Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 56:sta
  1. #1
    Koosteet ja hieman tarkemmatkin tiedot viime vuosien kuolonkolareista moottoripyörällä löytyy:

    *Täältä*
  2. #2
    Aika paljon noita tieltä suistumisia
    Ajellaanhan varovasti...
    Lahjattomat treenaa
  3. #3
    Mietteliääksi vetää. Miten välttää itse vastaava? Hellä kaasukäsi ja "ylimitoitettu" turvaväli löytyy jo. Lähinnä pohdiskelen siis näitä auton kääntymisiä eteen. Aivan sairaan neuroottinen asenne ja roima nopeuden pudotus joka risteyksessä?
    When in trouble, or in doubt
    run in circles, scream and shout.
  4. #4
    Kiitti linkistä.
    Haeskelinkin juuri mistä löytyisi tilastoja. Noista ei kyllä ihan selvinnyt se mitä hain, eli tarkemmat kuvaukset risteysonnettomuuksista, myös ei kuolemaan johtaneista.
    Lähinnä kiinnostaa missä suunnassa se vaara todennäköisimmin piilee. Vasemmallako? (oikean a pilarin katve)

    e: mjoo olihan siellä kiitettävästi infoa, katsoin ensin vaan yhteenvedon.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  5. #5
    Lainaa (Juikka @ Huhti. 12 2007,13:20) kirjoitti
    Aika paljon noita tieltä suistumisia
    Ajellaanhan varovasti...
    Ja toisaalta monessa kohtaa syynä oli ylinopeus..
    *** mopoton ***
  6. #6
    Ja semmonen huomio vielä, että naiset taitaa ollakin parempia kuskeja, koska heitä ei noissa tilastoissa juurikaan näy. Onkohan se miehistä näyttämisen halua vai mitä, että miehet onnettomuuksiin helpommin joutuvat.
    Tietysti sekin varmaan on syynä, että motoristeista enemmistö on miehiä. mene ja tiedä
    *** mopoton ***
  7. #7
    No juu. Suhteessa nuoria naisia on varmaan aika vähän pärräilijöissä esim. kevarikuskeissa kuitenkin. (Nuoruuden huumassa jaksetaan istua siel ritsillä kunnes järkeennytään ja hankitaan oma pärrä... tähän tulee varmaan muutos nyt kun esim. skootteri on yleistynyt semmoisena koko nuorison ajoneuvona.).

    Toisaalta vaikka naisissa on jonkin verran rämäpäitä, niin se käsitys omasta kuolevaisuudesta taitaa valjeta vähän aiemmin.

    Esimerkki:
    Eilen katselin työmatkallani Turun motarilla ennen Lohjaa sellaista splittausta vasemmalla kaistalla olevan säiliöauton oikean takakulman ja oikealla kaistalla ajavan säiliöauton vasemman etukulman välistä että pystyin vaan toteamaan ettei "yksikään" nainen olisi ryhtynyt tuohon. Lohjan liittymä oli jo käsillä ja vasemmalle jatkanut pönttöauto ois ollut ohitettavissa n. puolen kilsan päässä, turvallisesti. Kun tähän lisättiin helvetinmoinen puuskainen tuuli joka heitteli ainakin omaa (okei keskivertoa tuulikiikkerämpää) pyörääni kaistan reunasta toiseen, pudistelin vaan päätäni. Samaa teki varmaan sen oikealla kaistalla olevan täyspitkän yhdistelmän kuski, sen verran kiivaasti pölähti jarruista kun joutui väistämään ettei ois ajanu motoristin päälle kun ei prätkäilijällä ihan kantti riittänytkään vetää kunnon ohitusnopeutta kun sinne väliin piti puikata... Siin ois ollu sellainen kasa jos ois rysähtänyt että...

