Hankin talvella ST2:n missä Ducati Performancen putket, EP-rommi & k&n filsu. Peli käy pienillä kierroksilla mielestäni liian paksulla sopalla ja kevyellä pinta- / tasakaasulla alta 5500 kierroksen pientä nypytystä , reilulla kahvan käytön kanssa ei ongelmaa.
Käsittääkseni maahantuojan lastuttamissa ST2:sissa on ST 4 :n performance EP-rommi? Onko joku väsäillyt karttoja itse?
terkei(miukumauku)kolumbus.fi
Oisko TPS pois säädöistä? Luulisi toimivan tuolla lastullakin jos on kerran siihen tarkoitettu.(teukka1100 @ Huhti. 15 2007,01:28) kirjoitti
Ei kukaan voi laittaa ST2:een ST4 lastua. On sen verran erilaiset koneet.(teukka1100 @ Huhti. 15 2007,01:28) kirjoitti
Karttoja olen väsäillyt itse, mutta kokeile nyt ensin hakea pienten kierrosten alue laihemmalle (jos se nyt on rikkaalla) sillä epromin vieressä olevalla trimmerillä.
Tyhjäkäynti-CO olisi hyvä saada 4-5 alueelle, mutta jos ei ole analysaattoria, niin perstuntuma riittää yhtä hyvin. Kääntele trimmeriä pieni muutos kerrallaan ja kokeile. Kun toimii hyvin, niin jätä siihen. Vahinkoa et voi säätelylläsi saada aikaan.
Niin, onhan läppärungot synkassa?
Läppärunkojen synkkauksen olen myös tarkistanut (kunnossa on) ja paksulla käy...
(kaasarikoneiden kanssa on tullut leikittyä vuosien mittaan vähän "enemmänkin",mutta näiden ...keleen compuutterivehkeiden virittely on jäänyt vähemmälle...)
Mutta säädänpä potikkaa, katson muuttuuko "haju" ja nypytys.
Tämän "myytin" samojen lastujen asentamisesta Suomi Ducateihin (ST2 & ST4) muistan jostain lukeneeni... korjatkaa jos olen väärässä...
Vanhassa ST2:sessani (myin pois v. 2003) ei ko. ongelmia ollut, mutta virilastukin oli Saksasta tilattu...
Kiitos vinkistä, sopan paksuus alakierroksilla potikkaa kiertämällä "petulla" kohdilleen.