Vittu, että minä vihaan mukulakivetyksiä! Sitä persehierontaa ei jaksa erkkikään. Paikat tippuu hampeista ja ranteita vaan vituttaa...
Joten...
Iltapuhteena oli pakko käydä lenkkiä heittämässä ja sormet palelluttamassa, kun rupesi moinen asia askarruttamaan. Ja perskele. Kyllähän se sieltä löytyi, kun vähän haki...
Mannerheimintie - Runeberginkatu - Malminrinne - Albertinkatu - Lönrotinkatu - Hietalahdenkatu - Hietalahdenranta - Telakkakatu - Merikatu - Merisatamanranta....
Onhan siinä pari mutkaa mutta mutkat matkassahan tekevät ajamisesta vain hauskempaa *
Takaisintulo onkin jo sitten kinkkisempi. Sitä en nyt näin äkkiseltään keksi. Jos jollain on tärinävärinävapaa reitti tiedossa, niin kertokaa ihmeessä. Itse henkilökohtaisesti kierrän vaikka etelänavan kautta, välttääkseni nuo ihanat päällysteosuudet.
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e
Helpoiten pääsee, kun ei mene Kaivariin ollenkaan, vaan nautiskelee maantiestä![]()
Pois ilman mukuloita? Nosturin kautta ja tunnelia pitkin poukkaus uudenmaankadulle ja sit taas ennen manskua vasemmalle (olikohan freda tai annankatu) ja sit runeberginkadulle takaisin.. tai pääseepä sieltä manskullekin rautatiekatua pitkin jos sinnepäin tarkoitus huristaa.. en ainakaan muista että sillä reitillä mukuloita tarttis pitemmälti ajella..
VT750C2 -2000
Siellä Ullanlinnassa ja Eirassa ovat ilmeisesti tämän tärinäongelman jo aikaisemmin havainneet kun näyttää niin paljon olevan noita citymaastureita.. :P
Tämä on sitten ihan oikea provo.
Minä olen lähdössä lähiaikoina mustallemerelle, reitti kulkee Puolan, Slovakian, Unkarin ja Romanian läpi. Tietäisikö joku reittiä noiden maiden läpi joilla ei olisi puolen metrin kulumauria, metrin halkaisijaltaan olevia asfalttiaukkoja, 30 cm ylhäällä olevia ratakiskoja jne. Karpaattien ylitykseen olisi kiva saada vielä tietää tie jolla ei takulla ole yhtään sortumaa tai vyörymää, ettei tarvitsisi kiertää satoja kilometrejä uutta reittiä etsimässä.
Annankadulla ja myös pätkä fredaa sisältää mukulakiviä. Siitä kun sen kauppahallin kohdalta ajaa lönkan ohi ja kääntyy joko kalevankadulle tai eerikinkadulle, niin sieltä pääsee.(Hellevi @ Huhti. 17 2007,10:33) kirjoitti
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Mitkä saatanan mukulakivet?
Tähänkin probleemaan auttaa supermoto.![]()
![]()
![]()
DUCATI is just the Italian word for Harley.
Pitäiskö aihe siirtää Etelä-Suomen mutkareitit -palstalle, kuullostaa mutkikkaalta päästä Kaivariin?![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Albertinkadussa on haastetta tarpeeksi, ihan kynnöksenä tällä hetkellä... makuasia valitseeko sen vaiko mugulat, löytyypähän sitä ekstriimiä citystäkin![]()
Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
Täällä(BlackCat @ Huhti. 18 2007,17:23) kirjoitti
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Hyvät jouset vaan tarvitaan![]()
Kun himasta lähden niin ei mulla ainakaan ole mukulakiviä välillä Ullanlinna - Kaivari. Ja muuallekin pääsee useita reittejä jos mukulat nyppii liika. Täytyy vaan tutustua kaupunkiin paremmin ajelulenkeillä.