Hakusessa olisi hiukka vähemmän kategorisoidut POI-pisteet kotimaahan.
Mieluiten pistetyypin mukaan, kuin ketjuittain tms. Eli tyyliin apteekit, huoltoasemat, ruokakaupat jne.
Konttisen ja kumppaneiden sivut löytyi kyllä, mutta sivuilla on pisteet pilpustettu harmittavan pieniin kategorioihin. Jos reisussa on ruoka hakusessa niin kyllä se piisaa että löytyy ruokakauppa, ei oo väliä onko se Prisma vai Valintatalo. Sama bensisten kohdalla - minulle on yks' hailee mikä ketju on kyseessä kunhan vaan löytyy se lähin putiikki.
Vai onnistuuko noiden tiedostojen sulauttaminen jollain ohjelmalla kätevästi?
GPS-WAYPOINTS
Tuolta löytyy jotain.
- Sitä saa mitä ei tilaa -
BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
Esim: PoiEdit(Talttapää @ Huhti. 23 2007,15:06) kirjoitti
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Kappas. Oli POIEditissä mennyt tuo merge-raksiruutu minulla ihan ohi.
Hienosti pelasi eli sai harsittua vauhdilla pikkukategorioiden lisäksi isommat fileet "Bensikset", "Ruokakaupat" jne. ja Zumokin nieli tiedostot nikottelematta.
![]()
Nämä jutut kuulostaa hienolta...vaan anti-nörttinä näistä mitään tajua enkä uskalla...
Tuo joku POI-Warner kuulosti mielenkiintoiselta, onko joku kokeillut?
GPSBabel Kääntää muutkin kuin waypointit.(IlDuce @ Huhti. 23 2007,15:53) kirjoitti
POIWarner taitaa olla TomTomiin vaan saatavilla. Eikös sulla ollu jonkun toisen firman laite?(Köpi @ Huhti. 23 2007,18:15) kirjoitti
Zumossa saman asian ajaa laite itse, kun POI pisteitä laitteeseen siirtäessä saa määrittää varoitusetäisyyden tai varoitusnopeuden. Ite tykkään enempi pistää kameratolpille tuon etäisyyden ~600m niin alkaa ajoissa piipittää ja vilkuttaa varoitusta oli nopeus mikä hyvänsä.
POI-Warner saatavana Navigoniin...en vain tiedä olisiko siitä mitään vastaavaa hyötyä, mutta olihan siinä muutakin kuin pelkkä nopeusvalvonta-varoitus, mm. säätietoja.