Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Eli mistä päin löytyis Kawan huolto, joka osaa asiansa? Kellään hyviä kokemuksia? Eli Kouvolasta 200 km säteellä...
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.

Meikän turpokwaak
    Onko paikkakunnan huollot jo käyty läpi? Jotenkin viesti antaa ymmärtää, että olisi käyty ja saatu sutta..

Mutta aloitetaan kuitenkin Kouvolan paikoilla, eli varmaan ensinmäinen joka monelle tulee mieleen; MP Tuning&Service.
    Liittyi Aug 2002
    Joo, unohtui mainita että jätetään Kouvola pois laskuista...
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.

Meikän turpokwaak
    Bike & Tuning LAHTI.

Loistavaa toimintaa & asiantuntija. Huolti mun mopon ja reilu meininki. Pitää minkä lupaa.

Kysy Teemu Rossinen

Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Liittyi Aug 2002
    Lainaa (Kawa LTD @ Huhti. 21 2007,22:33) kirjoitti
    Bike & Tuning LAHTI.

Loistavaa toimintaa & asiantuntija. Huolti mun mopon ja reilu meininki. Pitää minkä lupaa. *

Kysy Teemu Rossinen
    Kiitoksia. Kuulin tänään muualtakin saman suuntaisia juttuja. Ihme meininkiä täällä Kouvolan suunnassa..Ei huolita rahaa( ei oteta pyörää huoltoon) ja toisessa pajassa 1 päivä voi olla 3 viikkoa, ja senkin jälkeen saa itse vaihtaa osia ( " ei nyt keritty tekemään, mutta katotaan seuraavalla kerralla/ei ollu oikeita osia jne"). Asiakaspalvelu kohdallaan...

Meikän turpokwaak
  6.  
    Alla linkki ko. firmaan, soita ja varaa huolto aika. Varmasti kannattaa. Teemu kyllä kertoo missä mennään.

http://www.suomenyritykset.fi/Bike%2...uning/9322150/
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"