Kun ei mitään käsitystä Trumpasta, niin minkäslainen peli tuo on ajaa ja ylläpitää?
Onkos siinä jotain omituisuuksia, jotka ennen ostopäätöstä tulisi tsekata?
![]()
<p>T. Raikka</p>
Itsellä ollut nyt kolme kesää Trophy 1200 vm. 2003.
Ajettuna valtaisat 10 tkm
Murheet:
- laukkuihin tuppaa tulemaan vettä sateella
- kate tihkuu vettä pleksin ja katteen välistä
- polttoainemittarin sisällä kosteutta - huurtuu
... sateiden saarten ongelmia siis
Muut:
- ajoasento ehkä vaatisi "riserit" tankoon
- moottori on kiva, alhaalta vääntävä
- polttoainetta kuluu aika reippaasti - varsinkin moottoritiellä
- kerää ihailijoita ja ihmettelijöitä ;)
- ajoltaan ihan ok - myös kuormalla
- yllättävän helppo ajella myös kaupungissa
- ulkonäkö miellyttää omaa silmää
Plussan puolelle kokemukset jäävät reippasti. Jos isointa plussaa hakee niin se on ehdottomasti toi alhaalta vääntävä moottori!
Kiitoksia kommentista, täytyypä käydä kurkkaamassa tuollaista.
![]()
<p>T. Raikka</p>
Ja tuolta löytyy enklanninkielistä keskustelua Trophystä. http://www.triumphrat.net/modules....orum=31
Näyttävät keskustelevan tyhjäkäyntiäänistä... Trophyssä on aika paljon mekaanista ääntelyä tyhjäkäynnillä - ei syytä huoleen, kuuluu asiaan.
Itse ajelin pari kesää -01 Trophy 900:lla, joka on muuten sama kuin 1200 cc, mutta siinä on pienempi kolmipyttyinen kone.
Jonkin verran taisi laukkuihin tihkua vettä sateella, mutta ymmärtääkseni saranoita voi säätää eli laukut pitäisi saada vesitiiviiksi (en jaksanut ryhtyä ruuvailemaan, kun vuoto oli niin vähäistä).
Asensin Trophyyni Gen-Mar risers -tangonnostopalat, ja ajoasento parani huomattavasti. Geelisatula voisi myös olla poikaa pidemmillä matkoilla.
Minua Trophyssa miellyttivät hyvä kantavuus, isot laukut (sivulaukkujen lisäksi omassani oli Givin iso takaboksi), väljät tilat kahdelle, rento ajoasento sekä hyvin suojaavat katteet.
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari