Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Sport Rider (May 2007)

    1. Honda CBR 600 RR
    95,6 yhteispisteet
    95,7 pistettä kadulta
    95,5 pistettä radalta
    - ei luistokytkintä

    2. Suzuki GSX-R 600
    92,0 yhteispisteet
    91,9 pistettä kadulta
    92,2 pistettä radalta
    - tarvitsee enemmän tehoa
    - kovaääninen jopa vakiovaimentajalla

    3. Kawasaki ZX-6R
    90,6 yhteispisteet
    89,2 pistettä kadulta
    92,1 pistettä radalta
    - painavin pyörä tässä luokassa
    - joillekin kuskeille etupää oli levoton

    4. Yamaha YZF-R6
    88,3 yhteispisteet
    87,0 pistettä kadulta
    89,6 pistettä radalta
    - ei mitään voimaa keskialueella
    - testipyörässä jarrut eivät olleet tehtäviensä tasalla

    5. Triumph Daytona 675
    87,9 yhteispisteet
    87,5 pistettä kadulta
    88,4 pistettä radalta
    - korkea istuinkorkeus vaikuttaa ajokäytökseen ja ajoasentoon
    - jousitus tarvitsee parannusta


    Honda oli ylivoimainen: nopein radalla ja paras kadulla. Kulutus pienin.


    Punnitut painot
    (todellinen kuivapaino eli ajokunnossa, ei työkaluja, tankki tyhjä):
    Honda 174 kg
    Yamaha 179 kg
    Triumph 179 kg
    Suzuki 186 kg
    Kawasaki 189 kg



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  2. #2
    Onpa kevyt kyllä honda jos toi pitää paikkansa *
    - XT 660 R
  3. #3
    Lainaa (Xxx^ @ Huhti. 19 2007,15:03) kirjoitti
    Onpa kevyt kyllä honda jos toi pitää paikkansa
    Sitähän Honda on mainostanut uudesta RR:stä. Tosin esitteessä painoa on ainoastaan 155 kg eli on siinä melkoinen ero vielä todellisuuteen.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  4. #4
    Kävinpä ajaa ton 600rr ja se oli ihan hanurista ei alaväännöstä tietoakaan, pikkunen tuli joku mopo/piikki lähinnä mieleen, aivan onneton plexsi jonka taakse ei normaali suomalainen mies meinannut mahtua sitten ei millään.
    Tupla XX olikin sitten aivan eri maata sillä taisi minustakin tulla bläkkärin omistaja *
    - XT 660 R
  5. #5
    PB:ssä myös vei muita 600cc japseja kun testasivat Ringillä.

    Kävin tänään koittamassa, muuten oli aidosti aika ässä peli mutta ajoasento itselle liian tuskainen.
  6. #6
    Kävin minäkin tyyppaamassa eilen BW:llä, onhan se hiukan erilainen kuin XX. Mutta kaikkineen ihan hyvät fiilikset siitä jäi, helvetin nopea vietävä, kevyt, lyhyt jne. Eihän se mikään vääntöpeli olekaan, niinkuin ei muutkaan 600 cc pelit. Mutta jos radalle pyörä olis vara ostaa, tuossa se varmaan olis. Itsellä kuitenkin enempi matka-ajoa, siihen XX on parempi.
  7. #7
    Lainaa (Xxx^ @ Touko. 11 2007,21:41) kirjoitti
    Kävinpä ajaa ton 600rr ja se oli ihan hanurista...
    .....
    Tupla XX olikin sitten aivan eri maata...
    Arvostan prätkiä laidasta laitaan, mutta Bläkkäri ja CBR 600 RR samalla ostoslistalla osoittaa jo kunnioitettavaa avarakatseisuutta...


    Onkos toi XXXX joku Bläkkärin erikoismalli?






    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  8. #8
    R6R:llä ajelin 9000 km ja tänään testasin Hondan 600 RR :n. Itselle olis R6R olisi valinta, ei pienintä epäilystä. Kannattaa siis testata pyörät ennen ostoa ja täydentää tietoa näillä testeillä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  9.  
  10. #9
    Lainaa (Koris @ Touko. 12 2007,17:52) kirjoitti
    Lainaa (Xxx^ @ Touko. 11 2007,21:41) kirjoitti
    Kävinpä ajaa ton 600rr ja se oli ihan hanurista...
    .....
    Tupla XX olikin sitten aivan eri maata...
    Arvostan prätkiä laidasta laitaan, mutta Bläkkäri ja CBR 600 RR samalla ostoslistalla osoittaa jo kunnioitettavaa avarakatseisuutta...


    Onkos toi XXXX joku Bläkkärin erikoismalli?


    Ei ollut kumpikaan ostolistalla mutta bläkkäri vaan jostain kumman syystä tarttui mukaan kai sitä alkaa vanhaksi tulla..
    - XT 660 R