Höm, tulihan sitä uuden puljun avajaisissa käytyä, oli kyllä odotuksissa että olisivat edes laajentaneet varustevalikoimaa mutta ei... veneet veivät suurimman osan hallitilasta
Eli ei tässä nyt risuja eikä ruusuja anneta, aika neutraali vaikutelma jäi... voihan se olla että rompetta on tulossa lisääkin jatkossa, ei tullut jututettua myyjiä
K750 -61
Jep samaa mieltä.
Melko onneton oli jotenki valikoima.
JS:ssä asioin tästä eteenpäinkin.
ZX-12R--SOLD--
R1
Valikoima on kyllä aika onneton. En tiedä sit miten huolto toimii uusissa tiloissa. Tilat ainakin pitäs olla paremmat.
Katotaan miten homma lähtee luistamaan.
täältä tulee ainakin kunnolla risuja. tai oikeastaan mä voisin laittaa ton reklamaation, minkä laitoin rantakoneelle. niin ymmärrätte parhaiten.
siis joku yritti pölliä mun mopoa tossa keväällä, niin että virtalukko meni paskaks. sattuneista syistä, (jätti tielle) pyörä piti viedä rantakoneeseen, luulin nääs et on hyvä, uusi ja hieno valtuutettu huolto.
Reklamaatio
Koskien moottoripyöräni virtalukon asennusta.
*Soitin maanantaina 13.7 Rantakoneeseen ja kyselin että milloin moottoripyöräni olisi valmis ajoon. Huollosta vastattiin, että keskiviikkona 15.7 tai viimeistään torstaina 16.7 pyöräni olisi valmis. Asun Helsingissä, joten järjestin kyydit niin, että pääsisin itse Mikkeliin torstaiksi hakemaan vihdoinkin pyöräni. * Saapuessani Mikkeliin, soitin huoltoon että mihin aikaan pyöräni olisi valmis. Huollosta vastattiin että eivät ole edes varmoja, saadaanko pyörä torstain aikana valmiiksi. Myöhemmin torstaina huollosta soitettiin että heiltä puuttuu työkaluja mitä tarvitsee asennukseen, ja niitä työkaluja ei kuulemma ole edes koko Suomesta. Niinpä asia siirtyy ensi viikkoon. Soitin maahantuojalle ja selvisi että asia ei pidä paikkaansa. Työkalut ja tarvittavat osat kyllä löytyy. Maahantuoja selvitti asiaa ja soitti minulle 20.7 ja kertoi että työkalut ovat lähetetty perjantaina 17.7 mikkeliin. Eli niiden pitäisi olla Mikkelissä maanantaina tai tiistaina. Maanantaina siis tänään soitin huoltoon ja ilmoitin että turhasta reissusta Mikkeliin tulee lasku teille. Vastaus oli jotain sinne päin että torstaiksi oli varattu aika pyörälleni, ei niin että se olisi valmis. Eli en kuulemma saa mitään korvausta. Pyöräni on edelleen huollossa.
Eli haluan vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
Miksi olette ilmoittanut minulle että keskiviikkona tai torstaina pyörä on valmis, mutta se ei ollut?
Miksi te kiistätte sen että minulle on ilmoitettu että pyöräni on valmis torstaina 16.7 kun tilasitte työkalut vasta 17.7?
Miksi te ette tilanneet työkaluja samaan aikaan kun tilasitte virtalukon jo viikkoa aikasemmin?
Miksi te yrititte selittää että työkaluja ei edes ole koko suomessa vaikka asia selvisi helposti maahantuojalta?
Näin ollen lähetän teille laskun turhasta matkasta, Helsingistä Mikkeliin ja takaisin Helsinkiin: kilometrikorvaukset á 0,45 e/km, välimatka yhteensä 456 km, maksettavaa 205,20 e.Tilinumeroni on Tapiola 363630-******.
Olen ollut yhteydessä jo kuluttaja-asiamieheen. Jos korvaus ei ole tililläni viikon kuluessa, kuluttaja-asiamies ottaa teihin
yhteyttä.
eli semmoinen paikka se on. ne sai moponi kuntoon elokuun 4.päivä. niillä kesti asentaa virtalukko yli kuukauden. reklamatioon kukaan ei vastannut, kertoo aika paljon yrityksestä. ja pyörähän oli siis gsx-r 1000 k8. kukaan ei pahoitellut, sain ihme ja kumma ihan kunnollisen korvauksen. tosin en niin paljon kuin olisin halunnut.
eli nää idiootit pilasi mun heinäkuun ja puolet lomasta. jos olisin vienyt mopon ammattilaisille niin siinä olisi mennyt kuulemma max 14 päivää. miten voi kestää virtalukon asennus ja koodaus yli kuukauden? vastaus oli että eivät ole koskaan tehnyt tollaista ja muuta selityksiä. vakuutustarkastaja sanoi että siirrä moposi kilpailijalle, mutta heillä ei ollu suzukin edustusta niinpä ei sekään onnistunut. lähin olisi ollu lahdessa. thank god sain vihdoin ja viimein pyörän alle, pelotti että tämä kausi menee jää siihen.
et semmoinen huolto ja niin siellä toimitaan. jos olisivat edes vastannu reklamaatioon ja tunnustaneet et "perkele, myö ei osata ja nyt me mokattiin, sorry" niin antaisin anteeksi. mut ei kukaan edes ollu pahoillaan. vieläki vähän vituttaa.
oho, tulipa pitkä stoori.
Gsx-R1000 k8
Ride on.
asun kesäisin lappeenrannassa, se on lähellä mikkeliä. lappeenrannassa on sama vika ku mikkelissä, liian vähän huoltopaikkoja. pwr-moto, missä on lepran ainut suzukin edustus, oli silloin noin kuukauden jonot. rantakoneessa oli vaan viikon. ymmärrän kyllä nyt miksi :P
Gsx-R1000 k8
Ride on.
Kyllä aika hurjan sinisilmäisesti uskot mitä korjaamolta heti aluksi kerrotaan. En minä ainakaan lähde satoja kilometrejä ajelemaan varmistamatta asiaa. No ehkä seuraavalla kerralla varmistat.
Muuten en ota asiaan kantaa..
Tr R3 --Member of robber family--
ehkäpä olen tottunut asiomaan luotettavissa yrityksissä. mutta todellakin, seuraavalla kerralla varmistan asian...
Gsx-R1000 k8
Ride on.
Moottoripyörä korjaamoita on Suomessa liian vähän ja näinollen myös
kilpailua,joten asiakkaita voi edelleen pompottaa.
Pwr-moto on itelle ainakin tullut vakipaikaksi pyörä-asioissa, Pekalla homma toimii...kirjoitti
07 ZZR 1400
kyllä. siellä mä olen yleensä huoltanut kaikki mopot.. mut todella kannattaa tilata huolto hyvissä ajoin, kauppa käy.. mikä tietty on vaan hyvä.(HabaXX @ Elo. 16 2009,21:52) kirjoitti
Gsx-R1000 k8
Ride on.
Pyörää en ole rantakoneella huollattanut mutta muuten asioinut ja olen saanut hyvää palvelua. Myös pari kaveria tuolla on ollut töissä huollossa ja osaavia kavereita ovat. Mutta tiedä sitten nykypäivästä..
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Itse silloin tällöin asioineena palvelu on ollut melko vaihtelevaa, välillä palvelu on ollut hyvinkin asiallista, toisinaan on saanut palloilla hallissa etsivän näköisenä ilman palvelua kun myyjiä ei edes näy. Huoltopuolelle kerran olen soittanut ja hintailmoitus huollosta oli sitä luokkaa että suosiolla vein muualle... Hinta oli n. kaksinkertainen siihen millä sen sai teetettyä muissa paikoissa.
Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01