworldissa niin koko rumban hinnaksi 327€.![]()
Honda Hornet 600 -> Kawasaki Z750 -05 -> Kawasaki Z750 -08 -> Honda CB1000R -09 -> Aprilia Dorsoduro 1200
Onko toi vaihtohinta irtovanteelle?(Layzee @ Touko. 05 2007,10:49) kirjoitti
Herranen aika mitä vaihtohintoja! Eipä tullut itselläni mieleen, että jos irtovanteen kanssa menee liikkeeseen, niin renkaan vanteellelaitosta pitäisi yli 20e maksaa... Noh..pitää aloittaa vaihtohinta kyselyä täällä keski-suomessa/savossa.
Onko porukalla tietoa, vaihtaako noi isommat autorengasliikkeet mp-renkaita suoraan vanteelle. Vai onko ainut vaihtoehto soitella mp-liikkeisiin?
-Yamaha FZ6-
Itse olen käyttänyt jo jonkin aikaa noita autorengasliikkeitä vaihtoihin (vaihto 10-15 €/kpl), kun tulee tilattua renkaat ulkomailta ja mp-liikkeissä homma tuntuu nihkeältä, kun menee renkaat kainalossa sinne.(Patteri @ Touko. 05 2007,11:09) kirjoitti
PK-seudulla kannattaa ottaa yhteyttä Tokimotoon tai Snellman-racing:iin joissa hinnat on ainakin perinteisesti olleet kohtuulliset.(gold @ Touko. 05 2007,10:49) kirjoitti
Power is nothing without mojo!
Tosiaan Tokimotolla viime kesänä alta alle kaikkineen 40e. Oli siis omat rinkulat mukana(makemich @ Touko. 05 2007,12:14) kirjoitti
![]()
Olen vaihdattanut autoliikkeessä. Riippuu vähän millaiset laitteet kavereilla on ja millainen asentaja. Minun käyttämässä tulee vanteen tartuntahaarukoihin muoviset suojat ja kaveri on tehnyt vaihdon huolella ==> ei naarmuja toistaiseksi ainakaan. Tasapainotuksen olen tehnyt itse Louisin vehkeellä.(Patteri @ Touko. 05 2007,11:09) kirjoitti
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Menee kyllä OT:ksi, mutta ku tuossa joku muuki laitto nuita vaihtohintoja, niin miksipä ei.. Kajaanissa kipasin irtovanteelle laittamassa, tasapainotuksen kanssa 15, pelkkä vaihto 10Noi alkaa olla jo kohdillaan
zx-6r -02
Mä laitan lähiaikoina rengas"koneen" tilaukseen, saanu tarpeekseni maksella 30€ palkkioita ja ainaista odottelua koska saa työt.
Kahteen pyörään maksaa käsikäyttönenkone ittensä takasin 2 vuodessa..päälle kaikki kaverien renkaat joista voi vaikka kympin otta. Ja voi vaihtaa vaikka yöllä kumin jos siltä tuntuu, ei oo enää riippuvainen siinäkään asiassa toisista *
Ensimmäinen rengas tuli tänään 9.5. aamulla.
Toinen rengas (etu) on jossain matkalla vielä....
Malttamaton kun olin niin en odottanut eturenkaan saapumista ja nyt on takanen jo kiinni... *
pääsi taas ajelemaan. *![]()
Samaan "ylihinnoitteluun" olen törmännyt kyselyissä täällä Tampesterissakin motukkaliikkeissä muualta ostetun renkaan asennusta irtovanteelle..
Eikös me anneta niiden kiukutella, kun Saksasta tilaamalla saa saman renkaan (veroineen ja rahtikuluineen kotiovelle!) n. 50-100€uroa edullisemmin, ja esim. Euromaster asentaa/tasapainottaa irtovanteelle 15€urolla muualta ostetun renkaan.![]()
Pisteet Euromasterille, koska muutamassa merkissä/koossa pääsivät kilpailukykyiseen hintaan heiltä ostettaessa!
Ei voi kuin hämmästellä. Ensin porukka ostaa kalliita pyöriä ja sitten pitää alkaa nuukailemaan muutaman kympin takia. Mitä järkeä? Ajatellaan nyt vaikka että ajaa 15000km kesässä. Se tarkoittaisi ehkä kahta rengassarjaa. Renkaan saa ulkomailta sen 50€ halvemmalla. Jos maksaa etukäteen, jokunen euro menee tilisiirtoon. Sitten ajellaan jonnekin kerjäämään halpaa rengastyötä. Se maksaa ehkä 20-30€. Siis säästöä syntyy pari kymppiä rengasta kohti!
Onkohan tultu ajatelleeksi, että jonain päivänä jokainen harrastaja tarvii myös sen alan erikoisliikkeen palveluja? Miksei ennemmin voisi tehdä niin, että maksaa ne muutamat kympit vuodessa siitä hyvästä, että se lähellä oleva mp-liike pysyy hengissä ja pystyy palvelemaan?
On kuluttajien etu, että renkaita tilataan ulkomailta. Ehdottomasti vieläkin rengashinnat ovat suomessa liian kovat. Ehkäpä maahantuojat ymmärtävät jonain päivänä laskea hinnat euroopan tasolle.(Kunkku @ Touko. 17 2007,00:00) kirjoitti
(Kunkku @ Touko. 17 2007,00:00) kirjoitti
Aivan, kovasti pistää hämmästelemään, kun joillekin "muutama kymppi" on se ja sama verrattaessa kahta samanlaista tuotetta ja palvelua?
Ei rengasliikkeestä tarvise mitään "kerjätä", he tekevät bisnestä myymällä ja asentamalla renkaita. Eivät he varmastikaan tappiolla palveluitaan tarjoa..
Onneksi ostopäätöksen teko on jokaisen vapaasti päätettävissä, joten halutessaan voi maksaa esim. samasta renkaasta 180€ tahi 125€..ja tuntea itsensä kerjäläiseksi ostaessaan tuon edullisemman![]()
![]()
Itse sain tarjouksen moottoripyöräliikkeestä Michelin PILOT POWER 2CT 180/55 ZR17 renkaasta, kun menee vanne kainalossa niin vaihtotöineen kustantaa 200€. Rengas-onlinessa maksaa kyseinen rengas 173,70€ + vaihtotyö kotomaassa... Ei maksa vaivaa tilata.
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Joo..Yamaha FZ6 takanen tuli sitten (Metzeler Sportec), päivän myöhässä. Hintaa oli 146e ja paikallinen liike laittoi alle 30e. Kiitos ja kulaus.
-Yamaha FZ6-