Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 47:sta
  1. #1
    Olen tässä etsiskellyt huoltopukkia, jolla sais ZXR750:sen takapyörän ilmaan esim. ketjujen rasvausta varten ja
    näyttää siltä, että ainoa sopiva malli, joka on tullut vastaan ja olisi Suomesta hankittavissa on ns. "Bike-lift" (en muista tarkkaa tyyppiä, mutta löytyy esim. Duellin kuvastosta) ja hinta 74 Eur!. Onko kukaan sattunut törmäämään halvempaan vastaavaan?
    Tuntuu vain aika kovalta hinnalta tuollaisesta yksinkertaisesta rimpulasta, kun melkein samalla hinnalla saa hydraulisen vehkeen, joka nostaa koko pyörän ilmaan. Itse en vain pysty sellaista hyödyntämään purkamatta pyörää. En myöskään pysty rakentamaan tuollaista Bike-lift systeemiä itse (niinkuin monet ovat nähdäkseni tehneet), kun ei ole välineitä eikä paikkaa.
  2. #2
    Lainaa (Mikkey71 @ Touko. 26 2005,12:25) kirjoitti
    Olen tässä etsiskellyt huoltopukkia, jolla sais ZXR750:sen takapyörän ilmaan esim. ketjujen rasvausta varten ja
    näyttää siltä, että ainoa sopiva malli, joka on tullut vastaan ja olisi Suomesta hankittavissa on ns. "Bike-lift" (en muista tarkkaa tyyppiä, mutta löytyy esim. Duellin kuvastosta) ja hinta 74 Eur!. Onko kukaan sattunut törmäämään halvempaan vastaavaan?
    Tuntuu vain aika kovalta hinnalta tuollaisesta yksinkertaisesta rimpulasta, kun melkein samalla hinnalla saa hydraulisen vehkeen, joka nostaa koko pyörän ilmaan. Itse en vain pysty sellaista hyödyntämään purkamatta pyörää. En myöskään pysty rakentamaan tuollaista Bike-lift systeemiä itse (niinkuin monet ovat nähdäkseni tehneet), kun ei ole välineitä eikä paikkaa.
    Saksasta Louisilta saa halvemalla.
    Tilaa sitten vaikka jotain muutakin samalla...

    ratamopo.com:lla tais olla kanssa jotain yli 70 euroa.
    Itse ostin sieltä ja tyytyväinen olen.
    Suzuki GSXR 600 L1
  3. #3
    Kiitos vinkeistä! Nyt en vain millään saa Googlella haaviin tuota Louisin webbiosoitetta. Ainoastaan joitain mp-tarvike arvosteluja, joissa joku kertoo "Purchased from: Louis Fun Ctr, Germany", mutta ei linkkiä. Olisko tietoa osoitteesta?
  4. #4
    www.louis.de
  5. #5
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  6. #6
    Onko joku tilaamassa tuolta huoltopukkeja, voisin kuvitella hommaavani. 65+pk taka ja etupään pukista, menee vielä minun budjettiin. Onko tietoa miten sopii pyöriin, mitään pyörä kohtaisia sovituspaloja en nähnyt kuvastossa. Pistäkää privana, jos meinaatte että tilataan kimpassa. *

    tällainen



    R1-2011
    EX-R1 2008
    EX-R1 2005
    EX-YZF 600R
  7. #7
    Tuolta löydät Louisin pukit (PDF)
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  8. #8
    Onko tuolta cottermc.com joku tilaillu jotain?millaset postikulut ja toimitusajat???

    Eivät ainakaan sähköpostiin vastaile kovin sähäkkäästi
  9. #9
    Kaivoin vanhan aiheen kun olisi tarvetta sekä etupään että takapään huoltopukille. Tuo Louisin huoltopukkipaketti olisi aika näppärän hintainen (n. 65 eur + pk) sekä etu- että takapään nostamiseen. Onko tämän pukin toimivuudesta kokemuksia? Yhtäkkiä tuo etupään nostamiseen tarkoitettu lisäkilke vaikuttaa vähän horolta, jos se tulee vain yhdellä pultilla per puoli kiinni tuohon takapään pukkiin???

    Lisäksi en löytänyt Louisilta tietoa tuon takapään pukin leveydestä, vaikka koulusaksalla tuli kahlattua Weitere Produktinformationit ja Anleitungenit läpi... Oman pyörän (CBR900RR -02) takahaarukka on kohtalaisen leveä, ja pelkän kuvan perusteella ei oikein osaa arvioida tuon pukin leveyttä. Ei millään viitsisi ostaa liian ahdasta pukkiakaan

    Tai jos joku osaa kertoa paremman vaihtoehdon, niin sitäkin kuunnellaan.



  10. #10
    Mulla on Louisilta tilattu takapukki, joka näyttää ihan samalta kuin tuo linkistä löytynyt ja 39,95 maksava malli. Ainakin 12R:n kanssa se on vähän hankala käyttää. Leveyttä on kyllä riittävästi ja yksi huono puoli on ne säädettävät ja sen takia huterat tassut, joiden varassa pyörä makaa.

    Pyörää nostettaessa haarukan alle tulevat tassut eivät meinaa millään asettua paikoilleen, vaan siirtyilevät sivusuunnassa liian helposti. Niiden kuminen kuori kului jo yhden kesän ketjunrasvailujen jälkeen puhki ja nykyään pukki naarmuttaa takahaarukkaa, jos ei ole hyvin varovainen.

    Lisäksi tuo kahvapuoli kolisee takalokariin ja pakoputkeen hankaloittaen pukin asettelua ja pyörän perän nostamista entisestään. Jos on kaveri pitämässä pyörää pystyasennossa niin sitten käyttö onnistuu helpommin, yksin se on aika työläs. Jossain toisessa pyörässä voi toimia paremmin.

    Tuo cottermc:n sivuilla myynnissä oleva setti näyttää mun silmään paremmalta, vaikka voi se olla ihan yhtä huono.



  11. #11
    Uudessa allrightin kuvastossa halpa pukki taakse 69e.
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  12. #12
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    Louisin etu+taka pukista vastaavia kokemuksia kuin 12R:llä.
    .. käytän sitä lähinnä keulan nostamiseen toistaiseksi. siihen ei sitten taas kuitenkaan kelpaa ainakaa R1/2004 vehkeelle se Louiksen tarjoama "tappi" (on liian lyhyt), sillä halkaisee etukatteen. mutta ihan hyvä aihio se pukkisatsi on... sorvissa omatuotantotappi niin avot..

    jos joku kaipaa D16.5/D20.2 orkkis-louis-sovitetappia sellaiseen pukkiin niin täältä löytyy. tuo D16.5 on varmaan R1 malleissa , Thundercatissa taas tappi on D20.5/D20.2 noin tiedoksi.
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  13. #13
    Lainaa (Guest @ Touko. 26 2005,12:25) kirjoitti
    Olen tässä etsiskellyt huoltopukkia, jolla sais ZXR750:sen takapyörän ilmaan esim. ketjujen rasvausta varten ja
    näyttää siltä, että ainoa sopiva malli, joka on tullut vastaan ja olisi Suomesta hankittavissa on ns. "Bike-lift" (en muista tarkkaa tyyppiä, mutta löytyy esim. Duellin kuvastosta) ja hinta 74 Eur!. Onko kukaan sattunut törmäämään halvempaan vastaavaan?
    Tuntuu vain aika kovalta hinnalta tuollaisesta yksinkertaisesta rimpulasta, kun melkein samalla hinnalla saa hydraulisen vehkeen, joka nostaa koko pyörän ilmaan. Itse en vain pysty sellaista hyödyntämään purkamatta pyörää. En myöskään pysty rakentamaan tuollaista Bike-lift systeemiä itse (niinkuin monet ovat nähdäkseni tehneet), kun ei ole välineitä eikä paikkaa.
    Minä kauppailin huoltopukkia täällä, mutta ei ole kelvannut Hintakaan ei paha. Mukaan jotain säätöjuttuja (en ymmärrä niistä mitään), ja jos ei toimi niin saa palauttaa. Ainakin zetorissa se oli oikein tukevan oloinen, mutta uudessa mopossa on keskiseisontatuki ja pitäisi saada talliin tilaa. (toivottavasti tuo linkki toimii). PS: on kuvakin mutten osaa sitä laittaa tänne.



    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  14. #14
    Jos sattuu olemaan putkentaivutin käsillä, niin on aika helppo tehdä itse.
    Vääntelin rosteri putkesta viime kesänä itselleni ja hyvin toimii

    Tietenkin tuo RST-putki on kallista jos sen joutuu ostamaan
    Lahjattomat treenaa
  15. #15
    Lainaa (Juikka @ Maalis. 07 2007,17:37) kirjoitti
    Jos sattuu olemaan putkentaivutin käsillä, niin on aika helppo tehdä itse.
    Vääntelin rosteri putkesta viime kesänä itselleni ja hyvin toimii

    Tietenkin tuo RST-putki on kallista jos sen joutuu ostamaan
    Joo, RST on kallista. Tekisköhän ite haponkestävästä Pukille saattais joskus olla tarvettakin, jos ei lotossa satu voittamaan. Sit kun voiskin palkata jonkun orjan tekemään kaikki likaiset työt...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  16. #16
    Mulla tuo tarve olisi enemmänkin etupään pukille, sillä takapään nostamiseen ei niin hankala ole tällinkiä rakentaa. Tuo Louisin systeemi kiinnosti, koska siitä olisi voinut saada edullisen setin sekä etu- että takapäähän.

    Alkujaan suunnittelin hommaavani
    Stormin DRA-FRONTin, mutta jossain threadissa oli maininta, että etuputkien alta nostava pukki ei ole niin hyvä/tukeva??? Tiedä häntä, vaikuttaa että käännän takkini myrskyä päin ja ostan sieltä tuon etupään pukin. Takapään pukki saa luvan kääntyä muotoonsa sitte omissa/työkaverin käsissä. Eri asia sitte on se, että lähdetäänkö rosterilinjalle vai hifistelemään hapokkaalla
  17. #17
    Itse kans vääntelin haponkestävästä ja halpa tuli sain suorastaan palkan siitä että tein sitä Aika helppo tehdä jos vaan on aikaa ja laitteita vähän. Helpoin ois varmaan vaikka kantikkaasta tavarasta tehdä ja hitsailis kasaan niin ei tarvisi edes taivutella.
    Jos joku haluaa tehdä niin voin postittaa mittoja joilla ite tein käy ainakin 6/12r kavoihin joissa on reikä taka-akselin läpi.
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
  18. #18
    Lainaa (kkipsi @ Maalis. 07 2007,16:02) kirjoitti
    Pyörää nostettaessa haarukan alle tulevat tassut eivät meinaa millään asettua paikoilleen, vaan siirtyilevät sivusuunnassa liian helposti. Niiden kuminen kuori kului jo yhden kesän ketjunrasvailujen jälkeen puhki ja nykyään pukki naarmuttaa takahaarukkaa, jos ei ole hyvin varovainen.

    Lisäksi tuo kahvapuoli kolisee takalokariin ja pakoputkeen hankaloittaen pukin asettelua ja pyörän perän nostamista entisestään. Jos on kaveri pitämässä pyörää pystyasennossa niin sitten käyttö onnistuu helpommin, yksin se on aika työläs. Jossain toisessa pyörässä voi toimia paremmin.
    Tuon takia kannattaa satsata laadukkaisiin pukkeihin.. Tuossa kuvassa on bike-liftin alakolmiosta nostava etupukki ja Micronin lankarullista nostava takapukki. Kestävät ikuisesti eikä tarvitse joka kerta kirota rimpuloiden pukkien kanssa. Voimaa nuo pukit ei tarvitse käytännössä yhtään että mopo nousee ylös.




    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  19. #19
    Kyllä noi lankarullat on ihan suositeltavat. ellei jopa pakolliset. Käytössä sen huomaa parhaiten. Itellä on molemmat bikeliftin pukit, eikä o pahaa sanaa sanottavana niistä. Hinta on korkea mut kyllä se vastaan tulee ku pari kertaa rimpuilet epäluotettavien romujen kanssa ja sit koitat noita.
    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  20. #20
    Entäs jos ei ole lankarullia?
    Voiko ne asentaa jälkikäteen ?
    Porataanko takaswingiin reiät ja tehdään kierteet ?
    Heikentääkö rakenteita ?
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  21. #21
    Lainaa (IlDuce @ Maalis. 07 2007,22:23) kirjoitti
    Entäs jos ei ole lankarullia?
    Voiko ne asentaa jälkikäteen ?
    Porataanko takaswingiin reiät ja tehdään kierteet ?
    Heikentääkö rakenteita ?
    Noi lankarullien kierteet on tyypillisesti swingin alle hitsatussa putkessa.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  22. #22
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 07 2007,22:34) kirjoitti
    Lainaa (IlDuce @ Maalis. 07 2007,22:23) kirjoitti
    Entäs jos ei ole lankarullia?
    Voiko ne asentaa jälkikäteen ?
    Porataanko takaswingiin reiät ja tehdään kierteet ?
    Heikentääkö rakenteita ?
    Noi lankarullien kierteet on tyypillisesti swingin alle hitsatussa putkessa.
    Eli jos ei ole valmiina paikkoja, parempi nostaa swingin alta talloilla ?
    Näin olen tähän asti tehnytkin. Heräsi vain kiinnostus, kun lankarullia kehutaan maasta taivaaseen. Onhan ne varmasti hyvät, mutta ei siis kannata alkaa väkisin rakentelemaan.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  23. #23
    Lainaa (IlDuce @ Maalis. 07 2007,22:44) kirjoitti
    Heräsi vain kiinnostus, kun lankarullia kehutaan maasta taivaaseen. Onhan ne varmasti hyvät, mutta ei siis kannata alkaa väkisin rakentelemaan.
    Kyllähän noilla altanostavillakin pärjää. Lankarullien hienous on siinä ettei ne lipsu, ja pukki osuu aina oikeaan kohtaan.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  24. #24
    Ei saa tehdä swingiin reikiä jälkikäteen. Aprilioissa vaihdettiin swingejä takuuseen, kun olivat tehtaalla tehneet yhden reiän väärään kohtaan. Alkoi murtumaan siitä.

    Noiden etupään pukkien kanssa kannattaa olla tarkkana, eli kannattaa miettiä mihin käyttöön sitä on ajatellut. Esim. renkaanlämppärit eivät vaadi pukilta niin paljoa ominaisuuksia kuin renkaanvaihto/keulaputkien irroitus vaatii. Nuo alakolmion reiästä nostavat pukit ovat hyviä, mutta sellaista kannattaa aina sovittaa omaan pyörään ennen ostoa. Herkästi nimitäin ottaa etukatteen alareunaan tai sivukatteen sisäosiin kiinni, jolloin katteet halkeavat varmasti... Kun löytää sopivan, niin kannattaa ostaa. On monikäyttöinen ja tukeva.
  25. #25
    Lainaa (tekijä @ Maalis. 07 2007,22:55) kirjoitti
    Nuo alakolmion reiästä nostavat pukit ovat hyviä, mutta sellaista kannattaa aina sovittaa omaan pyörään ennen ostoa. Herkästi nimitäin ottaa etukatteen alareunaan tai sivukatteen sisäosiin kiinni, jolloin katteet halkeavat varmasti..
    Tuohon omaan bikeliftiin piti sorvata aavistuksen pidempi ja tiukemmin sopiva sovitintappi, jottei katteet ottaisi kiinni. Toi on hyvin pyöräkohtaista tosin. Kätevä etupukki on myös iskarien alapäästä nostava malli, mutta sellaisella ei saa keulaputkia irrotettua.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  26. #26
    Lainaa (Juikka @ Maalis. 07 2007,17:37) kirjoitti
    Jos sattuu olemaan putkentaivutin käsillä, niin on aika helppo tehdä itse.
    Vääntelin rosteri putkesta viime kesänä itselleni ja hyvin toimii

    Tietenkin tuo RST-putki on kallista jos sen joutuu ostamaan
    Sama juttu tuskailin takapukkien hintoja ja sit välähti eikös tollasta voisi tehdä itse
    http://img223.imageshack.us/my.php?i...topukkirf7.jpg



    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
  27. #27
    Tuolla näyttää olevan kohtuu hintaan.

    Jam-racing
  28. #28
    Ilmaisjakeluna postiluukusta kolahtaneessa Kaupunkilehti Vartin Espoon painoksessa oli rautakauppa Puuilon mainos jossa kaupattiin mp-/moottorikelkkanostinta 89 eurolla.

    http://www.puuilo.com/myymalat.aspx

    Kuva oli pieni ja epäselvä mutta joku tämäntyyppinen viritys oli kyseessä. Ei kovin hyvä kyllä kokokatetuille peleille ellei ala katteita strippaamaan.

    http://www.varaosamarkkinointi.fi/products.php?p=2f202e

    Hessumobiilissa on myös jonkunsorttinen vimpain

    http://www.hessumobiili.fi/tuottee....e=10670

    Pöytämallisia löytää myös googlettamalla mutta hintaakin alkaa jo olla yksityistä käyttäjää ajatellen vähän liikaa.

    Ps. Ei mennyt jostain syystä nyt oikein putkeen tuo linkkien "siistiminen".
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
  29. #29
    Lainaa (Jam Master Jeremy @ Maalis. 08 2007,00:27) kirjoitti
    Lainaa (Juikka @ Maalis. 07 2007,17:37) kirjoitti
    Jos sattuu olemaan putkentaivutin käsillä, niin on aika helppo tehdä itse.
    Vääntelin rosteri putkesta viime kesänä itselleni ja hyvin toimii

    Tietenkin tuo RST-putki on kallista jos sen joutuu ostamaan
    Sama juttu tuskailin takapukkien hintoja ja sit välähti eikös tollasta voisi tehdä itse http://img223.imageshack.us/my.php?i...topukkirf7.jpg
    Voi kiesus, amiksen päättötyö
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  30.  
  31. #30
    Onko näkynyt kotomaassa tällaisia takajousen vapaaksi jättäviä pukkeja?



    http://www.abbastands.co.uk/product_details.asp?id=1
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen