Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Kertokees R1 miehet paljonko löytyy kaakkeja -99 mallisesta R1:sestä...
    Tieten saa antaa palautetta miinuksista ja plussista!!

    T : Liitynkö Rykkössiin
    Yamaha YZF 750 R -93
    Honda CB 750 -82
    Suzuki Intruder 1400 *-02
    Yamaha R1 -04
    Honda VFR 750 - 96
    Suzuki GSX-R 750 -90
  2. #2
    150hp tehtaan mukaan koneesta.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  3. #3
    Tämä kun nyt taitaa olla ainoa yleinen R1 ketju, niin kysäistäänpä, että mikä vuosimalli oli ensimmäinen ruiskuraimo?



    Suzuki GSX-R 1000 K7
  4. #4
    2004...itellä moinen..
  5. #5
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    ruisku tuli 2002, 152 hp
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  6. #6
    Lainaa (pekko5 @ Touko. 16 2007,11:39) kirjoitti
    ruisku tuli 2002, 152 hp
    Onko tästä jotakin faktaa tarjota? Itse nimittäin toivoisin tuon olevan totta.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  7. #7
    2002 eteenpäin ruiskuja... ittellä oli moinen jolla pyörähdin jopa kilpailemassa... hyvä laite josta paljon mukavia muistoja.
    Mutta aavistuksen puhditonhan tuo oli nykymittapuulla... hyvällä putkistolla ja soppien säädöillä 155rwhp alkoi ko. vehkeessä olla se maksimi... ilman noita renkaalta reippaasti alle 150.
    "mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
  8. #8
    Tahtoo samanlaisen
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  9. #9
    -02 tuli ruutta.
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  10. #10
    sori, myönnän...
  11. #11
    Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    1999 150HP
    2000 150HP
    2001 150HP
    2002 152HP
    2003 150HP
    2004 180HP
    2005 180HP
    2006 172.58HP

    Nämä osoitteesta bikez.com.
    Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
  12. #12
    Lainaa (HaveNoFear @ Touko. 18 2007,14:32) kirjoitti
    1999 150HP
    2000 150HP
    2001 150HP
    2002 152HP
    2003 150HP
    2004 180HP
    2005 180HP
    2006 172.58HP

    Nämä osoitteesta bikez.com.
    Näin on, mutta en uskoisi noihin ihan sokeasti, virheitä sielläkin voi olla. Varsinkin tuo 2006 kummastuttaa. Ja laitetaan vielä se uusin:
    2007:
    Ilman patopainetta :132.4 kW (180 PS) @ 12,500 rpm / Patopaineella : 139.0 kW (189 PS) @ 12,500 rpm
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  13. #13
    Uudessa Bike-lehdessä 5/07 on tonniset sportit testissä ja mitatut huipputehot ja väännöt kytkimellä.

    Yamaha R1 162hv 101Nm
    Suzuki R1000 168hv 104Nm
    Kawa 10R 166hv 103Nm
    Honda 1000R 159hv 103Nm
    Ducati 1098 150hv 115Nm
  14. #14
    Lainaa (HoXXMa @ Touko. 18 2007,17:33) kirjoitti
    Uudessa Bike-lehdessä 5/07 on tonniset sportit testissä ja mitatut huipputehot ja väännöt kytkimellä.

    Yamaha R1 162hv 101Nm
    Suzuki R1000 168hv 104Nm
    Kawa 10R 166hv 103Nm
    Honda 1000R 159hv 103Nm
    Ducati 1098 150hv 115Nm
    Siis on toiki, luvataa 07 rykäykselle 180hp ilman puhkuja ja mitataan 162. Hohhon mainosmieltä
  15. #15
    Lainaa (waldoff @ Touko. 18 2007,17:49) kirjoitti
    Lainaa (HoXXMa @ Touko. 18 2007,17:33) kirjoitti
    Uudessa Bike-lehdessä 5/07 on tonniset sportit testissä ja mitatut huipputehot ja väännöt kytkimellä.

    Yamaha R1 162hv 101Nm
    Suzuki R1000 168hv 104Nm
    Kawa 10R 166hv 103Nm
    Honda 1000R 159hv 103Nm
    Ducati 1098 150hv 115Nm
    Siis on toiki, luvataa 07 rykäykselle 180hp ilman puhkuja ja mitataan 162. Hohhon mainosmieltä
    Tiesitkö, että Kawasaki lupaa omalle pyörälleen 184hv. Ja nuo ovat aina moottoritehoja, Biken testissä nuo ovat takapyörätehoja.



    Suzuki GSX-R 1000 K7
  16. #16
    Lehden mukaan tehot ovat kyllä nimenomaan kytkimeltä mitattuja.
  17. #17
    Lainaa (teude @ Touko. 18 2007,21:55) kirjoitti
    Lainaa (waldoff @ Touko. 18 2007,17:49) kirjoitti
    Lainaa (HoXXMa @ Touko. 18 2007,17:33) kirjoitti
    Uudessa Bike-lehdessä 5/07 on tonniset sportit testissä ja mitatut huipputehot ja väännöt kytkimellä.

    Yamaha R1 162hv 101Nm
    Suzuki R1000 168hv 104Nm
    Kawa 10R 166hv 103Nm
    Honda 1000R 159hv 103Nm
    Ducati 1098 150hv 115Nm
    Siis on toiki, luvataa 07 rykäykselle 180hp ilman puhkuja ja mitataan 162. Hohhon mainosmieltä
    Tiesitkö, että Kawasaki lupaa omalle pyörälleen 184hv. Ja nuo ovat aina moottoritehoja, Biken testissä nuo ovat takapyörätehoja.
    Joo ei merkillä väliä, kaikki lupaa mitä sattuu myös niissä kuivapainoissa, kytkimeltä kai noi tehot mitattu.
    Hyvä on myös uuden zzr1400 mainos, eka pyörä joka puhkaisee 200 hepan rajan muka, TM penkitti koneelta 184hp



  18. #18
    Lainaa (teude @ Touko. 18 2007,21:55) kirjoitti
    Lainaa (waldoff @ Touko. 18 2007,17:49) kirjoitti
    Lainaa (HoXXMa @ Touko. 18 2007,17:33) kirjoitti
    Uudessa Bike-lehdessä 5/07 on tonniset sportit testissä ja mitatut huipputehot ja väännöt kytkimellä.

    Yamaha R1 162hv 101Nm
    Suzuki R1000 168hv 104Nm
    Kawa 10R 166hv 103Nm
    Honda 1000R 159hv 103Nm
    Ducati 1098 150hv 115Nm
    Siis on toiki, luvataa 07 rykäykselle 180hp ilman puhkuja ja mitataan 162. Hohhon mainosmieltä
    Tiesitkö, että Kawasaki lupaa omalle pyörälleen 184hv. Ja nuo ovat aina moottoritehoja, Biken testissä nuo ovat takapyörätehoja.
    Kytkimeltä mitattu ei todellakaan ole sama kuin takaselta,on kolmea tapaa mitata teho,moottori(isoin),kytkin ja takanen(pienin)
    tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
  19. #19
    My mistake. Itse en niin tarkkaan sitä lukenut, luulin vain että takaselta olisivat mitanneet.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  20.  
  21. #20
    Allakalla saa katsoa kiekkamittaria uudessa R1:ssä milloin alkaa tehoa tulla, mutta kyllä sitä sitten tuleekin riittävästi. Hirveä kiekkapeli, vanhemmat on parempia katukäyttöön. Huom! makuasia.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500