Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
    Mites on, käytättekö musaa kun ajelette vai onko tuulen suhina musiikkia korvillenne?

Tämä kysymys tuli mieleeni, kun väistin hiuksen hienosti yhteentörmäyksen tiistaina aamulla polkupyörän kanssa

Mamma tuli pensaan takaa ylämäestä suoraan suojatielle luurit korvilla. Meikä ehti tekemään nopean väistöliikkeen, tuo ylistetty työntöohjaus pelasti mamman ja pyöräni kohtaamisen

Rouva oli ihan musiikin lumoissa ja jatkoi matkaansa. Pyöriemme väliin olisi Hesarin maanantainumeron juuri saanut mahtumaan.

Onneksi ei osunut!

Musiikki on kivaa, mutta ei ajaessa!
    "Mind is like parachute; it works better when open."
    MP3 mölisee satulan alla autocomin kautta.
    Kivempi sitä on kuunnella kun tuulen suhinaa.
    Fillarilla kun poljen on aina napit korvissa, mutta kypärän alle en niitä saanut sopimaan.
    Pottaa päähän vedettäessä korvat tuntuivat siirtyvän alemmas ja napit integroitui tuohon mössön, missä muilla on aivot.
    Tekniikkavirhe tai jotain...

Mutta lopulta tulin siihen tulokseen että Misfitsien kuunteleminen ajaessa ei olis tehnyt oikeutta kummallekkaan, pörinälle tai musalle...

Moottorin murina ja tuulen suhina, kyllä kelpaa (wau, olipas imelä lopetus...)

Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
    Riippuu matkan pituudesta. Itsellä nahkarotsin povarissa iPod, johon kytketty Kossin Plugit, hyvin rokkaa, loppu suhinat seinään
    K7 750 kisseri
    Kotilolla liikkuessa kuuntelen musaa. * tuuli suhisee ja moottori murahtelee.
    GSX 1400 -06
    Ei ole löytyny tähän mennessä kuulokkeita joita pystyis pitään. Ei napit, ei Kossin Plugit... Kuuntelisin kyllä, prkle.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    Joskus harvoin kuuntelen kyl, kypärästä johtuen vaan ei oo hyötyä yli 60km/h kuunnella mitää ku musat täysilläki tuulen suhina peittää... Joskus kyl pk-seudulla, etenki keskustassa, tykkään hellepäivinä ajaa vaa ympyrää musat kovalla!
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Autocom + minidisc pauhaa aina, nyt tosin hommasin Nokian N73:n missä on 2GB mp3-soitin, joten saapi nähdä vaihtuuko tuohon...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Kuuntelen kaupunki ajossa, mutta tielle kun pääsen, niin haluan nauttia Trumppani mourinasta kokonaan
    aina kun on pidempi siirtymä on napit korvissa...kaikki ihmetteli että miten voi saada ipodin normi kuulokkeet sopimaan korviin kypärän sisään kun on näin iso pää mut kyl ne sinne uppoo kivasti...nykysemmin on joko skullcandyn kuulokkeet tai eriksonnin omat napit käytössä
    KooTeeÄm
    Aina ajaessa on Etymoticin ER6i -napit korvissa. Toimivat kuulosuojaimina vaikkei iPod olisikaan päällä - tosin lähes aina on sykemusa soimassa.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
    Juu mp3 soi nahkatakin povarista ja soittimen omat napit mahtuu kivasti schuberthin tai avopotan sisään. On se vaan mukava kuunnella muzakkia tai voi sen napsauttaa kiinni taajamassa ja kuunnella rivi nelosen mölinää.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Lainaa (Obelixxx @ Huhti. 18 2007,00:43) kirjoitti
    MP3 mölisee satulan alla autocomin kautta.
    Kivempi sitä on kuunnella kun tuulen suhinaa.
    Mulla kans möilisee zumon mp3:n kautta autocomiin ja sieltä kypärään mutta vai toiselle korvalle kun kytken AUX 2:een ? AUX 1 ja AUX 3:n kautta molemille puolin mutta 1 ja 3 ei vaimenna musaa ku alkaa puhumaan !!? *Minkälaisia kokemuksia toisilla ?
    Saas nähdä milloin mä muistasin kokeilla tuota että mitenkä saa musiikin kuuluun ajon aikana. Kun tuota varten ihan hommasin tuon mp3 soittimen mutta ei vaan vielä oo tullu otettua käyttöön. Epäilen vain että alkaa nuo napit painaan jonkin ajan kuluttua.

Nuo etymoticin napit näyttäis ja vaikuttais ihan hyviltä mutta hyvä on kyllä hintakin. Ja liekkö noita suomesta edes saatavillakaan?
    Lainaa (jta @ Huhti. 18 2007,22:55) kirjoitti
    Nuo etymoticin napit näyttäis ja vaikuttais ihan hyviltä mutta hyvä on kyllä hintakin. Ja liekkö noita suomesta edes saatavillakaan?
    Nuo ovat myös omalla hankintalistalla, mutta en vain ole saanut aikaiseksi vielä. Aika arvokkaat ovat, varsinkin siihen nähden että ison veden toiselta puolelta niitä saa 50 eurolla (+kulut). Aikomus olisi tilata noi ameriikasta ja pitää peukkuja, että livahtaisi ohi tullin.

Euroopasta tilattuna noille tulisi hintaa n. 100€, vähintään.
    Olen kokeillut, mutta kun heittää napit korville ja musan päälle, niin on yksi aisti pois pelista ajamisen suhteen. Ei hyvä, ellei käyttäisi nappeja siten että vain toinen korva kuuntelisi musaa ja toinen liikenteen ääniä.

Itse henkilökohtaisesta pidän turvallisuus riskinä sitä että jos poppi soi kypärän sisällä siten ettei kuule muuta maailmaa.
    Honda CBR1100XX
    Itse komppaan edellistä vastaajaa. Jotenki tuntuu että musiikin kuuntelu häiritsee keskittymistä. Tai sitten en vaan osaa....purkka suuhun kävellessä ja mennään turvalleen
    Suzuki GSX-R 750 K2
    Suzuki GSX 600 F -97
    Onhan joillakin semmoset äänetkin pyörässä ettei paljon muuta liikennettä kuule, ja eipä ole itelle tullu vielä tilannetta jossa olisi kuuloa tarvinu...siis kun mp:llä ajaa. Tietysti kuulon avulla tietää helpommin että millon vaihtaa ja missä kohtaa koneen kierros alueella liikutaan mut tuonkin oppii tunnistaa tärinöistä ja siitä pienestä äänestä mikä tulee nappien läpi. Itse matkalla kuuntelen kyllä musaa kossin plugeilla ja mp3 soittimella. Tarkoitus olisi hommata autocom tänä kesänä, eli sais luopua noista plugeistakin.
    No on tämäkin hommaa...juu
    - Suzuki gsx1300r K10
    - ex: KTM 690 enduro R 2010
    - ex: Suzuki gsx1300r K4
    - ex: Kawasaki zx-6r 2005
    Kuuntelen kyllä. Varsinkin pidemmillä matkoilla on tosi kiva.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    ite en käytä,mut veli käyttää lähes koko ajan..
    Lainaa (CebariTonni @ Huhti. 19 2007,09:31) kirjoitti
    Olen kokeillut, mutta kun heittää napit korville ja musan päälle, niin on yksi aisti pois pelista ajamisen suhteen. Ei hyvä, ellei käyttäisi nappeja siten että vain toinen korva kuuntelisi musaa ja toinen liikenteen ääniä.

Itse henkilökohtaisesta pidän turvallisuus riskinä sitä että jos poppi soi kypärän sisällä siten ettei kuule muuta maailmaa.
    Niin autoissahan ei koskaan soi musiikki?

Itse ainakin kuuntelen pidemmillä matkoilla, minulla on vielä aika isot napit ja kumminkin ne saa kypärän sisään hupun ja varovaisen kypärän laittamisen avulla. Muistaa vaan säätää voimakkuuden ennenku on pyörän päällä, pari kertaa jäänyt korvat soimaan aika pahasti
    Muvo ja creativen EP-630 napit, joissa mun mielestä hinta-laatu suhde kohdallaan
    Peittää melua -> ei tarvi täysillä huudattaa.
    Tietenkin suupertin s1 vaimentaa ajoääniä kans aika reippaasti
    Lahjattomat treenaa
    Navigaattorissa mp3-soitin...toimii näköjään näinkin...niin Koss Plugit.
    Mulla on mp3-soitin hankinnassa. Autossa kun on aina musiikki soimassa niin jotenkin vaikea tottua liikkumaan ilman musiikkia. Pitäis vaan löytää kuulokkeet jotka sopisi hyvin kypärän alle... Vinkkejä otetaan vastaan.
    FZ6S ABS --> Nishiki 422 ;)
    Miten saatte noi KOSSit mahtumaan potan alle,vai onko niin löysät kuupat ettei tuota ongelmia.Itellä ei toivoakaan,oon kokeillunna.Olis
    kiva kuunnella musaa pidemmillä matkoilla.
    Kyy-yl
    Hyvin noi Kossin Plugit pysyy kunhan työntää hyvin ne korviin, pistää kypärähupun päähän ja asettaa (huolellisesti kyllä täytyy pistää) kypärän päähän, niin itellä ainakin ihan hyvin paikallaan pysyvät. Tosin suunnitelmissa on ostaa Sennheiserin samantyyliset kuulokkeet, niissä on vaan paljon pienempi toi osa, mikä jää "kantamaan" korvakäytävän ulkopuolelle.
    K7 750 kisseri
    Kypärähupun kanssa pitäisi joka jampan saada kuulokkeet pysymään varsinkin, jos käyttää vaikka tämmösiä --> Sangalliset

Ps. Pakko myöntää, että hyvän biisin soidessa tulee ajettua "välillä" hiukan vauhdikkaammin
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
    Juu,sonyn ämpärin hommasin tänään,kossin plugeilla....vähän aluksi outoa kun muun liikenteen äänet hukkuu. Säädin kuitenkin volumen niin,että kuulee vähän pyörää ja muutakin liikennettä. Toi X-lite X801R ei oo muutenkaan kovin paha suhiseen,mutta noilla plugeilla,aaah mikä ihana hiljaisuus,voi käyttää korvatulppina,silloin kun ei huvita kuunnella musaa,suosittelen,tosin hirmu "popitus" saattaa häiritä keskittymistä,joten maltti lienee tarpeen,antaa musiikin vain hieman soida taustalla................ .........
    Asfaltilla musat aina päällä, Autocomin kautta ei noita sopivien kuulokkeiden pito-ongelmaa ole. Soitin sijoitettu siten että volumea helppo ajossa tarvittaessa säätää. Vielä kun sais tuon iskelmäradion kuuluumaan kunnolla *
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  30.  
    Itsellä on kypäräkaraoke ollut tähän asti käytössä,mutta kyllähän tota mp3:kin vois kokeilla
    Suzuki GSF600s Bandit
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen