Sivu: 6 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 220:sta
    Vai ei kawalla muka kehtaa paikalle saapua. No, on siellä muutenkin jokunen pyörä nähty joka EI ole honda *

Ruusuja ei ole varmaankaan kuin vyössä...

Jospa se jo torstaina olis taas keliä ajella. Itse ainakin näillä näkymin olen tulossa taas remmiin joten kaikki vaan puijolle. Siellä ei ainakaan ole erehtymisen mahdollisuutta. Ainakaan aikaisemmin ollut kun aikas vähän sakia siellä tuohon aikaan on.

Tuli muuten juhannus vietettyä aika tiukasti pyörän selässä (no, tuli patsasteltua toreilla ja turuilla siinä sivussa niinkuin asiaan kuuluu tosin) ja ajoreitti vei aina kaukaiselle Varpaisjärvelle asti. Toki tuli myös pyörähdettyä Warkauden aabeeseellä ja Savonlinnan päiväsiiderit testattiin myös. Hyvät kelit oli * ja *

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

'94 VFR -> '98 VTR -> [url="
    Minäkin olin viime torstaina jo matkalla kohti Punkaharjua, vaimoke takaritsillä. Juhannuspäivänä tuli konepyörällä koluttua vähän tuolla Neuvosto-Venäjän vastaisella rajalla ja eilen Enonkosken, Heinäveden ja Tuusniemen kautta takaisin.

Tämän viikon torstaina ollaankin sitten Motoparkissa. Jospa ens viikolla pitkästä aikaa ehtis Puijolle..
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

RC36 > RC51
    enhän minä sanonu ettei kawalla kehtaa paikalle tulla..hyvä pyörä se oli..muuten, luin näiltä orgin sivuilta että orgilaiset tervehtii vastaantulijaa yksi sormi pystyssä.(toivottavasti ei keskari *)..miten on, toimiiko? jokunen on mua tullu silleen vastaan ja olen ihmetelly, mut oppia ikä kaikki..

Täytyy myöntää että tuo on mullekin vähän uusi asia. Joskus tulee kieltämättä moikattua (etu)sormi pystyssä mutta jotenkin vaan mieluummin morjestan koko kädellä. Ei kai ole niin voittajaolo

Tokihan tuota morjestustyyliä käyttää muutkin kuin orggilaiset. Kai.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Moro
    Mulla ois kans torstaina toi Motoparkin reissu, joten Puijo jää ehkä väliin mut tänään meinasin Puijolla kävästä.
    Eipä sitä lapsena tienny miten mukavaa aikuisena voi olla.
    Onkos tänne jäämässä ketään? Ulos kun katsoo tai käy tuolla viimassa ei paljon ajelu houkuta mutta sadetutkan mukaan sateessa on aukko tuossa viiden ja yhdeksän välillä. Saattaapa olla että olen enivei liikenteessä ja huristelen puijolle kuuden pintaan katsastamaan onko muita hulluja uskaltautunut ulos. Jos etelä-afrikassakin sataa lunta jo nyt niin saattaa tuo ajokausi olla hakusessaan kohta täälläkin. Aja kun voit...

Morgen! Lieköhän ketään ollut eilen paikalla? Aika scheiße keli oli kyllä...
    Warm and tender Devil's soul.

Honda CBR 600 F
    Allekirjoittanut ja pommittaja. Lisäksi siinä pyöri pari tsipaletta KMC:n heeboja. Lyhyet paskanjauhannat puijolla ja kupponen kahvia abc:llä. Keli oli siinä suhteessa ihan ookoo että vettä tuli vain siirtymällä.

Ensi viikolla sitten hoppas saadaan jo paremmin porukkaa mukaan ja vaikka lenkille

Muikkis. Oli sillon iltana yhtenä puhetta ajeluretkestä jonain viikonloppuna. Oiskohan sellanen jossain vaiheessa mahdollista...
    Kyseleepi hän, jolla mopo rupeaa olemaan pölyn ja hämähäkkien peitossa. Plaah.
    Tai toinen mistä kanssa oli ohimennen puhetta, et vois kurvailla joku keskiviikko Jäppilän Kievarille? Sinnehän johtaa ihan mukiinmenevä tie...

