Tarkoitus olis ruveta tiirailemaan -98 tai uudempaa R1:stä seuraavaksi rakastajakseni. Kaipailisin käyttökokemuksia sekä vinkkejä siihen, mihin kyseisestä mallista erityisesti kannattaa kiinnittää huomiota=tyyppivikoja?!?!? Khitosh
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
Muista ihan ensimmäisenä tarkistaa eturenkaan kiinnitys. Olen nähnyt useita yksilöitä, joissa rengas on ollut erittäin höllässä, tai jopa kokonaan irronneena tiestä. Minunkin pyörässäni sitä esiintyy ajoittain, mutta onneksi varsin lievänä..
-03 ei ainakaan kohdalle ole osunut mitään merkillistä, eli osta pois vaan..
"Ja meidän pojalle ei sitten mopoa osteta!"
-Äitee ensitreffeillä isäukolle vuonna 1973
Terve. Itsellä oli kans vm-00 45tkm. mittarissa kun myin pois, tosi tyytyväinen olin pyöräänVoimaakin on kiitettävästi. Ajoasento on tiivis. Exuppeja oon kuullu että ois menny mutta eiköhän netkin ole jo mennyt jos jotain olisi. Niin ja itse ostaisin juuri tuon vm-00 etiäpäin olevan päivitetyn mallin.
04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Jos raha riittää niin osta ruiskuversio eli 02->. Vanhemmissa ei toki mitään vikaa. 98-01 hiukan äkäsemmän tuntuinen kuin 02ja03. Johtunee varmaankin ruiskupelien tasaisemmasta vääntökäyrästä.
Kone melkein sama 98-03, joten niiden suoritus kyvyssä ei eroja. 02 tuli kaasarin tilalle ruisku.
98-03 taitaa olla 150hv ja 04--> 175-180hv, riippuen vähän kannasta.
Suzuki GSX-R 1000 K7
Mulla olisi juuri sopiva peli myynnissä
http://www.nettimoto.com/451652
Varmista että kansi on kunnossa. Rykkösissä on ollut ongelmia venttiilinohjureiden kanssa; kuluu väljäksi ennen aikojaan. Silloin on tiedossa kallis kansiremontti.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Milläs sen kannen varmistaa paitsi kysymällä?!? Tietysti worst case scenarion saatanallinen mekastus on varmaan helppoo mutta muuten...(Tylyttäjä @ Huhti. 19 2007,06:30) kirjoitti
![]()
Hieman liikaa hintaa! Hieno peli kyllä(active @ Huhti. 19 2007,01:46) kirjoitti
Onko pitkiltä kuskeilta mielipiteitä miten siihen pystyy ahtautumaan Oma pituus 196...
Myy se kämppäs ja anna mulle pari tousaa lisää siitä ni katotaan(Linkki @ Huhti. 19 2007,09:24) kirjoitti
![]()
Hinnathan on aina sovittavissa *(HaveNoFear @ Huhti. 19 2007,08:35) kirjoitti
ja jos hintatasoa katselet niin aikalailla ton verran ne maksaa ja liikkeissä vielä enemmän. Itse olen myöskin 196 pitkä ja hyvin on ajaminen onnistunu. Ota ihmeessä yhteyttä jos kiinnostaa pyörä. Itsellä elämäntilanne siinä mallissa, että mopoilu jää vähäksi aikaa *
![]()
Mulla on pyörän ja auton myynti edessä vielä mutta kunhan niistä eroon pääsen niin pitää hankkia moinen... 9000€ on sellanen yläraja hinnalle!?! Sen takia vuosimalliksi ilmotinkin -98 tai uudempi. Tietysti ostan 2007 mallin jos sen 9000€ saan(active @ Huhti. 19 2007,09:30) kirjoitti
Mutta pidetään mielessä jos vaikka jotenkin hinnasta päästäisiinkin sopuun
![]()
No on se rykkönen ainakin pirun pienen näkönen sun alla....(HaveNoFear @ Huhti. 19 2007,08:35) kirjoitti
(pätkähti vaan mieleen, ku mua moitittu tästä näystä, tallissa kun on xx:n seurana myös rykkönen)
Niin, muuta negatiivistä en merkistä / mallista keksi....
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
www.gemoney.fi. Hyvä mesta sieltä saa rahaa. Kohta joudun sinne itsekkin menemään.(HaveNoFear @ Huhti. 19 2007,09:29) kirjoitti
Hieman taukoa
Kerroppa mulle muoviluoti joka ei näytä pieneltä mun alla!(Petsku @ Huhti. 19 2007,10:24) kirjoitti
Pappapyörät kuten xx tai hayayayabusa ei oo mukana tässä![]()
Kysymällä, kuuntelemalla ja ajamalla.. Kyllähän se tuntuu liian lussultakin jos venttiilit ovat väljät eivätkä pidä..(HaveNoFear @ Huhti. 19 2007,08:34) kirjoitti
Ajelin kaverin rykkösellä jossa oli ohjurit menny, ja olihan se melko tuhnun oloinen kun vertas omaan entiseen rykköseen.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
mutta jos ei oo ajanut noilla, niin voi tuntua teholta kuitenkin.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Eli pitää käydä testaa montaa ja vähän vertailla, tosin tää nyt oli muutenkin suunnitelmissa mutta kiitoksia neuvosta(Tylyttäjä @ Huhti. 19 2007,12:53) kirjoitti
Tietääpähän vähän mitä noissa on vikana jos on...
Mutta pääasiallisesti mun tietoon ei oo tullu mitään vikaa kyseisistä mopoista. Kaveri piirissä ollut useitakin. Hyvä pyörä osta pois vain![]()
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Niinpä...(jaket @ Huhti. 19 2007,13:53) kirjoitti
Kaveripiirissä oli 2 rykköstä ja kummatkin meni paskaks(welmu @ Huhti. 19 2007,14:11) kirjoitti
Mulla meni kiertokangen alapään laakeri ennen 2000km mittarilukemaa (ostin uutena).
Ehkä oli vaan huonoa tsäkää tai sitten ei. Keskimäärin viime vuosina tuntuu Yammuja hajonneen enemmän kuin esim Suitsaa tai Hondaa.
Miten olisi ZX-12R, eikai se ainakaan mikään pappapyörä ole(HaveNoFear @ Huhti. 19 2007,12:28) kirjoitti
Aika tilavakin kaiken hyvän lisäksi....
zx 12R:kin on vähän liian "erilainen" mun makuun. En siis pappapyörää sanonut loukkauksena ketään kohtaan, nää kaikki kolme on mun makuun ja silmään hieman liian hyvin syöneitä ;)(TommY-76 @ Huhti. 19 2007,14:43) kirjoitti
![]()
Yammut saa vaan kovempaa kättä.(Tylyttäjä @ Huhti. 19 2007,14:24) kirjoitti
![]()
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Eihän täällä tohi ostaa kohta mitään jos uskoo kaikkia puheitaHyvä pyörä sillä selvä! mun tietoon ei ole näitä vikoja tullut enkä ole kuullutkaan kun vasta täällä foorumilla.
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
mulla 01 pelittää mainiosti ja radallakin hyvä *![]()
Alla vanha ja leppoisa R1
99 sadasta pelittää ja yks huono kokemus pesee äänessä muut koska tyytyväiset ovat hiljaisia....
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Oma pyörä vm.2000 toimii myöskin kuin junan vessa. Onhan sitä toisaalta huollettu ja muutenkin pidetty kuin kipeetä k****a.
Jokasesta tehtaasta huonoja yksilöitä tulee ulos, se on vaan huonompaa hiihtokenkää, jos sellanen kohalle sattuu![]()