Eli paljonko tuollainen kierroskone kestää kilometrejä? Onko järkevää ostaa pyörää millä on rullattu jo yli 50000km? Mietin vain, että jos pyörä on huollettu, niin kai ne nyt kestää, vai ei? Kertokaa tyhmälle![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Mitä maksaa? Mutta onko kenelläkään tuohon alkuperäiseen kysymykseen mietteitä?(mika111 @ Huhti. 15 2007,12:23) kirjoitti
Suzuki GSX-R 1000 K7
Moro,
vois kuvitellä Yammun koneiden kestävän. Uudemmissa (2004->) esim. R6:ssa ensimmäinen venttiilien säätö on 40tkm kohdalla. Säätöväli on pisin kuussatasten kategoriassa. Muissa (Honda kawa jne) säätöväli taitaa olla 24tkm.
50tkm rata-ajoa tuppi nurin varmasti väsyttää koneen kuin koneen, mutta tosiasiassahan aika vähällä nuo moottorit pääsevät.
Kilometrit ovat tärkeä kriteeri mopoa valitessa, mutta vähintään yhtä tärkeä kriteeri on pyörän historian tunteminen, kuinka monta omistajaa, kilometrien paikkaansapitävyys, onko huollot tehty suositusten mukaan...
Käytetty on aina käytetty, mutta niissäpä ne erot piilevät. Uudet eivät toisistaan juuri eroa... Tämän takia käytetyn hankkiminen on mielestäni vaativampaa hommaa.
ÄIJÄ![]()
Kiitos vastauksesta, näkyy tuolla olevan myynnissä 70000km ajettujakin, joten kai se 50000km ajettukin kestää.
Suzuki GSX-R 1000 K7
No eiköhän kestä ja ihan hyvin! (Jos nyt ei ihan huoltamatta oo ollu.)
Viisas pääsee vähemmällä!
joo, mutta tuuppaa tohon parikymmppiä lisää km:jä ja yritä myydä sitä.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
... sitten vielä muutama kymppi, ja sehän onkin taas vain vähän ajettu!(jaket @ Huhti. 16 2007,14:12) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Ainakin joissakin liikkeissä on myynnissä noita 70000km ajettuja R6:sia myynnissä, joten kai sinne sitten sen vaihtoon saa.(jaket @ Huhti. 16 2007,14:12) kirjoitti
Suzuki GSX-R 1000 K7