Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Elikkä olen hankkimassa lähiaikoina zx6r tai zx9r, ikä luokka tulisi olla -96-98. Mitä tulisi ottaa huomioon sellaisen hankinnassa? Minkä verran kannattaa pitää kilometri rajana ton ikäsessä pyörässä? (50tkm)

Kiitoksia etukäteen!!!
    Itse ainakin katson aina ensimmäisenä ulkopuolisesti virheetön,katteet kaikki ehjiä ja missään ei löydy kolhuja kaatumisesta.Se jo antaa omistajasta huolehtivan kuvan.Montako omistajaa on ollut.Huoltokirja myös hyvä,tosin moni saattaa huoltaa paremmin itse.Jos muuteltu mahdolliset alkuperäiosat mukaan,änkkäri ennenkaikkea.Muuta pitää sitten vain kokeilla ja kuulostella.Renkaatkin mielellään uudehkot.
    5otuhatta ei mikään paha ole hyvin pidetylle,toisen ajaa helposti.
    Ei ole noilta vuosilta tarkkaa tietoa mutta monen merkin malleissa tapahtui suuria uudistuksia noihin aikoihin ja kannattaa hiukan tutkia asiaa.Muutokset olivat suuria juuri niihin aikoihin,vanhat mallit nykyaikaistettiin tehoiltaan ja muilta ominaisuuksltaan.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    itsekkin etsiskelen zx6-r vm98-->.. ja ois yks pyörä jo kiikarissa arveluttaa vaan ku pyörä on 2-kilpinen(kuulema runko ja keula vaihdettu) ja kytkimeen tehty remppaa ku kisa öljyt käyny sisällä ja ei syksyn aikaan ollu toiminu(eli onko vakavaa)? mitä pyörästä kannattaa tarkastaa?ja kannattaako kyseistä pyörää edes hankkia vai suosiolla odotella toisia tarjouksia.
    Kilometreistä sen verran että itellä zx9r -97 ja mittarissa 73tkm eikä yhtään uutta häpeä.. Miten on pyörää huollettu ja muutenkin käsitelty ratkaisee käytettyä hankkiessa.
    suzuki gsx750
    kawasaki zx-9r
  5.  
    Lainaa (Wii @ Huhti. 23 2007,12:36) kirjoitti
    itsekkin etsiskelen zx6-r vm98-->.. ja ois yks pyörä jo kiikarissa arveluttaa vaan ku pyörä on 2-kilpinen(kuulema runko ja keula vaihdettu) ja kytkimeen tehty remppaa ku kisa öljyt käyny sisällä ja ei syksyn aikaan ollu toiminu(eli onko vakavaa)? mitä pyörästä kannattaa tarkastaa?ja kannattaako kyseistä pyörää edes hankkia vai suosiolla odotella toisia tarjouksia.
    Itse saattaisin katsella toista pyörää,saattaa olla kolaroitu ja kuka tietää mistä se on kokoon harsittu.Itse en ostaisi jos en todellakaan tuntisi historiaa itse nähtynä.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>