Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Onko jutussa perää että kannattaisi pitää korkeampia ilmanpaineita renkaissa kun mitä huoltomanuaalissa sanotaan. Joku viisas sanoi että renkaat ei kuluisi niin nopeasti. Jos väittämässä on perää niin kokemuksia mikä olisi hyvä paine renkaissa
    Lainaa (Suzuki 1400 gsx @ Huhti. 24 2007,08:56) kirjoitti
    Onko jutussa perää että kannattaisi pitää korkeampia ilmanpaineita renkaissa kun mitä huoltomanuaalissa sanotaan. Joku viisas sanoi että renkaat ei kuluisi niin nopeasti. Jos väittämässä on perää niin kokemuksia mikä olisi hyvä paine renkaissa
    3 taakse ja 2.5-2.6 eteen on sellainen hyvä nyrkkisääntö kadulle. Kestää ja pitää.

Näin ollaan laitettu kadulle pyörään kuin pyörään.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Mä oon käyttäny 2,5 molemmissa renkaissa, mutta kun reissuun täytynee laittaa takaseen 3 kun on enemmän kuormaa
    Savage 650
    Kawasaki VN 800
    Suzuki GSX 1400
    Suzuki Bandit 1250
    Kawasaki GTR 1400 FJR 1300
    Lainaa (rapi @ Huhti. 24 2007,16:23) kirjoitti
    Mä oon käyttäny 2,5 molemmissa renkaissa, mutta kun reissuun täytynee laittaa takaseen 3 kun on enemmän kuormaa
    Kun nostaa sen takasen paineen sinne 3 tuntumaan myös yksi päällä, niin kestää huomattavasti kauemmin. Pito on kadulle ihan riittävä, pystyy kanttaamaan renkaan reunaan.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5.  
    Mulla on Suzukissa Metzelerin Z6 ja olen käyttänyt rengasvalmistajan suosittelemia paineita, edessä 2.50 ja takana 2.90 elikkä noita Tylyttäjän suosittelemia paineita.
    Vaan menee noita takarenkaita silti pari-kolme kesässä.