Honda CBR 600 F
    Joskus oli muuten yritys saada kokoontuminen aikaiseksi vänärin jätskikiskalle mutta ei ainakaan silloin oikein onnistunut.
    zii ex ten aar
    Oliskos se tämän viikon keskiviikko sinne Jäppilään jos kelejä piisaa? Mikäs siellä on aikataulu jolloin sinne voi saapua? Hä?

Katoin Jäppilän kievarin sivuilta, että klo 17 alkaen sinne porukkaa lipuu, mut itsekin olin viime kesänä siellä käydessäni vasta klo 18 kieppeillä. Ei se ole niin tarkkaa!

Honda CBR 600 F
    Jaahas... niin epätodelliselta kuin se tuntuukin niin kai se kesäloma nyt alkoi.

Jos kelit on huomenna kohdallaan niin Jäppilän kievarille voisi tästä Varkaudesta koettaa. Miksei torstaina vaikka Kuopioonkin... (kunhan nyt en uhoa tässä taas liikoja! )
    ----------------------
    Suzuki SV650S -06

Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
    Niillä kerroilla, mitä ite Jäppilän kievarilla oon ollu, on kello kutosen ja seiskan välil ollu aika kivasti pyöriä ja porukkaa paikalla. Mut, niinku tosa edellä mainittiinkin ei se niin tarkkaa oo.
    Sääennusteen mukaan kelit näyttäs aika hyvältä huomiselle. Aattelin lähtee pyörähtämään.
    Boojumin kanssa oli satamassa tänään puhetta Jäppilän reissusta nyt 4.7 keskiviikolle.
    Eli meitä olisi muutama pyörä lähdössä Kuopion ABC:ltä noin klo 17 aikoja sinne.
    Kaikki kynnelle kykenevät ei kun mukaan vaan. Ja jos ei ehdi tuohon lähtöön niin Jäppilän kievarilta viimeistään löytää.
    Tuleekos kukaan matkan varrelta osastoon?
    Kawasaki KX 450F
    Lainaa (Moipe @ Heinä. 03 2007,23:50) kirjoitti
    Boojumin kanssa oli satamassa tänään puhetta Jäppilän reissusta nyt 4.7 keskiviikolle.
    Eli meitä olisi muutama pyörä lähdössä Kuopion ABC:ltä noin klo 17 aikoja sinne.
    Kaikki kynnelle kykenevät ei kun mukaan vaan. Ja jos ei ehdi tuohon lähtöön niin Jäppilän kievarilta viimeistään löytää.
    Tuleekos kukaan matkan varrelta osastoon?
    Moro! Mitäs kautta meinasitte ajaa? Käännyttekö 5-tieltä Sorsakoskelle vai miten? Aattelin vaan, et jos matkanvarrelta (Leppävirran Neste n. klo 17:30?) liittyisin seuraan.

Honda CBR 600 F
    Reitistä ei sen kummemmin ollu puhetta. Ainoastaan vaan siitä lähtöajasta. Menee se lähteminen varmaan helposti jonnekin 15-20 minuutin päähän siitä kello viidestä jos sinne aina joku valuu joten varmaan vähän myöhemmin ollaan siellä main. Että jos vaan mahdollista niin koitetaan olla ajoissa. Mutta jos venailet siinä Nesteellä aikasi niin otetaan sut siitä imuun

Lainaa (Boojumi @ Heinä. 04 2007,08:23) kirjoitti
    Reitistä ei sen kummemmin ollu puhetta. Ainoastaan vaan siitä lähtöajasta. Menee se lähteminen varmaan helposti jonnekin 15-20 minuutin päähän siitä kello viidestä jos sinne aina joku valuu joten varmaan vähän myöhemmin ollaan siellä main. Että jos vaan mahdollista niin koitetaan olla ajoissa. Mutta jos venailet siinä Nesteellä aikasi niin otetaan sut siitä imuun *
    No jospa mie sit tällä puheella olen siinä Nesteellä venailemassa teitä 17:45-18:00 tienoilla. Jos ajatte sen Nesteen kautta niin minä tuun messiin sitten siitä. Ilmoittakaa jos ette tulekaan *

-Mirtsu-

Honda CBR 600 F
    Oukei. Sinne kaahataan (siis kruisaillaan rajoitusten mukaan)

Jep! * ABC:llä klo 17 tai vähän sen jälkeen. Jos ehditte, niin odottakaa minut mukaan. Pliiiis!
    PMS - license to kill
    Lainaa (Heli @ Heinä. 04 2007,12:41) kirjoitti
    Jep! * ABC:llä klo 17 tai vähän sen jälkeen. Jos ehditte, niin odottakaa minut mukaan. Pliiiis!
    Jep, kyllä matkaan mukaan ehtii. Sillä sanoin sen klo 17 koska näin saatetaan saada porukka kasaan klo17.30 mennessä. Yleensä itsekin ehdin paikalle vähintään vartin myöhässä... *
    Kawasaki KX 450F
    Juu, kiva kun tuloopi enemmänkin porukkaa!

Honda CBR 600 F
    Mä taidan kanssa tulla siihen Leppävirran Nesteelle vähän ennen klo 18:ta jos en läkähdy tänne kämppään ennen sitä.

Siitä menee ihan mukava tie Sorsakosken kautta Jäppilään, nyt vielä kun tuossa vitostiellä on 80 rajoitus Leppävirta-Varkaus välillä kun ne veti siihen uutta pintaa. Ja taitaa olla mutkaisin vaihtoehto myös.
    ----------------------
    Suzuki SV650S -06

Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
    No kiva, Wiltsukin lähössä! Törmätään sitten viimeistään siinä Nesteellä.

Honda CBR 600 F
    Heli (ja muut joilla on tyttömäinen olo?) laita Googgeliin hakusanaksi Lady day Motopark, niin löytyy tietoa siitä 27.7 olevasta naisten ajoleiristä.

-M-

Honda CBR 600 F
    Tossa mirtsulle ja muille joilla on "tyttömäinen olo"
    Huristelkaapa tänään sitten puijolle sankoin joukoin. Itse en pääse paikalle, mutta menkää nyt joku

Eilen huristeltiin muuten tuonne Jäppilään ja pitää ottaa ohjelmaan jatkossakin. Otin muuten puheeksi pikkujoulut (ajoissa pitää toki olla) joten merkatkaapa jo kalenteriin että sellaiset on tulossa

Moikka!

Olipa kiva ja mutkikas reissu Jäppilään. Ja mopokin tuli huollettua, Pertulle ISO KIITOS avusta! Jos ehdin, niin pitää käydä tänään vähän testailemassa. Mutta Puijolle en varmaankaan kerkee.

Oletko Mirtsu jo ilmottautunut Motoparkkiin? Pienen mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen, että ihan pakko päästä (edes kerran) radalle kokeilemaan. Ja olokin tuntuu niin tyttömäiseltä, että siihen super-hitaiden ryhmään *
    PMS - license to kill
    En ole vielä ilmoittautunut, kun sen viikon alussa lomailen Pärnussa, näillä näkymin kotiudun kyllä keskiviikkona, vaan eihän sitä koskaan tiedä...
    Lisäksi silloin perjantaina alkaa Rockcock sekä Tulenliekissä ois Popeda, joten valinnanvaikeutta pukkaa!
    Tuo ratahomma pitäis tosiaan kyllä toteuttaa ja jos sinne tulee lähdettyä niin liityn kyllä sun seuraan super-hitaiden ryhmään. Etukäteen ois vaan aika paljon edullisempi hinta...

Honda CBR 600 F
  30.  
    Lainaa (Heli @ Heinä. 05 2007,15:16) kirjoitti
    ... Ja mopokin tuli huollettua, Pertulle ISO KIITOS avusta! Jos ehdin, niin pitää käydä tänään vähän testailemassa...
    Eipä kestä, ilollahan sitä kanssamotoristia auttaa. Ja muutenkin niitä rengaspaineita kannattaa silloin tällöin tarkastella...

btw: sait postia
    Kawasaki KX 450F
Sivu: 6 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ViimeinenViimeinen