Itellä on semmonen ja kovasti tykkään. Jossain palstoilla oli kypäristä melutestin tuloksia ja Raid2:sta ei sen mukaan ainakaan voinut hiljaiseksi kehua. Tais just Suupertti voittaa.(vanhakäpy @ Huhti. 19 2007,20:34) kirjoitti
- Suzuki Bandit GSF1200N -
Mulla kanssa raid 2. Hyvin kyllä istu päähän, kokeilin muutamaa muutakin mallia, en enää muista mitä, mutta tämä kolahti parhaiten. Joo, testin perusteella ei mitään älyttömiä pisteitä voi antaa melulleKävinki hakee silent kitin rm heinolta, vähä helpotti asiaa
![]()
zx-6r -02
Mun vanha potta on Raid1, kaupassa kokeilin Raid2sta ja xr-1000sta ja mun mielestä hintaero oli sen arvoinen. Tänään hain silent kitin niin jösses kun tuntuu kivalta päässä =) Parhaat 25€ mitä voi moottoripyöräilyyn sijoittaa.
Onkos kenelläkään kokemusta WindJammer nimisestä kypärän lisukkeesta?
Arain potat voi olla muuten hyviä mutta ei ne hiljaisia ole![]()
Mites toi silent kit vaikeuttaa kypärän pukemista/riisumista?(Mezza @ Touko. 05 2007,14:48) kirjoitti
Omaan kupoliin sopii Shoeit huomattavasti AGV:tä, Araita ja Schubethia paremmin joten RaidII tuli aikoinaan hommattua. Silmä-/aurinkolasit mahtuu sisälle helposti ja muutenkin oikein mainio potta. Melusta en osaa sanoa kun muita kypäriä on tullut kokeiltua vain sisätiloissa. Mutta eipä ole tähän mennessä RaidII:ssakaan tarvinnut eareita käyttää.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
No, enpä ole koskaan aatelu, jotta olis isopäisen näkönen potta päässä
Sen verta turhamainen kuitenkin, että noita S1 on pari kipaletta. Musta ja Power Dark![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Morjensta!
Onko kellään kokemusta tosta Schuberth C2 (avattava) mallista, kun kävin moista tänään päähän sovittamassa?
Lähinnä kiinnostaa melutaso ja ennen kaikkea, huuruuko sateella miten helposti?
Onko muista ns. avattavista merkeistä ja malleista kokemuksia?
T. Jusa
C2 on ollut tän kevään. Hiljasempi kun concept, joka oli ennen sitä. Joo jos on +3 ja sataa vettä tuppaa visiiri himmeneen alareunasta, mutta jos on se hengitys lärpäke kiinni (lisävaruste) niin sitten ei ongelmaa ole.
Tosin tossa saa visiirin hieman irti tiivisteestä ja sit ei huurru, mutta humisee. Olen ollut tohon tyytyväinen ei ehkä kaikkein tyylikkäin tai komein, mutta toimii ja on hiljanen.
Käytä hakua nämä kypärä hommat kun on makuasioita ja sit pään muoto asioita ;)
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"