Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Omistajan käsikirja Yamaha FZR 600 haussa. Onko kellään ylimääräistä *josta voisi luopua tai tietääkö joku netistä saitin josta voisi ladata tai tulostaa sen?

Mulle kelpaisi ihan kopiotkin siitä ja voisin itse kopiotkin ottaa *

Olen lukenut foorumeja, googlettanut netissä ja etsinyt ko. manuaalia, vaan en ole löytänyt *
    *Joka päivä oppii jotain uutta *
    Tarkoitatko huoltomanuaalia?
    Mulla on tuossa kansiollinen printattuna, alkup. pdf:t on varmaankin työkoneella. Katson maanantaina mitä löytyy jos haluat.
    Manuaaleja
    Tuolla on muutamia vaihtoehtoja, joista voi aloittaa....
    Sivustoilla myös omistajan käsikirjoja.
    Lainaa (phaser @ Huhti. 20 2007,19:29) kirjoitti
    Tarkoitatko huoltomanuaalia?
    Mulla on tuossa kansiollinen printattuna, alkup. pdf:t on varmaankin työkoneella. Katson maanantaina mitä löytyy jos haluat.
    joo huoltomanuaalia ja olisi kiva nähdä noi tekniset tiedot jne. Otan vastaan mielelläni, kiitos
    Lainaa (Matva @ Huhti. 20 2007,21:02) kirjoitti
    Manuaaleja
    Tuolla on muutamia vaihtoehtoja, joista voi aloittaa....
    Sivustoilla myös omistajan käsikirjoja. *
    Kiitos, löysin Owners manuaalin FZR600L ja FZR600LC

mutta.. mikä merkitys on (manuaalia ajatellen) kun mallitarkennuksen perässä (rekisteriotteessa)on mulla - 3HE eikä L:llää tai LC:tä kuten manuaalis. Mistä kirjaimet tulevat, ja onko niillä jotain tähdellistä merkitystä?
  6.  
    Lainaa (Kameleontti @ Huhti. 21 2007,09:46) kirjoitti
    ... L:llää tai LC:tä kuten manuaalis. Mistä kirjaimet tulevat, ja onko niillä jotain tähdellistä merkitystä?
    Ilman mitään vastuuta: joissakin Yamahan manuaaleissa C tarkoittaa California-mallia, tunnistaa mm. bensahöyryjen keräysjärjestelmästä ja siitä, että on noin kilon painavampi kuin rinnakkaismalli.

Tästä nimenomaisesta tapauksesta en tiedä mitään (kun en ko. manuaali mistään löytänyt).
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP