Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Juu. Suunnittelen vakavasti pienen tuulilasin laittamista pyörääni vaikka siitä enimmäkseen huonoja kokemuksia olen lukenut.

Onko siis kenelläkään minkään valmistajan pleksistä hyviä kokemuksia? Muuten kaikki OK mutta kylmillä keleillä rintakarvat kohmettuu kun viima painaa suoraan rintaan.
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
    Joo,laita plexi mutta älä ahnehdi;pieni on parempi.Minulla on samassa pyörässä givin roadstar joka menee lampun kiinnikkeisiin.On hyvä,pelittää.
    pertti hernejärvi
    suzukin oma toiminut kohtalaisesti
    Lainaa (tbarre @ Huhti. 13 2007,20:52) kirjoitti
    Yhdyn edelliseen.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
    Lainaa (tbarre @ Huhti. 13 2007,20:52) kirjoitti
    Minulla kyseinen laitos aiheutti vittumaisen pyörteen juuri leuan kohdalle aiheuttaen samalla infernaalisen pottamelun. Noh, toisaalta en ole vielä jaksanut sen asentoa säädellä, revin vaan heti vittuun. Onhan siinä vähän asentovaraa ja hyvännäköinen se on.
    "Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"

"Ei se ole vika, se on ominaisuus"

Spagettihirviö 800i.e
    Laittelin syksyllä puigin tumman miniplexin, helppo laittaa lampunkiinnikkeisiin, pienissä nopeuksissa tuuli tuntuu pyörteilevän pahemmin kypärässä kuin ilman mutta...nojaa...uskon siitä olevan hiukkasen hyötyä sateella + tietenkin hiukan reippaammissa vauhdeissa mutta päätä *kyllä riepottaa anyway olipa se paikoillaan tai ei...tunteepahan olevansa liikkeellä
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
    Alkuperäinen bikini-kate on paras. Kokeilin jotain Givi-hässäköitä ja ne piti ottaa heti pois. Niistä tuli niin kamala pyörre kypärään, ettei sitä meteliä kuunnellut pirukaan.Myöskin alkupräistä katetta piti madaltaa n.20mm. Silloin pyörre lähti kypärän kohdalta pois ja kypärämelu poistui. Samalla pyörre siirtyi hiukan alemmaksi, kaulan korkeudelle. Se on näin kevätkeleillä aiheuttanut kyllä hiukan flunssanpoikasta. Mun kokoemuksien mukaan GSX:ään ei eoikein hyvää katetta saakaan. Kate on aina liian lähellä kuljettajaa ja liian jyrkässä kulmassa aiheuttaen pyörteitä. Lyhennety alkuperäinen on ainakin mulle ollut paras kompromissi.
    Minulla oli kiinni GSX:ssä sellainen törkeän näköinen ja aika iso Giwin pleksi. Neljän pisteen kiinnityksellä. Teki tosi paljon pyörteitä kypärään. Ei hyvä. Vaihdoin mopon sitten pois sellaiseen jossa on kunnollinen kate.
    pitäähän se tuuli vähän tuivertaa et tuntee vapauden tunteen goldwingin kanssa voi sit ajella t-paita päällä ja kiskoo sikaria ajellessa
  10.  
    Mulla on givin roadstar ja kappan airstar a610. Sain ne pyörän mukana, givi oli paikoilla ja se ainakin tuntui ihan hyvältä 200 km/h:n vauhdissa. Tuo kappa ei ole ollut paikoilla, eikä varmaan tule, ei oikeen miellytä mun silmää.
    Onko kellään kokemusta F-16 pleksistä, jota ainakin storm-motor myy? Sitä on kahta eri korkeuksista saatavina ja eri tummuuksina. Minusta se ainakin näyttää siistiltä ja sopii suoraan 7 tuuman lampun kiinnityksiin.
    Suzuki A100
    Suzuki GT250
    Honda VF 750F
    Honda CBR1000F
    Yamaha virago 1100
    Honda CBR1000F
    Suzuki GSX 600F
    Suzuki Gsx 1300R
    Suzuki Gsx 1300R gen2
    Suzuki GSX1400
    Harley Davidson flstci
    Kawasaki VN 1700