Tai voisi löytyä, mutta ei kyllä noin halvalla. Toissa talvena ostin yhdelle LT-hemmolle BMWLT.com -foorumin ostetaan ja myydään -palstalta käytetyn sarjan. Koska oli talvi eikä ajokausi päällä, niin tuo sarja käväisi eräällä toisella LT-kuskilla mallina. Hänellä sattui olemaan työpaikkansa alakerrassa koneistamo ja ammattimiehiä, joten hän teetti työkaverillaan itselleen sarjan. Luulen, että piirustustuksia ei tehty, vaan koneistus tehtiin mallin mukaan ja sillä sipuli.
Itse tilasin taannoin omani tuolta Ohiosta ja kyllä meikäläisenkin sarja talvella joutaa malliksi jollekin koneistajalle, mutta vähän luulen, että ilman suhteita tai peräti omaa osaamista ei siinä mitään rahaa säästä.
Jos löytyy enemmänkin halukkaita, voin toki kysäistä Suburban Machineryn innokkuutta jonkun sortin kimppa-alennukseen. Rahtimielessähän nuo eivät vie juuri mitään tilaa, painavat toki jotain...
Muuten tuo pudotussarja on kyllä todella hyvä keksintö, ajoasento paranee kummasti. Toki rankat kanttaajat raapivat ne ruvelle kurveissa, mutta alapuoleltahan ei ne jäljet näy...