Olen ostamassa r6 vm-01:stä ja tänään näin pyörän niin kaveri tuli pihaan ja ehti hetken olla siinä ja lämmöt olivat silti 98 luokkaa ja se oli vuotanut jäähdytysnestettä siihen alle, itse kävin ajamassas pyörällä ja edes näin kylmällä kelillä lämmöt ei laskenu motarilla alle 93 ja kun tulin pihaan niin lämmöt oli 105, joka on mielestäni aika korkea tommosen ajon ja tämmösen kelin perusteella. Viime vuonna vanha r6 piti lämmöt tommosen ajon jälkeen 8 alkavassa numerossa. Luin netistä että kannen tiivisteessä saattais olla vikaa. Onko asiasta enemmän tietäviä paikalla, auttaisi paljon!?
ÄLÄ osta. Syytä en tiedä, mutta käy kuumana. Itselläni on R6-04. Lämmöt nousee näillä keleillä ajossa 70 asteen paikkeille. Sataan nousee vain kesäkuumalla aivan körötellessä tai liikennevaloissa. Sadan asteen paikkeilla flekti lähtee pyörimään.
ÄIJÄ
termostaatti paskana?
jäähdytin paskanen?
ei nestettä riittävästi?
jos kannen paffi on mennyt pytyn ja vesikanavan väliltä, lämmöt nousee ja kerää pirusti painetta vesipuolelle... eli jos käydes avaat paisuntasäiliön korkin niin tulvii sieltä yli. Vesipumpus vois olla kans häikkää... pakoputki tukkonen... sytky pieles... nokan ajotus pieles... käy laihalla.... onhan noita syitä
Vihtaa, et kerro onko kyseessä ns. std R6 vaiko viritetympi R6R. R6R -06:n käyttöohje kyllä sanoopi normaalilämpöjen olevan 40-116 asteen kohilla. 117-134 asteessa neuvotaan jäähdyttelemään tyhjäkäynnillä. 135 ja yli ajo keskeytettävä ja etsittävä vikaa.
Jos kone 'kusee' alle, niin kannattaa tarkastaa, onko paisunta ylitäytetty.
Normaaliajolämmöt n.98 ja pysäytettynä nousee 110-115:een