Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Joku aika sitten joku kyseli videota LT:n ylösnostamisesta. No nyt se video löyty.

Same shit, different day.
    Ai se menee tolleen...?!

Aina oon Hiiappiauton tilannu tähän mennessä. Välillä on joutunu odotteleen...

Hyvää kevättä vaan kaikille!

t. pozo

-04 K 1200 LT

Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
    JOVVAIN ...

.......Naaaaa, mäkin olin kerran yhen kevättalven jossain Korpilombolossa ku LT rupes huilaammaan kesken jutaamisen, no, eihän siinä sitten mitään muuta kun kuuntelet ratioo siellä pyörä alla 2 ekaa päivää, mut sitten rupes akku loppumaan ja paikat puutumaan, piti ihan jalakateriä sillei heilutella ettei olis tullu kuolio ! Porot rupes sitte kolmantena päivänä tekee tuttavuúttaa ja ne alko järsii sitä mun takapenkkiä reilin alta, arvaa harmittiko ! No onneks viikon päästä, ku keittimestäkin oli jo sinoli loppu nii alko satamaan ihan kunnolla ja sain juoda ihan kyllikseni, lumen kun olin siitä ympäristöstä jo kaikki kaapinu. Yöt ei ollu kylmiä ku kevättä se oli sillo siihen aikaan...

Vaimo oli kyllä ihmetelly ku oli vaan viikonloppuajosta puhetta ja miäs viipyy kolmatta viikkoa enkä edes ollu korttia kerenny raapustaa. Mutta hyvinhän sinä kuitenkin lopulta kävi, sattu nimittäin niin että aura-auton kuljettaja oli sitte sattumoisin poikennu mökilleen siihen järve toiselle puolelle ja oli ihmetelly korppikotkalaumaa siinä mun yläpuolella näreessä, et ku eihän ne suotta sillei keräänny. No oli sitten seuraavan aamuna kuitenki päättäny käyvä kelkalla tarkistaa että olisiko ahma jättäny poron tai jotain, ja miehän siinä sitte joskus 5 aikaaa heräilin ku joku potkii jalkaan ja aatelin jotta nyt ne korpit rupee tökkii, mut oneksi se oli se kuski. Kysy vaan jotta ootko OK ? Sanoin että tuo heti mulle Italian matkaesitteen ärrältä ku menee Pajalaan syömään ja vois mullekkin joku snikkerssi maistua että ottaa vaan mun povitaskusta ruunuja ku mun käsi ei taivu. Sano siihen jotain vaan että "ventta- ventta" enkä mää tiijä mihin se loppujen lopuksi lähti mut se jäi sille tielleen. No sitte kesällä se taisi olla ku mä lopulta kyllästyin siinä olemaan ja ku ei luntakaan enää ollu ni määhän ite sitte lopulta purin ne kaikki reissuromppeet siitä päältä pois, nostin sen sitten pystyyn ja työnsin käyntiin ja sit vaan lähin tulemaan kotia....mutta jotenki jäi mieleen että kyllä ne kuitenkin ystävällisiä ovat nuo ihmiset tuolla pohojosessa !

ps, kesällä olis harmittanut ku siellä olisi ollu räkkää !

Tosta on kätevä tempaista se pyörä suoraan yli nurin toiselle puolelle
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (pomppe1 @ Huhti. 24 2007,23:30) kirjoitti
    Joku aika sitten joku kyseli videota LT:n ylösnostamisesta. No nyt se video löyty.
    Ei niitä hintelimmän näköisiä jätkiä tuo nostajakaan...
    No ei siinä niin riuska tarvii olla. Tekniikka kohilleen. *kliks*
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
    Lainaa (mchuurre @ Huhti. 25 2007,07:58) kirjoitti
    JOVVAIN ...

<SKIP>
    LT-miehen seikkailut*
    Et oo aatellu kirjoittaa kirjaa
    Lainaa (C-A-D @ Huhti. 25 2007,08:57) kirjoitti
    Tosta on kätevä tempaista se pyörä suoraan yli nurin toiselle puolelle
    No niinhän se pitääkin jos sattuu kaatuumaan sille puolelle ettei pääse tukijalkaan käsiksi
    JOVVAIN ...

.......Naaaaa, mäkin olin kerran yhen kevättalven jossain Korpilombolossa ku LT rupes huilaammaan kesken jutaamisen, no, eihän siinä sitten mitään muuta kun kuuntelet ratioo siellä pyörä alla 2 ekaa päivää, mut sitten rupes akku loppumaan ja paikat puutumaan, piti ihan jalakateriä sillei heilutella ettei olis tullu kuolio ! Porot rupes sitte kolmantena päivänä tekee tuttavuúttaa ja ne alko järsii sitä mun takapenkkiä reilin alta, arvaa harmittiko ! No onneks viikon päästä, ku keittimestäkin oli jo sinoli loppu nii alko satamaan ihan kunnolla ja sain juoda ihan kyllikseni, lumen kun olin siitä ympäristöstä jo kaikki kaapinu. Yöt ei ollu kylmiä ku kevättä se oli sillo siihen aikaan...

Vaimo oli kyllä ihmetelly ku oli vaan viikonloppuajosta puhetta ja miäs viipyy kolmatta viikkoa enkä edes ollu korttia kerenny raapustaa. Mutta hyvinhän sinä kuitenkin lopulta kävi, sattu nimittäin niin että aura-auton kuljettaja oli sitte sattumoisin poikennu mökilleen siihen järve toiselle puolelle ja oli ihmetelly korppikotkalaumaa siinä mun yläpuolella näreessä, et ku eihän ne suotta sillei keräänny. No oli sitten seuraavan aamuna kuitenki päättäny käyvä kelkalla tarkistaa että olisiko ahma jättäny poron tai jotain, ja miehän siinä sitte joskus 5 aikaaa heräilin ku joku potkii jalkaan ja aatelin jotta nyt ne korpit rupee tökkii, mut oneksi se oli se kuski. Kysy vaan jotta ootko OK ? Sanoin että tuo heti mulle Italian matkaesitteen ärrältä ku menee Pajalaan syömään ja vois mullekkin joku snikkerssi maistua että ottaa vaan mun povitaskusta ruunuja ku mun käsi ei taivu. Sano siihen jotain vaan että "ventta- ventta" enkä mää tiijä mihin se loppujen lopuksi lähti mut se jäi sille tielleen. No sitte kesällä se taisi olla ku mä lopulta kyllästyin siinä olemaan ja ku ei luntakaan enää ollu ni määhän ite sitte lopulta purin ne kaikki reissuromppeet siitä päältä pois, nostin sen sitten pystyyn ja työnsin käyntiin ja sit vaan lähin tulemaan kotia....mutta jotenki jäi mieleen että kyllä ne kuitenkin ystävällisiä ovat nuo ihmiset tuolla pohojosessa !

ps, kesällä olis harmittanut ku siellä olisi ollu räkkää !

susta tehdään kuules nyt seuraava arto paasilinna.
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
    Ponnistusta on enemmän kun pyörässä ei ole laukkuja, jotka estävät sen ihan vaakaan menon. Samaten kun sattuu kaatumaan alaviistoon eli prutku on melkein ohi vaaterin.

nimimerkki "kokemusta on".
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  11.  
    JOVVAIN ...

.......Naaaaa, mäkin olin kerran yhen kevättalven jossain Korpilombolossa ku LT rupes huilaammaan kesken jutaamisen, no, eihän siinä sitten mitään muuta kun kuuntelet ratioo siellä pyörä alla 2 ekaa päivää,
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-