Edelliseen voin vain todeta, että miesten logiikka on pettämätön! Ugh, olen ymmälläni.
+ Merja, joka sanoi, että kiva ois pikkujouluihin osallistua.(Boojumi @ Marras. 07 2007,15:30) kirjoitti
On meitä muitakin smurffilimpparikerholaisia, joten B52 ja muut sotilaat mukaan vaan.
PMS - license to kill
Hoplaa! Ei tekis ittellekään pahaa tuollainen B52 talvisota... Itsekuri ei kyllä riitä moiseen tähän vuoden aikaan.
Kiinnostusta pikkujouluun kyllä olisi, mutta on taasen tuo välimatkaeste. En tunne juuri ketään Kuopiosta, jonka luona voisi punkata. Autolla saapuminen ei ole vaihtoehto, joten viettäkäähän hauskat pikkujoulut!
Warm and tender Devil's soul.
Honda CBR 600 F
Infottu Team Abcia, oli "todella vaikeaa" houkutella heitä messiin. Itsekin siis olisin matkassa mukana.(Boojumi @ Marras. 07 2007,15:30) kirjoitti
Päivämäärä pitäisi nyt ainakin lyödä lukkoon, niin tietäisi varautua... ja kysellä sitä paikkaa...
Boojumi halukas puuhamieheksi?
Kawasaki KX 450F
Täytyy nyt tästä laistaa. Mulla on vähän huonot fibat sen suhteen että haluja löytyy mutta tilaisuus on vähän hakusessaan. Jos tilanne olisi toinen voisin puuhailla ihan mielelläni.(Moipe @ Marras. 11 2007,14:52) kirjoitti
Pitää nyt vaan odottaa ryhmän päätöstä päivästä ja katsoa miten sopii allakkaan. Mutta jos sopiva lokonen löytyy
muiden mukana!!!
Pikkujouluille on aina aikaa *Perjantai 7.12 sopii. Entä muille?
PMS - license to kill
Morjensta pöytään!(B52 @ Marras. 07 2007,11:42) kirjoitti
Heräteostoksena tuli mopo ostettua talvea vasten ja kevättä ootellessa löytyi täältä tämmönenkin paikallisaihe, mielenkiintoista.
Parin nickin takaa tais jopa paljastua tuttu naamakin. Jos tuosta aiemmin esille tulleesta kauden alottajais-partystä jotain aiotte pidemmälle viedä ja varsinkin siellä alkoholin kanssa läträtä, niin pommittajalla ja mulla saattais herua jotain ideoita sen paikan ja alkoholin suhteen...ja varsinkin jos itseni sinne mukaan huolitte.
Better to burn out than to fade away...
Kuopion sivu täyttää 2vuotta huomenna ja hyljätyltä näyttää.
Jos ei ole muuta kerrottavaa, niin kertoisitteko kesän kokoontumispaikkoja virallisia ja virattomia (ABC enää tankkauspaikka).
Ehdottaisin yhdeksi Väisäsen Kotilihaa 12km Iisalmesta etelään.
Pikkuteitäkin pääsisi ja olisi mutkia?![]()
![]()
![]()
FZ6S S2 -09/08
diversion 600s -98
NX 250 -95
rd 125 -?