Tarjottiin Thunderace:iin pakettia 190/50 taka ja 120/60 eteen continental:in road attack sarjaa hintaan 200 e, onko koot tai hinta totaalisesti pielessä ?
Koosta tai hinnasta en osaa sanoa mitään, mutta yhden kesän RoadAttackeilla ajaneena voin kyllä sanoa että ihan ookoo. Jos noita menet hommaamaan niin katso että ovat "Made in Germany" - ainakin jotkut Korealaiset eturenkaat eivät ole olleet ihan "pyöreitä".
- Sitä saa mitä ei tilaa -
BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
Mulla conti takana , ja vaikuttaa aivan kivalta
toisaalta vasta 300 km ajettuna ei voi paljon kommentoida
mutta ensivaikutelma on kyllä ok.
CEEBEEEX
Mä tilasin tossa keväällä mynetmotosta etu- ja takarenkaan. Oon vaihtanu vasta eturenkaan ja se toimii ihan hyvin, tosin kilometrejä alla aika vähän. Hintaa ko. paketille tuli jotain 235 euroa rahteineen.
Renkaiden koot menee mun tunturiässässä ainakin seuraavasti etu:120/70/ZR17 ja taka:180/55/ZR17. Lisätietoja:Continental
![]()
Yamaha YZF R1 -07
EX Yamaha YZF 1000R ThunderAce -02
Mulla oli jokunen vuosi sitten Continentalit. Tyyppiä en muista, mut kestäviä olivat. Jotakin yli 20000 km. Matka-ajoa suurin osa. Renkaan polttamisia ei yhtään. Muistaakseni suht. edullisiakin olivat.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Elikkä pääsääntösesti positiivisia kokemuksia, Kiitokset vastanneille, pannaan harkintaan.
Mullä ollu kolmessa pyörässä ja olen tykänny!
Edukkaita ja kestäviä. Just laitoin Vn-800 taakese 140 90-16 milestonen 120€ Allelaitettuna, tasapainotuksineen ja kierrätysmaksuineen.
Ei paha...