Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 220:sta
    Lainaa (tomtomgsxf750 @ Touko. 14 2007,19:08) kirjoitti
    Kah voisihan sitä lähteä vaikka ajelemaan....

Eli oliko torstaina 18.00

TOMTOM
    eikö sitä kannattais aikasemmin lähteä kun suurimmalla osallahan on kuitenkin sillon vapaapäivä?
    vai onko kaikki krapuloissa vielä puolenpäivän aikaan?
    Persaukisten mielestä
    muiden tekemät hankinnat
    ovat aina vääriä... Tai
    vähintäänkin tyhmiä
    Lainaa (Jasso- @ Touko. 15 2007,14:41) kirjoitti
    Lainaa (tomtomgsxf750 @ Touko. 14 2007,19:08) kirjoitti
    Kah voisihan sitä lähteä vaikka ajelemaan....

Eli oliko torstaina 18.00

TOMTOM
    eikö sitä kannattais aikasemmin lähteä kun suurimmalla osallahan on kuitenkin sillon vapaapäivä?
    vai onko kaikki krapuloissa vielä puolenpäivän aikaan?
    Todennäköisesti ollaan, savolaiset tiedetään
    Heps!

Itse en kerkiä ennen 18 olen veneen kimpussa iisalmessa....

TOMTOM

PS. XX on nyt sitten rantautunut..........
    Suottaapa ollakkii tai suottaapa olla olemattakii...

Honda cbr XX 1100 Blackbird -97
    Suzuki gsx750 f -03
    [url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
    Lainaa (tomtomgsxf750 @ Touko. 15 2007,19:51) kirjoitti
    Heps!

Itse en kerkiä ennen 18 olen veneen kimpussa iisalmessa....

TOMTOM

PS. XX on nyt sitten rantautunut..........
    tomtomi hei.. minkäs värinen tuo sinu suiza oli?? näin jos saapi kysästä ku nuita näkyy ainaki pari keltasta liikkuva kpo:ssa...
    Mustahan se oli ja tosiaan nyt ajellaan hondalla...

TOMTOM

Suzuki gsx750 f -03
    [url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
    Näyttää siltä että tänään en sittenkään pääse ajelemaan..
    Viime yökin taas töissä ja rytmit sekaisin kuin huonolla salsaorkesterilla... Ei vaan pysty kykenemään
    Onkos tänne ketään lähdössä tänään (17.5.)? Itse voisin ehkä suurilta kiireiltäni vaikka joutaakin, kun tuo jaffakin paistelee vaihteeksi.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

RC36 > RC51
    No kun ei tuon kauempana ole ja aurinkokin tuntuu paistavan ja tekee muutenkin mieli ajelemaan niin siellä ollaan. Saapahan kupin kallista huonoa kahvia ainakin jos ei mitään muuta
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

'94 VFR -> '98 VTR -> [url="
    No olikos siellä ketään? Käytiin vehmerin lenkki toisen VFR:n omistavan herrasmiehen kanssa. Orgin kokoontumisen sijasta kyseessä olikin tällä kertaa RC36-ajo
    Mietiskeltiin että jatkoa ajatellen ainakin alussa tuo kokoontuminen Puijolla voisi olla helpompaa kun noista miljoonasta motoristista ei ota erkkikään selvää kuka on mitäkin varten paikalla...

Niijjoo, pari kuvaa Puutossalmelta: Punapäät lossilla

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Miitti oli siinä mielessä nappiin onnistunut että osanottajien kesken vallitsi liikuttava konsensus markkinoiden parhaasta pyörämerkistä/mallista/väristä *

kuva

Komppaan tuota Puijoa, jos torstaiajeluhin on kiinnostusta. Lenkin voisi toki sitten vaikka päättää sinne ABClle.

RC36 > RC51
    Käytiin emännän kans siinä syömässä jätskit, mut eipä ottanu selvää että kuka on menossa ja minne, ja ujoina ei uskallettu suuta aukaista mut puijolta alotus ja abc:lle lopetus kuullostaa hyvältä.
    Parempi onni ens kerralla
    Persaukisten mielestä
    muiden tekemät hankinnat
    ovat aina vääriä... Tai
    vähintäänkin tyhmiä
    Heippa vaan, tässä lähteepi eka viestini täällä Orgissa
    Punaiset VFR:t ajoittekin mua vastaan kun tulin lossilta ABC:lle päin, kello oli jonkun verran yli 18 silloin.
    Kävin ABC:llä jäätelön syömässä mutta en miekään uskaltanut kellekään suutani avata Juu, näin sitä ajoseuraa löytyy... ehheh!
    Mutta hyvä keli oli ajella joka tapauksessa
    Warm and tender Devil's soul.

Honda CBR 600 F
    Lainaa (Jasso- @ Touko. 17 2007,22:40) kirjoitti
    Käytiin emännän kans siinä syömässä jätskit, mut eipä ottanu selvää että kuka on menossa ja minne, ja ujoina ei uskallettu suuta aukaista mut puijolta alotus ja abc:lle lopetus kuullostaa hyvältä.
    Parempi onni ens kerralla
    Samassa tungoksessa siinä varmaan oltiin. Kuvaukseen sopii ainakin tonninen Kawa ja Bläkkäri jossa oli kyytiläisiä mukana.
    Kieltämättä aika vaikea tuolla on alkaa huutelemaan että onkos tässä orggilaisia. Eipä mekään Killan kanssa oltais yksiin satuttu ellei olis ollu samanmoisia mopoja. Itsekin olin juuri lähdössä pois mutta kun on samanlainen menopeli alla niin aina se pitää kysellä tuntoja rakkineesta kun on tilaisuus. Puhdas vahinko siis tämäkin ja mitä tästä opimme... Aja vifferillä niin ajoseuraa löytyy

Hommasin tosin minimalistiset orggitarrat mopoon ja kypärään mutta eihän niitä huomaa muut kuin itse

Ja Mirtsut ja muut vaan sitten puijolle seuraavan kerran niin saadaan kunnon letka aikaiseksi

Eli ens torstaina puijolle klo 18?
    Persaukisten mielestä
    muiden tekemät hankinnat
    ovat aina vääriä... Tai
    vähintäänkin tyhmiä
    Se kokoontuminen jääpi ainakii multa nyt väliin kun juuri torstaina on työpaikan zembalot (ja rapulissa töihin pe...).
    Seuraa nolo kysymys: äärimmäisen vähän Kuopiossa liikkuneena, on pakko tarkentaa, et Puijon torninko luona on tarkotus kokoontua?
    Tosiaan silloin harvoin kun Kuopiossa liikun, keskityn pikemminkin keskusta kauppoihin Vaikka matkaa kotikaupungista Kuopioon ei ole kuin n. 70km, tulee siellä käytyä hyvin vähän.

Honda CBR 600 F
    Lainaa (Mirtsu @ Touko. 20 2007,21:15) kirjoitti
    Se kokoontuminen jääpi ainakii multa nyt väliin kun juuri torstaina on työpaikan zembalot (ja rapulissa töihin pe...).
    Seuraa nolo kysymys: äärimmäisen vähän Kuopiossa liikkuneena, on pakko tarkentaa, et Puijon torninko luona on tarkotus kokoontua?
    Tosiaan silloin harvoin kun Kuopiossa liikun, keskityn pikemminkin keskusta kauppoihin Vaikka matkaa kotikaupungista Kuopioon ei ole kuin n. 70km, tulee siellä käytyä hyvin vähän.
    No liekkö tuo nyt nolo ollenkaan. Onhan se Puijo paljon muutakin kuin torni, mutta eiköhän se sitä tornin parkkista tällä kertaa tarkoita?
    Ja enpä pääse näillä näkymin mukaan itsekään torstaina kun noita lapsia taitaa ravata nurkissa sen verran paljon...

Iisalmestakos Mirtsu? Itse olen Lapinlahdelta kotiutunut tänne Kuopioon aikoinaan

Lainaa (Boojumi @ Touko. 20 2007,19:25) kirjoitti
    Lainaa (Mirtsu @ Touko. 20 2007,21:15) kirjoitti
    No liekkö tuo nyt nolo ollenkaan. Onhan se Puijo paljon muutakin kuin torni, mutta eiköhän se sitä tornin parkkista tällä kertaa tarkoita?
    Ja enpä pääse näillä näkymin mukaan itsekään torstaina kun noita lapsia taitaa ravata nurkissa sen verran paljon...

Iisalmestakos Mirtsu? Itse olen Lapinlahdelta kotiutunut tänne Kuopioon aikoinaan
    Mennään eteläänpäin se n. 70km, eli pikku kaupunkiin nimeltä Varkaus. Täälläpä minä lähes koko (pienen?) ikäni olen asustellut.

Honda CBR 600 F
    Kahdesta suunnasta kun saa valita niin ainahan sen ottaa sen väärän sitten

Olen kuullut, että tiistaisin kokoontuu jotain motoristiporukkaa Leppävirran Tulenliekkiin, näin ollut ainakin viime kesänä. Vieläköhän moinen kokoontuminen on olemassa?
    Jäppilässä kokoontuu keskiviikkoisin on runsaasti motoja ja sehän on tosiaan aika mukavan ajopätkän varrella, kuten joku aiemmin jo mainitsikin.

Honda CBR 600 F
    Onkos tänään tulossa porukkaa puijolle.

Taitaa vaan säätiedotuksen mukaan tulossa vesisadetta

TOMTOM

Suzuki gsx750 f -03
    Sitä oon miettinyt, että kuuluvatko maksiskootterit moottoripyöräkategoriaan sosiaalisessa mielessä? Eli mahtuuko skootteristi mp-letkaan? Mahtiskootalla nimittäin ajan mielummin = helepompi ajjaa, tavarat penkin alle ja käy kakkosautosta työmatkakuvioissa.
    Plootu
    Burgman 07 400
    Bandit (GSF) 1250 SA
    Jeps, lapset meneekin mummolaan joten mopo starttaa kyllä, mutta vasta seiskalta. Pitää piruuttaan pyörähtää puijolla jos siellä vielä on himinää (vai onko siellä sitä ensinkään)

Jeps. Vähän näyttäisi, että tuo Esteri perseineen olisi tulossa myös paikalle joten en oikeen tiedä viitsiikö sateeseen lähteä?
    Jos tuun, niin tuun myöhässä. Näin aina.

-B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
    sää tutkaa kun kattelee niin se on siinä ja siinä ropsauttaako vettä kintuille...??

Tulen ainakiin kattoo onko muita siis jos ei tule vettä kuin saavista!

TOMTOM

Suzuki gsx750 f -03
    Jääpi multa ainakin väliin tällä erää
    Persaukisten mielestä
    muiden tekemät hankinnat
    ovat aina vääriä... Tai
    vähintäänkin tyhmiä
    Lainaa (Plootu @ Touko. 24 2007,12:17) kirjoitti
    Sitä oon miettinyt, että kuuluvatko maksiskootterit moottoripyöräkategoriaan sosiaalisessa mielessä? Eli mahtuuko skootteristi mp-letkaan? Mahtiskootalla nimittäin ajan mielummin = helepompi ajjaa, tavarat penkin alle ja käy kakkosautosta työmatkakuvioissa.
    Etköhän sovi maxilaatikoinesi sekaan, ei kai tää nyt niin pilkun tarkkaa touhua ole...
    Jos joku katsoo kieroon, niin katso takaisin.

Ne maxithan näyttääkin ihan kakkosautoilta .

-B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
    Mihis päin olis tarkotus suunnistaa ajelemaan, jos ajelua on tarkotus harjoittaa? Vai potkitaanko vaan renkaita ja kehutaan kilpaa omia mopedoja?

RC36 > RC51
    Työmaalla menee tämä ilta, ei pääse puimuri tallista laitumelle...
    Jawohl, kerkesin mukaan ja väkimäärä kasvaa eksponentiaalisesti. Tätä vauhtia ensi kerralla meneen 10 raja rikki. Puijolla jauhettiin skeidua ja piipahdettiin abc:llä kupposella.
    Kuvia muutama, joissa olen piilottanut oman moponi muiden taakse ja itseni kameran taa, niinkuin vaatimattomana pitääkin
    .ORG 24.5.2007

30.  
    Jep

Väkimäärä eikun lisääntyy ja hyvä nähdä honda noinkin hyvin edustettuna..

Ensi viikollla uudestaan ja katellaan jos keli olisi parempi voisi käydä pitemmänkin lenkin huitasemassa...

TOMTOM

Suzuki gsx750 f -03
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen