joo eli tilasin mprangas-onlinesta etu kumin...ja mietin missä se kannattaisi vaihdattaa.Olen kuullut että konalan stormissa ne vaihtaa 10€ jos vie itse renkaan sinne, mutta haluaisin et ne myös irrottaa ja asentaa sen.Olen myös kuullut, että stormissa ei ole muuta kun rengaskone, en tiedä pitääkö paikkansa?.
Niin eli olis hyvä jos joku tietäis Helsingistä tai jostain läheltä jonkun edullisen paikan missä ne tekee koko jutun.
GS500E
Itse vaihdatin Kehä3:n varrella, samassa talossa missä Tokimoto on alta alle tasapainotuksineen olikose 20
Jep, kävin itte samassa paikassa, 20€. Suosittelen.(osku123 @ Heinä. 18 2007,17:25) kirjoitti
E: Oksanen tais olla kaverin toiminimi.
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Kävin tänään tarjoutumassa tuonne, oli huoltomies myymässä asuntoansa, eli piti mennä muualle.
Allrightissä sit 42 egee alta alle per rengas
Mut palvelu pelas ja sehän on tärkeintä![]()
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
VanneCenter, siellä Etolan takana Kehä III:lla, myös 20e alta alle.
suosittelen myös.(demonos @ Heinä. 18 2007,20:36) kirjoitti
Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.
...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
Tuossa Tokimoton talossa itsekin olen vaihdattanut renkaat...tyytyväinen olen ollut hintaan ja palveluun, niinpä ei ole tarvinnut mennä muualle...Allrightissä kävin aiemmin ainoastaan tarkistamassa hinnat ennen tämän liikkeen löytämistä...Mielestäni aika hinnakas paikka, niin joo, mut elämähän on![]()
-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
Kiitos tiedoista pitää käydä sielä E: Oksasella ku on noin edullinen.
GS500E