Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Laitoin tänään tilauksen vetämään mustasta K7-Kilokiksusta. Lisävarusteiksi Yoshimuran lyhyet TRC-carbon kannut, musta pleksi, kilpiteline ja tankinsuoja. Perjantaiksi luvattiin jo perseen alle, ja toivottavasti lupaus pitää. Vaihtoehtona loppuun asti oli Fireblade, mutta Suzuki veti pidemmän korren koska on paremmin varustein ja uusi malli. Toivotaan että pyörä on odotusten mukainen.
    Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    Onnea uutukaisesta!
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Lucky bastard *
    04 Buell xb12s

Eiköhän se ole odotusten mukainen, tai ylikin.. Onnea kovasti!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Onnea kilokiksuttajalle, perstuntumalla ihan kiva peli, jos nyt ei ihan Kawan veroinen
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
    Do dii.Muista sitten ajaa se suoraan liikkeestä meille,niin mä keittelen sulle kahveet ja mä käyn sillä välin suorittamassa sille totutus-ajon tuolla lentsikoitten varalaskupaikalla.
    Mulla samanlainen peli jonka hain erkalta tiistaina pois...354 km ajettu(vasta) ...ja aaaah ....ero vanhaan k4 huomattava kaikin puolin....
    !! K7 rulez.....
    Lainaa (pc25 @ Huhti. 26 2007,09:33) kirjoitti
    Do dii.Muista sitten ajaa se suoraan liikkeestä meille,niin mä keittelen sulle kahveet ja mä käyn sillä välin suorittamassa sille totutus-ajon tuolla lentsikoitten varalaskupaikalla.
    Joo. Ootkin ainoo joka sillä saa mun lisäksi ajaa *

Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    Ei muuta kuin onnea Tyrkkäähän joku kuva pärrästäsi kun kerkeät
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (R12005 @ Huhti. 27 2007,09:46) kirjoitti
    Lainaa (pc25 @ Huhti. 26 2007,09:33) kirjoitti
    Joo. Ootkin ainoo joka sillä saa mun lisäksi ajaa *
    Tä?!

Mites me muut sitten?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Jälleen yksi onnellinen, jonka silmät avautu ja osti gixun.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Lainaa (PrivateeR @ Huhti. 27 2007,19:59) kirjoitti
    Jälleen yksi onnellinen, jonka silmät avautu ja osti gixun.
    ....ja kilogikseri, tuo mp-maailman toyota corolla(bläkkärin lisäksi) yleistyy jälleen. Kohta 99% vastaantulevista mopoista on kilogiksereitä Ei vaan, onnea uudelle mopolle!!
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  13.  
    onnea uudelle! jaa sen mustan otit, no olihan siitä puhetta että sopii kyl paremmin sun ajostringien väriin,ku niis on ne mustat pitsireunat..