Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Meinasi rekka ajaa perääni kehäIII eräissä valoissa.
    pysähdyin ihan normaalisti valoihin ja peileihin katseltuani hetken
    totesin, että perässä ajava rekka ei pysähdy näihin valoihin.
    Joten pikaisen harkinnan jälkeen.
    Parkkeerasin pyörän pientareelle ja rekkan takarenkaat pysähtyivät kohdalleni.

kyllä tunsin itseni pieneksi kun katselin vasemmalla ylöspäin.

sitä vain miettii, että mitäs jos valoissa olis rinnallani ollu toinen pyörä, jälki olisi ollut todella rumaa.
    Honda "sevenfifty"

kuka ny peileistä näkee taaksepäin?
    hyvä ku sivulle vähän.
    <p>gubbe</p>
    Lainaa (peepee @ Huhti. 15 2007,17:16) kirjoitti

kuka ny peileistä näkee taaksepäin?
    hyvä ku sivulle vähän.
    Kuuluisia viimeisiä sanoja...
    omat olkapäät näkyy, vaikkakin tärinästä varsin epäselvästi...
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Kaivoitkos puukenkämiehen ulos hikisestä hytistä?
    Lainaa (PoutaHaukka @ Huhti. 15 2007,21:44) kirjoitti
    Kaivoitkos puukenkämiehen ulos hikisestä hytistä?
    siellä voi olla myös ISO ja ja ruma iigori jolle ei tee mieli sanoa kuin hyvää päivää ...

asiaan: kyllä peileihin katsotaan yleensä aina kun jarruttaminen alkaa taajamassa. Kun siihen vaan on tilanteessa järkevästi aikaa...
    KTM
    Jep, mie katon AINA peileihinkin kun hiljennetään kotilolla tai mopolla. En halua norsua niskaani, ei lämmitä yhtään tieto siitä että mä olin oikeassa kun kaveri pamauttaa ajokin persuksen alta ja selkäruoto halkeamilla...
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    toinen mikä on niin kannattaa kattoo liittymissä sivulle et miten ne kotilot tulee sielt.
    meinas kaveri peipata mut keskikaiteeseen kun ei niska tainnu toimia?
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
  9.  
    Aina ei se peileihinkään katsominen auta.. Viime syksynä tapahtui seuraavaa:
    Pysähdyimme porvoon mäkkärin valoihin vieretysten. Takana tuleva immeinen kotilollansa olisi halunnut mennä vielä punaisilla yli, eikä nähnyt meitä vasta-auringon takia (puhui puhelimeen ja oli kiire hakemaan poikaystävää tms....) Kuului jarrujen kirskahdus ja vieressä rysähti ja kaveri pyörineen lentää keskelle risteystä. Onni onnettomuudessa, henkilövahinkoja ei tullut. Itse jäin täpärästi auton viereen samalle kaistalle. Kotilo meni hinaukseen, pyörä auton lavalla korjaamolle.
    Että kovin olemme suojattomia tuolla liikenteen seassa, vaikka itse käyttäytyisimme kaikkien sääntöjen ja terveen järjen mukaisesti.
    Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06

Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka