Eli sorruin kuin sorruinkin ostamaan ZX12R.n...sellaisen
Mutta voi sanoa viikon ajon jälkeen, jotta *
Tuli baanaalla kokeiltua huippuja ja jäi porsset ja mersun paskat tulemaan...
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Hieno peli, BTW onko tuohon satulaan laitettu Bagsterin valmistamat suojat ? Tahtoo samanlaiset...
Nyt on paha sanoa, mutta kattelin noita Bagsterin sivuja, niin ainakaan samanlaisia ei näkynyt, vaikkakin muita hienoja malleja.(TommY-76 @ Huhti. 21 2007,09:01) kirjoitti
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
Eikö perse kestä ajaa alkuperäisellä.(TommY-76 @ Huhti. 21 2007,09:01) kirjoitti
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
Selvis...Bagsterin tekosiahan nuo on.(TommY-76 @ Huhti. 21 2007,09:01) kirjoitti
Meikän turpokwaak