Onko kyseisessä bandit pyörässä jotain ns. tyyppivikoja tms.. jota kannattaisi ottaa huomioon sellaista ostettaessa..???
Onko vanhemmissa jotain tekniikassa erilaista/huonompaa/parempaa kuin uudemman mallisessa -01 lähtien olevassa?
Kokemuksia kaivataan..
Entäs ruiskupeli gsx 1400? Ei tartte kaasareita säädellä...
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
ei mittään tonnineljäsatasia... samantien uus banditti missä kans on ruisku![]()
The Real Thing ?
Ei tartte kaasareita säädellä, v#ttu ruiskut on neideille! *![]()
Power is nothing without mojo!
Muutaku i/ö Bandiittia katteleen.
Ei tuu mieleen mitään erityistä mihin pitäisi kiinnittää huomiota.
- Suzuki Bandit GSF1200N -
joo, bandiitissa ei taija "tyyppi vikoja" olla, ite tykkään, ajoasento, koneen laaja vääntö. huollon helppous ja varsinkin sen tarpeen vähäisyys on mistä tykkään...... ruiskuista en tykkää, moottoripyörässä mun mielestä pitää olla ääntä, voimaa, ilmajäähdytys ja KAASARIT! mut se on vaan mut mielipie........
höpö höpö, vettähän tämä!
Paljonko vakio banditissa on tehoja ja painoa? Onko tuontipyörissä tehoja rajoitettu ja jos on niin miten se on tehty?
95 - 105 hv takapyörältä (110 - 120 hv koneesta) riippuen yksilöstä ja vuosimallista. Valmistaja ilmoittaa kaikkiin sen 98 hv. Kuivapaino jotain 220-230 kg riippuen mallista.(eizzi @ Touko. 06 2007,14:13) kirjoitti
990 adv, VF750F, ZX-12R