Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Mistähän löytyisi kyseiseen pyörään vähän sirompi kilpiteline kuin alkuperäinen on? Vai onko joku itse värkännyt sellaisen? Mietityttää vaan että miten sen saa kiinni jottei tarvii putkeen reikiä porata
    Samoin minivilkut voisi vaihtaa alkuperäisiä pienempiin. Mistä niitä? Oisiko netissä joku paikka mistä tilata tai sitten ihan joku myymälä jossain helsingin seudulla.

Niin, ja toinen juttu vielä aiheeseen liittyen.
    Poliisit kuulemma mittailevat niitä takavilkkujen väliä jos näyttää siltä että ne on liian lähekkäin asennettu ja siitä voi rapsahtaa sakot. Kuka tietää paljonko takavilkkujen välissä pitää olla tilaa? Muistaisin itse kuulleeni että jotain reilu 20cm, mitattuna vilkun keskeltä toisen vilkun keskelle.. !
    Mulla on kilpi kiinni niissä raudoissa jossa on myös kiinni se karmee muovi härpäkekkin. Vilkuille löytyy siitä myös sopivat kiinnitysreiät. Vaikkeivat taida ihan olla lailisissa mitoissa .
    Olen tos töissä kyl tekemässä Alumiinistä uuden telineen jahka saan vaan aikaseksi. Helposti tulee ylimääräinenkin jos kiinostaa.
    No jos sä osaat sellasen asiallisen näkösen tehdä niin kiinnostaahan mua. Paljo huudat sellasesta?
  4.  
    Pistin PM:ää