Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Kummasti taas tuo pyörän vaihtokuume pukkaa ja sain ihan kohtalaisen tarjouksen ylivuotiseen uuteen TDM:ään. Nyt kuuluukin kysymys että millainen peli tuo on käytössä. Itse olen ajanut noin 30 kilsaa ja ajoasento ainakin tuntui sopivalta.
    Onko ongelmakohtia ja muita ominaisuuksia joita pitää ottaa huomioon ?
    Mä vastaan sitten, kun käyttäjät ilmeisesti ajelee tyytyväisenä jossain! Eli yhteenvetona kaikilta palstoilta TDM:stä yleensä luettua (myös vanhemmista); kestävä (moottori on Super Teneren jälkeläisiä),
    hyvät ajo-ominaisuudet myös huonommilla teillä (poislukien pehmeät hiekkatiet, oikeilla renkailla sopii myös niille), pienikulutuksinen, ei jää jalkoihin, kevyt käsitellä myös kaupunkiajossa jne.. Osta pois, mä ainakin vaihdan käyttöpyörän seuraavaksi tuollaiseen!
    Kiitos vastauksesta, ajattelin jo ettei kellään ole mitään sanottavaa. Aika vahvasti olen taipumassa tuohon, harmittaa vaan ne ketjut kun olen viimeiset 5 kautta ajanut keppivedolla käyttöpyörässä.
    Lainaa kirjoitti
    harmittaa vaan ne ketjut kun olen viimeiset 5 kautta ajanut keppivedolla käyttöpyörässä.
    Ostat siihen Scotoilerin niin ei stressata ketjujen rasvauksista...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Oikein arvattu, * *baanalla hyvinkin. Mulla on ollu toista vuotta ja Bensaa olen lisäilly ja niitä ketjuja kiristelly sekä rasvaillu. Olen ollut eritoten erittäin tyytyväinen ko laitteeseen. Ei mitään häikkiä koko aikana. Ajoasento mulle hyvä (193/120), Ja kun selkä on mikä on niin tästä se tykkää. Vähämpä tästä TDM:stä on kirjoteltu, ei taida olla paljon aihetta narinaan. * *
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
  6.  
    Lainaa (r5street @ Huhti. 17 2007,17:21) kirjoitti
    Osta pois, mä ainakin vaihdan käyttöpyörän seuraavaksi tuollaiseen!
    No niin kaupat on tehty ja ensi viikolla pitäisi hakea kotiin.

Sulla muuten hyvä nicki, mulla oli tollainen lila-helmiäisvalkoinen vuodelta 1972.