Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Seinäjoella näyttäisi olevan Suzukin sivujen mukaan kolmekin valtuutettua huoltoa - Jokiniemi-Motors, MP-huolto Nisula ja pienkonehuolto Alanen.

Olisikos pidempään paikkakunnalla asustaneilla antaa vihjettä mihin silmäterä kannattaisi/ei kannata viedä huollettavaksi?
    SV1000S
    Jokiniemestä pelkästään hyvää sanottavaa !!!
    Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    Lainaa (R12005 @ Huhti. 17 2007,16:29) kirjoitti
    Jokiniemestä pelkästään hyvää sanottavaa !!!
    No jaah. Hyllystä ei löydy paljon muuta kuin öljyjä ja suodattimia. Tai sitten on vaan ollu paska tsäkä sen kanssa mitä olen ollut vailla. Jos menee tilaukseen pitää puolet maksaa tavaran hinnasta heti. Tiedä onko yleinenkin käytäntö, kohdallani ensimmäinen tälläinen tapaus. Puhelimeen ei oikein vastata, onko resurssi pula vai mikä?? Kaikkihan pystytään selittämään paremminkin päin, mutta panee kismittämään välillä. Pienkonehuolto Alasesta ei ole kokemuksia enkä ole kuullut juttujakaan. MP-huolto Nisulaa olen käyttänyt yhden kerran kun aikanaan omistin Hondan. Silloin homma ainakin pelasi ihan hyvin. Tee ny sitten päätelmiä.
    Jokinimellä on ainakin kovasti töitä...huoltoon ollut jopa 4viikon jonot.
    Onko sitten vaan yksi huoltomies vai ei, mene ja tiedä...
    <p><strike>JiiÄm</strike></p>
  5.  
    Hyvin homma toimi jokiniemellä ainakin mun kohalla.
    Oli 2vk;n jonot ja huoltopuolella oli asiansa osaava ja
    mukava henkilökunta,kuin myös myymälän puolella.
    Käytän jatkossakin kyseistä huoltoa, vaikka matkaa tulee
    150km sivu!