Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Terveeks. Voi perk.. tekee mieli sanoa. Hieno ilma, lähin muka ajelulle niin pääsin noin 500meetriä ja siinä vahingossa starttia surautin ajossa kun oli tarkotus tööddii testata niin Honda sano että wouu.. ja siihen sammu, liruttelin pysäkille ihmettelemään, ja kas.. kone starttaa, käykin kunhan jaksaa Starttinappia pohjassa pitää?? Nyt on kaikki sulakkeet tarkastettu, itse starttinappi putsattu eli koko kaasukahva osasto purettuja kasattu mutta ei kun ei pysy käynnissä. Tappokytkinkin pelaa normaalisti. Onko kellään tullu vastaan moista? Kotio pääsin takasi normaalisti ajellen, vähän vaan hassua kun joutuu sitä startia pitää samalla pohjassa.. joku rele mennyt vai mitä? niin ja pyörä on tarkalleen Goldwing gl1000 -78



    -78GL1000
  2. #2
    Ihan puhtaasti arvaus mutta voisko olla että bensapumppua ohjaava rele ois menny? Pumppuhan pyörii kun starttaa ja ei nyt sitten jostain syystä jää päälle pyörän käynnistyttyä.
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  3. #3
    Jepujee vika löyty, tuolla sytkän tiennoilla oli tommonen keraaminen vastus? (ruskee mötikkä mikä lie ja vielä alkuperäinen kunnosta päätellen) joka oll toisen liittimen kohdalta haljennut. Koneen toiminnan sain testattua käyttämällä näitä johtoja yhdessä ilman tota vastusta ja ihan normaalisti pyörä kävi taas =) huamenna siis ostoksille ja ajoon. Ps.joku varmaan tietäis ton palikan virallisenkin nimen?
    -78GL1000
  4.  
  5. #4
    puolan etuvastus kuulemma, ja arvoltaan 1.6 ohmia, tai tulee ainakin tämä uus olemaan.. kiitos ja moi.
    -78GL1000