Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Heps

Olen tässä suunnitellut XX:ään laukkujen laittoa. Koska tämänhetkisillä ajoilla laukkujen tarve on aika minimaalista olen päättänyt laittaa näin aluksi tekstiililaukut ja jos jatkossa laukkujen tarve lisääntyy, niin laittaa sitten sarja kovia laukkuja.

Tekstiililaukuiksi olen suunnitellut Givi T411 mallia.

Lähinnä mikä minua nuissa mietityttää on se että kärsivätkö pyörän katteet koska laukut makaavat kiinni pyörän takakatteen päällä. Tästä syystä olen koittanut etsiä XX:ään keveitä putkitelineitä jotka suojaisivat katteita. Valitettavasti ainakaan Giviltä ja Kapalta ei edes löydy XX:ään passeleita putkitelineitä.

Onko muilla XX:n omistajilla kokemuksia tekstiililaukuista (kärsivätkö pyörän katteet) ja tietoa mistä löytyisi XX:ään sopivat putkitelineet?

ps. tutkiessani tarkemmin Givin esitettä, niin huomasin että tekstiililaukkujen esittelypyörässä oli myös putkitelineet paikoillaan...
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
    Lainaa (anothergeek @ Huhti. 19 2007,20:34) kirjoitti
    Onko muilla XX:n omistajilla kokemuksia tekstiililaukuista (kärsivätkö pyörän katteet)
    Mulla on vanhat kehnot Heldin tekstiililaukut, aikoinaan tilapäiseksi ja rahapulassa ostettu. Paljon on niidenkin kanssa silti reissattu ... Hyväthän ne ei ole, mutta halvat™. Uudempi malli voi olla parempi. Ja kyllä, laukut kalvavat jälkiä takakopan reunoihin, mutta tämän voi aika hyvin välttää vetämällä muutaman pätkän tyylikästä jeesus- tai muuta teippiä pokkauksiin.

Edit: pehmiksien etuna on hinnan lisäksi se, etteivät esim. Givin massiiviset sivulaukkutelineet rumenna mopoa tyhjänä. Givin takaboksi mulla on kyllä ja monorack-teline.

"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Tätä teippiratkaisua vähä suunnittelin itsekkin. Jos olis laittanut jotain läpinäkyvää teippiä palaset niihin kohtiin, joihin laukut ottaa katteissa kiinni.

Tyylikkäämpi ratkaisu olisi kevyet putkitelineet, mutta tahtoo olla valmistajat hukassa. Olen joskus jossain nähnyt XX:ssä putkitelineitä, mutta harmi vaan kun ei ole tullut omistajilta kysyttyä mistä ovat hankkineet.
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
  4.  
    Katsopa R.M.Heinon sivuilta Bags-connection laukkuja. Tai mene suoraan valmistajan sivuille. Itsellä ko. valmistajan laukku takapenkillä eikä moitteen sanaa.