Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Tarviis mahdollisimman paljon tietoa, räjäytyskuvia yms. hyödyllistä. Koskien vm 1973 Honda Dax 72cc menopeliä. googlella en löytänyt mitään suomen tai englanninkielistä materiaalia.

kaikki linkkivinkit jne. tervetulleita.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Et löytänyt Googlella mitään? Taitaa olla vitsi.
    Itse löysin heti 287.000 osumaa...
    joo, löytyyhän niitä osumia, saksaksi,ranskaksi ja espanjaksi jne. Englanniksi olis hyvä.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Eiks täältäkään löydy mitään hyödyllistä?
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  5.  
    Lainaa (Pianonvirittäjä @ Huhti. 06 2007,09:30) kirjoitti
    Eiks täältäkään löydy mitään hyödyllistä?
    Kiitos, kun muistutit Vähän on sivut keskeneräiset, mutta eiköhän noilla pärjää!