En tiedä onko aiheesta jo aikaisemmin keskusteltu ja syvimmät pahoitteluni jos on mutta en jaksa rämpiä kaikkia vanhoja aiheita läpi.
Eli kaivoin juuri 6kk seisseen -90 1000F seepran tallista ja heitin pienen lenkin jolla totesin että kytkin luistaa niin p*rusti. Kuin olisi skootterilla ajanut. Kuitenkin levyt ja jouset on vaihdettu n. 3000km takaperin eikä viime kesän lopussa ollut ongelmia tuon kanssa. Voisiko olla pitkä seisonta ja siihen liittyvä korroosiotms?
Öljyt tuli mullakin ekana mieleen. Ne on ny jotenki ottanu itteensä ton seisonnan aikana... Vaihda öljyt uusiin ny ihan ekana.
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
Öljyt on vaihdettu viime syksynä. Ei muuten mitään havaintoa mitä siellä on... Vaihdon jälkeen ajettu varmaan 500km tai jotakin. Onkos tuo muuten vanhojen pyörien ongelma vai esiintyykö uudemmissakin?
Meinasin sanoo kytkinvaijerin kireydestä mutta siinähän taitaa olla nestekytkin.
Seisonta yleensä liimaa kytkinlevyt toisiinsa kiinni eli vaikeempi saada irrottamaan.
Öljyt heti vaihtoon, voi olla pito ei kyl palaa.
Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
Vaihdoitko viimeksi ne välilevyt? Suosittelevat että pitäisi vaihtaa samalla. Niin ja mitkä öljyt sisällä?(JMR @ Huhti. 30 2007,13:25) kirjoitti
Tsekkaisin kyllä oikeesti sen kytkimen mekaanisen toiminnan ekaks ennenkuin rupeisin öljyjä vaihtelee, ei oo iso vaiva. Kun kerta ajeltu samoilla öljyillä jo syksyllä.
Tietääkseni koko paketti jousineen on vaihdettu 2 vuotta sitten. Siis on vaihdettu ja tietääkseni se oli koko paketti. Ja kuten sanoin en tiedä mitä kuraa siellä on.(nixu @ Huhti. 30 2007,13:27) kirjoitti