Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Moro!!!

    Elikkä olisin kysellyt minkälainen pyörä? Kertokaa kokemuksia niin hyvistä kuin huonoista puolista, kun meinattiin muijalle ostaa tommonen.
  2. #2
    Just vahasin omani vuosimallia 2002.
    Hornet on varma peli,tehokas,81kw-110hv.Kerkiää paikasta toiseen,helppo ajaa ja hallita,ei väsy paikat.
    Naku on tietty vähän tuulisempi ajaa kuin matkapyörät,mutta kyllä sillä siivuja vetelee
    Minulla omassa pieni etukate suojaa antamassa,ei lennä kärpäset rinnuksille,ja antaa tuulensuojaa huonolla kelillä.
    Ajamisen helppous kuitenki se tärkein pointti,ja ehkä se ulkonäkökin... ja onhan pyörää myyty suomessa ja maailmalla jo useita vuosia,joten se kertoo suosiosta.
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  3. #3
    Asiasta on juttua ollut paljon, haulla selvinnee. Autan kuitenkin alkuun esim. tällä topicilla. No laitanpa hakutuloksetkin tähän.

    Ison Hornetin hyviä puolia ovat (ainakin minusta):

    - Kone. Vääntää hyvin jo parista tonnista isollakin vaihteella. Toisaalta tämä tekee moottorin luonteesta vähän tasapaksun. Huippuväännöt kun ovat 6500 rpm paikkeilla niin sellasta räjähtävää luonnetta ei oikein ole. Onko se sitten hyvä tai huono seikka, on makuasia. Normiajo tällä koneella on kuitenkin vaivatonta.

    - Ajoasento. Meikäläiselle (186cm) ihan mukava, sopivan rento ja tasapainoinen. Helppo havannoida muuta liikennettä.

    - Käsiteltävyys. Helppo lirutella menemään ruuhkassa ja ahtaissa paikoissa.

    - Katteettomana pitkän matkan ajelu voi puuduttaa. Tosin minua tuuli alkaa vaivaamaan vasta jossain 130km/h jälkeen. Satasen matka nopeutta vallan mukava ajella.

    - Luotettavuus on hyvä (isot pojat puhuneet). Oman yksilön kohdalla vasta sen verran vähän ajoa että suurempaa analyysia paha mennä sanomaan. Kuitenkin ongelmattomat kilsat tähän mennessä. Tai no mittarin polttimot vaihdoin kun kiekkamittarista meni poltin. *
  4. #4
    Sen verran vielä noista eri vuosimalleista. Elikkäs muutenhan pyörä on ollut aina sama näihin päiviin asti paitsi muutama pieni seikka tuli vuodelle 2005 mm. musta venttiilikoppa, kullanväriset jarrusatulat ja esijännityksen säätö etuhaarukkaan.

    Koskahan puskee uutta mallia? Jos jotain voi päätellä 600 Hornetin kehityskaaresta niin n. 2-3 vuotta mennee vielä.
  5.  
  6. #5
    Lainaa kirjoitti
    ja esijännityksen säätö etuhaarukkaan.
    Tuo on jo 2004 mallissa.

    Hyvä pyörä on kyllä, ei mitään isoa miinusta ole.

    Tuo helppo käsiteltävyys on kyllä iso plussa.

    Ja mikä parasta topicciin liittyen, täällä ois yks myynnissä. *
    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>