Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    mistähän löytyy pääkaupunkiseudun edullisimmat renkaat?
    hakusessa takanakki 190/50-17
    katoppa tuolta shoppi osiosta... josko sieltä...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    no laitetaan vielä linkkinä

tuolta olen omani ostanut jo kahden vuoden ajan. hinta kohillaan ja palvelu ykkösluokkaista
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    +1 Reliatecille. Juuri hain (taas) uudet sieltä...
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
    minä kun aattelin, että pitää itekkin pikkusen osata katella mistä shoppi löytyy... tuossa tuli joku aika sitten renkaat ko. paikasta taas haettua, hinta toimitusajat yms. mun mielestä on kohillaan.
    Shopissa näyttää olevan hyvä valikoima ja hinnat kohdallaan, mutta missäs ne saa alle (pääkaupunkiseudulla) järkevään hintaan?
    Snellman Racing tai Tokimoto. viime vuonna ainakin meni kumit paikallee 20€ hintaan
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Tokimoton vieressä vantaalla tommonen käytin viime kesänä, nopea ja hyvä...
    Mäkin annan ääneni tolle Reliatecin shopille + Snellman racingille.
    Lainaa (Johu @ Huhti. 23 2007,15:36) kirjoitti
    Mäkin annan ääneni tolle Reliatecin shopille + Snellman racingille.
    Niin määkin. Eikä SR:lla Sumppa huolinut edes likaisen työn lisää vaikka takarenkaassa oli paikkauspullon mäskit sisässä
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Reliatecistä on tullu renkaat aina haettua ja alle oon laitattanu yleensä Tokimotossa, mutta nyt tuohon naapuriin avasivat SuperMoto Centerin niin kävin laitattamassa siellä rinkulan alle. Tokimotossa taisivat veloittaa 20€ alta alle omalla renkaalla ja SMC:llä sama oli 25€.
    Lainaa (jarru @ Huhti. 23 2007,18:15) kirjoitti
    Reliatecistä on tullu renkaat aina haettua ja alle oon laitattanu yleensä Tokimotossa, mutta nyt tuohon naapuriin avasivat SuperMoto Centerin niin kävin laitattamassa siellä rinkulan alle. Tokimotossa taisivat veloittaa 20€ alta alle omalla renkaalla ja SMC:llä sama oli 25€.
    Katohan, siellä on näköjään suzukin merkkihuoltokin.
    Tarjootko jarru sillä aikaa sumpit, jos nakkaan pyörän sinne joskus huoltoon
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (jens @ Huhti. 23 2007,18:18) kirjoitti
    Lainaa (jarru @ Huhti. 23 2007,18:15) kirjoitti
    Katohan, siellä on näköjään suzukin merkkihuoltokin.
    Tarjootko jarru sillä aikaa sumpit, jos nakkaan pyörän sinne joskus huoltoon
    Iliman muuta, tervetuloa vaan sumpille .
    Vastaukseni on myös Reliatec.... Sieltä nakkia alle....
  15.  
    kumpikos on parempi vaihtoehto eturenkaaksi?

battlax bt014 vai Pirellin diablo. takana mulla on bt014 ja tuntuu ihan ok renkaalta mutta kuluu tosi nopsaan! mutta pirellistä ei kokemuksia ole! kertokaas viisaammat
    R1