Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    joo vitutti kun käynnisteli pyärää, se sama saamarin räpsätys koneesta...nutuuse lähti ...kävin hakkeen uuten kiristimen jeeee ompahan hiljanen kone...noh kyllä se käy..
    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
  2. #2
    Paljonko kustanti uus kiristin?
  3. #3
    Älä huoli, kyllä se pian taas alkaa kuullostamaan tutulta tuon ikäisessä pelissä, ellei ketjua vaihdettu myös.
  4. #4
    käyppä jollain vanhalla kawalla ajaan, niin tuntuisi hiljaselle ilman kiristintäkin
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  5. #5
    Onkohan tohon mitään kilometrimäärää, koska olisi hyvä vaihtaa viimeistään?

    Itte ostin 2v sitten liikkeestä 600 cbr -91 tuontipyörän, joka oli rullattu tavalla tai toisella 36400 lukemaan ja nyt on tullu rullailtua itse runsas 18k kilsaa ja lämpimänä alusta asti tehnyt tuota kamalaa ääntä satunnaisesti noin joka toinen kerta. Aina se ääni katoaa siinä kakkosella kun tulee vähän vauhtia.

    Alkaa jännittää vaan pikkuhiljaa, kauanko tämmönen kilinkolin vehje kestää ja tuleeko se paljon kalliimmaksi odottaa siihen hetkeen, että loppuu meno?
  6. #6
    Lainaa (NaruMies @ Huhti. 21 2007,13:12) kirjoitti
    Onkohan tohon mitään kilometrimäärää, koska olisi hyvä vaihtaa viimeistään?

    Itte ostin 2v sitten liikkeestä 600 cbr -91 tuontipyörän, joka oli rullattu tavalla tai toisella 36400 lukemaan ja nyt on tullu rullailtua itse runsas 18k kilsaa ja lämpimänä alusta asti tehnyt tuota kamalaa ääntä satunnaisesti noin joka toinen kerta. Aina se ääni katoaa siinä kakkosella kun tulee vähän vauhtia.

    Alkaa jännittää vaan pikkuhiljaa, kauanko tämmönen kilinkolin vehje kestää ja tuleeko se paljon kalliimmaksi odottaa siihen hetkeen, että loppuu meno?
    En mä ainakaan odottas että jotain isompaa hajoo. Kokeilisin ensin sitä pelkän kiristimen vaihtoo. Hintaa tais olla joku 60€ ja vaihto kohtuu helppo.
    -02 Ceebrasta tuo kiristin oli vaihtokunnossa jo 12tkm jälkeen. Tai no...vaihtokunnoksi riitti että kuljettajaa v*tutti se räpsytys.
    R1 - D.E.A.D
  7. #7
    600cc kiristin on öljynpaineella ja ainaki mulla 1000cc se on ihan erilainen jousikuormitteinen. Mun käsityksen mukaan tonnisen on paaaljon lujempi ku 600 kiristin....
  8. #8
    Lainaa (Juuzoppi @ Huhti. 21 2007,12:34) kirjoitti
    Paljonko kustanti uus kiristin?
    Hinta oli noussu 30e viimesyksystä...maksoin 87€..väittivät tämän olevan parempi ku aiemmat..katotaahan nyt..

    ompahan hiljanen kone ..vaikka käykin

    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
  9. #9
    Lainaa (Juhannus @ Huhti. 21 2007,20:15) kirjoitti
    Lainaa (Juuzoppi @ Huhti. 21 2007,12:34) kirjoitti
    Paljonko kustanti uus kiristin?
    Hinta oli noussu 30e viimesyksystä...maksoin 87€..väittivät tämän olevan parempi ku aiemmat..katotaahan nyt..

    ompahan hiljanen kone ..vaikka käykin *

    Myyjän päätä pitäs hakata ensin pöytään vähän aikaa ja kysyä onko sitä ilmaa niissä hinnoissa....
  10. #10
    Tulipahan taas eilen jakoketju vaihdettua. EI enää oikein pelkkä kiristimen vaihto auttanut. 25tkm ajettu ketjulla ja näytti olevan ajoitusmerkit jo pikkusen sekasin kun oli niin venynyt ketju. Mutu, ehkä 1-1,5 astetta ajotus pielessä.

    No nyt pelittää hienosti ja muuttu taas koneen luonne himan terävämmäksi.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
  11. #11
    Lainaa (kavanaki @ Huhti. 21 2007,12:54) kirjoitti
    käyppä jollain vanhalla kawalla ajaan, niin tuntuisi hiljaselle ilman kiristintäkin *
    eikä tarvii kovinkaa vanha olla isoveljen -03 636 pitää nii kamalaa ääntä verrattuna omaan hornettii et kawan jälkee oma menee iha sukkasiltee


    636 -06
  12.  
  13. #12
    omaki cbr kalkattaa 92- 47tkm mittarissa eikä hajuakaan millon on vaihettu kiristäjää tai ketjua... täytynee varmaan itekki liata sormet ja vaihtaa
    jee jee...jerry cotton...

    YAMAHA R6 -05