Jos kelit sallii niin tulossa ollaan eli Mirtsu katellaan huomenna sää tutkaa???!!!
Suottaapa ollakkii tai suottaapa olla olemattakii...
Honda cbr XX 1100 Blackbird -97
Suzuki gsx750 f -03
[url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
Heps! Saavun paikalle, säävarauksella. Sadetutka lupaili huomiselle jo parempaa keliä, jeee!![]()
PMS - license to kill
Joo... muut motoristit voivat olla ihan kivoja? IHAN TOTTA!(Petri12r @ Huhti. 25 2007,08:09) kirjoitti
![]()
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Sään salliessa itsekin voisin kurvailla paikalle. Ja yritänpä painostaa/uhkailla kaverinkin lähtemään matkaan![]()
Kawasaki KX 450F
Mui..
Onhan jonkun vastattava paskoista jutuista, joten onhan se vaan paikalle on saavuttava. Niin ja älä Mirtsu nyt koeta kiemurrella sillä verukkeella, että paikalle ei ole ketään tulossa.
-B52-
-Quid licet lovi, non licet bovi-
ja jos vielä kaipailet sitä navigointi apua sinne(lue:saatuetta)Puijolle niin ilmoile tänne hyvissä ajoin.. Tulen/tullaan vastaan vaikka sinne ABC:lle.(Mirtsu @ Kesä. 13 2007,19:18) kirjoitti
-B52-
Kyl minä suunnilleen tiedän ilmansuunnan missä se Puijo sijaitsee... Mut ettei siitä ABC:lle tulemisesta ois liikaa vaivaa? Niin ja löytyyhän se netistä karttakin!(B52 @ Kesä. 13 2007,22:56) kirjoitti
Pitää käytännön syystä sopia kuviot nyt työpäivän aikana, kun eilen otin kotona ukkosen takia töpöt irti pistorasioista ja ukkosen mentyä ohi laitoin takasin, mutta nettipä ei sitten enää toiminutkaanEttä meinasi käämi palaa sen kanssa! Mikähän siinäkin nyt sitten on?
![]()
Warm and tender Devil's soul.
Honda CBR 600 F
Jos keli kirkastuu iltaa kohti, voisipa vaikka lähteä ajelulle... Eilen tuli ukkossateessa taivallettua 100km ja sanoisin että atshii![]()
Ei siitä todellakaan vaivaa ole, ihan miten tykkäät? Ilmoittele nyt päivän aikana yritätkö tulla suoraan(Puijon-torni taitaa näkyä sinne Warkauteen saakka?)Puijolle tai sitten vaihtohtoisesti moneltako olet siellä ABsilla...(Mirtsu @ Kesä. 14 2007,07:29) kirjoitti
-B52-
Heippa Kuopio
Meitsi on siellä teidän riemuksiens maanantaina...
Olisko vähän ihkua nähdä minkälaisia motoristin-retkuja sielläpäin
suomen maata on.
Oliskos sillon mitään kahvi-settiä tiedossa?
Edellytyksenä on tietty että löydän sen kuopion jostain ensin,
noh onhan mulla kartta![]()
Yammutar
Joskus ukkosen tai virtakatkoksen jälkeen, joutuu buuttaamaan adsl/kaapeliboxin, ja yleensä netti pelittää sen jälkeen. Eli virta pois ja virrat takas uudellee boxista.(Mirtsu @ Kesä. 14 2007,07:29) kirjoitti
Suzuki Bandit 650
Mulla oli piuha irti myös adsl-purkista... pitänee yrittää vielä tänään. Tänks vaan tiedosta!(Deathman @ Kesä. 14 2007,09:55) kirjoitti
Honda CBR 600 F
Perskeles kerkiän taas vasta 19 jälkeen pitää kattoa oletteko viel ä puijon tornin juurella....
TOMTOM![]()
![]()
Suzuki gsx750 f -03
[url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
Varmaan ihan samanlaisia retkuja täällä on kuin muuallakin. Tietysti kun Kuopiosta puhutaan niin laadukkaampia ehkä saattaa olla täällä kuin muualla(YAMMUTAR @ Kesä. 14 2007,09:33) kirjoitti
Itse en ole näillä näkymin ajelemassa maanantaina, mutta toivotaan että vierailevalle tähdelle löytyy kahviseuraa.
Asiasta viidenteen tai oikeastaan tähän alkuperäiseen: itsekin olen vapaalla jalalla varmaan seiskan jälkeen joten voisin tomtomin kanssa viipottaa vaikka absille tms.
jebulis,täytyypi päristellä meijännii sinne tiältä siilinjärveltä..sato tai ei.
Pitäsköhän sitä kuiteskin yrittää löytää paikanpäälle omin avuin. Onhan se varmaan nolo, jos ehta sawolainen ei löydä Puijolle, kai...Eli jos minua ei näy, hortoilen todennäköisesti lähialueella![]()
Honda CBR 600 F
Mro.(YAMMUTAR @ Kesä. 14 2007,09:33) kirjoitti
Jään huomenna lomalle, joten jatkossa(18.6-->) on 6vkoa aikaa vaikka kahvitella... Ilmoittele tarkemmin sitten kun tiedät tulostasi.
-B52-
JEE(B52 @ Kesä. 14 2007,14:15) kirjoitti
Yksi kahvia juova Kuopiolainen bongattu
Maanantaina sitten - toivottavasti![]()
Yammutar
Ehdin kuin ehdinkin vielä paikalle. Sen verran tohinassa lähdin kotoa, että kamera jäi kotiin.
Kelit ei olleet parhaimmasta päästä mutta porukka mukavaa (poislukien minä) ja uusia naamojakin mukana.
Ensi viikolla sitten parempaa ilmaa toivoen...
Mukava oli nähdä kasvot nimimerkkien takaaja mukavia immeisiähän sieltä löytyi! Keli ei ollu ainakaan loppumatkasta paras mahdollinen...
Ensi torstaina jääpi ajelut väliin, kun on tarkoitus sihauttaa juhannus alkaneeksi!
Kone ei toimi kotona edelleenkään. Näyttäs nyt siltä, että UPS on tullut tiensä päähän. On siihen vaan niin tottunut, että se netti on, että mitenkähän sitä viikonloppun osaa olla ilman.
Honda CBR 600 F
Huomenta!
Onhan täällä muitakin aamuvirkkuja(mirtsu) hereillä ja ilmeisesti jo duunissa?? Siitä tulikin mieleeni, että olen tänään muutes viimeistä päivää täällä oravanpyörässä etsimässä sitä omaa vesikuppia ennen lomaa(6vko)...Olinko tullut maininneeksi?
En tajuamiksi käytän noita kirottuja hymiöitä
siitäkin huolimatta, että vihaan
niitä niiden kieltä köyhdyttävän vaikutuksensa takia?? Loman tarpeessa.
Juu, mukava oli Mirtsukin ihan noin silmästä silmään nähdä.
-B52-
Huomenta pommittajallekin! Mukava oli tosiaan porukat tavata livenä.(B52 @ Kesä. 15 2007,07:22) kirjoitti
Juu duunissa ollaan, liukuvan työajan etuja, et voi tulla aiemmin ja myös lähteä aiemmin. Herääminen klo 6 on aina tuskaa, mut huomenna otan kyllä viikon heräämiset takas. Aaah nukkuminen on ihanata!
Taisit kyllä "ohimennen" mainita 6 viikon lomasta. Täytyy myöntää, että olen kyllä über-kade! Noo, jokainen on varmasti lomansa ansainnut.
Honda CBR 600 F
Voi haukotus... kun ei meinaa päästä sängystä millään ylös. Vai on se pommikone lähdössä lomalle. Tuli vähän puun takaa... No, koita siinä lyhyessä ajassa vähänja otappa pari
sitten päälle.
Hymiöt kehiin![]()
Eipähän tuonne sitten kerinnyt millään ja ensi viikkokin taitaa jäädä väliin kun jussi painaa päälle.
TOMTOM
Suzuki gsx750 f -03
Jeps, kyyllä kai täällä kahville pääsee, kunhan tässä yön on ensin töissä ja nukkuu muutaman tunnin päälle. Sitten vois lähteä kahville ja käydä vaikka ajamassa jos vaan aikataulut muuten antaa myöten. Kun tuli tuo kahden viikon miniloma just käytettyä ja ajeltua tyttären kans Ruåttinmaalla(YAMMUTAR @ Kesä. 14 2007,09:33) kirjoitti
Menee siis varmaan maanantai-iltapäivään...?
Ja olikos tänä iltana mitään-meininkiä vai joko kaikki on juhannuksen vietossa?
Ilta meni lastenhoidoksi ja niin pois päin. Huomenna sitten taas liikenteessä. Menee se jussi pyörän selässäkin.
Mie olen ainakin jo juhannuksen vietossa, anteeksi siis mahdolliset kirj. vírheetEHKÄ sunnuntai vois olla aikaisintaan sellanen, et vois harkita jopa mopoilua... Saas kattoo. Älkääpä päätykö tilastoihin arvon kanssamotoristit! Hauskaa jussia!
Honda CBR 600 F
Mro..
Huomenna pääsee vasta "rentoutumaan" eli toisinsanoen SAA/pystyy vielä ajaa pienen pyrähdyksen tonne maalle.
Ei tänään varmaan Puijolla ole kummoinen kuhina ollut, eiköhän ne kaikki jo jotain kokkojansa virittele? Jos nyt joku varoituksista huolimatta päättää vielä hukkua tänä juhannuksena niin laittakaa nyt jumalauta ainakin se vetskari kiinni...Hymiö!
-Bepanthen52-
Morjens, olen tässä hiukan sivusta seuraillu teidän juttuja ja nyt kun vaihtui kawa thundercatiks niin vois yrittää liittyä joukkoon..jos vaikka perässä pysyis *
mut mistäs minä teidät tunnistan ? ruusu rinnassa?? *
alakaa kyllä työt painaa mut ei pidä antaa niitten harrastusta häiritä..