    Eli vaikka naiset keskimäärin eivät käytä niin paljoa aikaa tekniikan harjoitteluun yms. härkkäämiseen prätkien kanssa niin jotenkin se pelisilmä noitten tilanteiden kanssa on kuitenkin parempi? Ja jotennii on ehken malttia venata parempaa paikkaa vähän pitempään eikä mennä sellaisella "tosta välistä perrrrkele"-asenteella. Ollaan mieheni kanssa usein keskusteltu läpi niitä liikennetilanteita joissa toimitaan täysin eri tavalla kuin toinen ja ollaan kyllä huomattu ihan merkittäviä eroja ajattelutavoissa vaikka pääsääntöisesti molemmat ajaa suht samalla tavalla. (Tämä tosin koskee vain k*otiloita, pyörällä mie oon ihan täysi kukkahattu, ukko enemmän sitä suistujariskiryhmää... sori vaan...)

    Esimerkki2: Ajettiin tuntematonta tietä, päädytään ajamaan traktorin taakse. En ollut ihan varma näinkö vasemmalle kaartuvan mutkan jälkeen risteävän pikku metsätien. Kurvassa keltainen viiva. En lähtenyt ohi, vaan jäin odottamaan selkeää paikkaa, ukko kiltisti miun perässä kun ollaan kerran sovittu että edellä menevä määrää suunnan ja vauhdin. Taaksemme tuli kaksi autoa, joista toinen lähti siinä kurvassa koko systeemin ohi kovalla nopeudella eli tiesi kaiketi mihin oli menossa ja tunsi reitin. Toinen auto jäi peräämme odottamaan kun näki että valmistelemme ohitusta joka pian tapahtuikin. Ukkoni armahaiseni oli saanut pa*kahalvauksen siinä kohtaa kun se aut* lähti ohi, ei ollut huomannut koko kärryä, minä taas tunnistin olevani "tientukkopaikalla" ja tarkkailin taustaa koko ajan koska noilla rajoituksilla aut*ot ovat nopeasti siinä hännässä ja saattavat tulla konttiin jos eivät huomaa sitä traktoria edellämme. Eikä se kaikki voi olla kiinni oman pyöräni paremmista peileistä...

    Helppo tapa testata miehen ja naisen ajattelun eroa on kysyä mitä teet jos aut* ajaa ihan taaksesi ollessasi vasemmalla kaistalla. Keskimäärin mies vääntää hanasta, ja vasta sitten menee oikealle kaistalle jos menee ollenkaan. Keskimäärin kokemukseni mukaan nainen ryhmittyy pitäen nopeutensa oikealle kaistalle ja laskemalla sitten hiukan jos oikea kaista kulkee hitaammin, ja ajattaa aut*n ohi ja jatkaa sitten oman ajosuunnitelmansa mukaisesti. Mutkateillä pysähtelen bussipysäkeille jos näen että takana on aut* tai muu kulkija jota ei voi siististi ajattaa ohi.

    Mielipiteitä puolesta/vastaan?

    Ja turvallisia kilomeettereitä kaikillen.
    When in trouble, or in doubt
    run in circles, scream and shout.
  8. #8
    No sanotaan vastaan sitte..

    IMHO ei sukupuolella ole ton kanssa tekemistä, vai ollaanko me kaikki varoivaiset kuskit sitte tyttömäisiä? Toisaalta kaveritkin kyllä aina sanoo että mitä sää mummoilet siellä perällä

    Mutta varmasti se pitää paikkansa, että suhteellisesti miehissä on enemmän koheleita ja välinpitämättömiä kuskeja. Se on se alkukantainen kilpailuvietti...

    puhuiko mä nyt itteni pussiin..sry hirvee kiire mutta jtn piti sanoo..
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  9. #9
    Lainaa (Kaboomm @ Huhti. 12 2007,14:48) kirjoitti
    Lähinnä pohdiskelen siis näitä auton kääntymisiä eteen. Aivan sairaan neuroottinen asenne ja roima nopeuden pudotus joka risteyksessä?
    Kyllä. Tämä on ainoa keino varmistaa, ettei se auto tule sieltä eteen.
    'Sairan neuroottinen' on ehkä liioittelua, mutta kuitenkin.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  10. #10
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 13 2007,12:38) kirjoitti
    No sanotaan vastaan sitte..

    IMHO ei sukupuolella ole ton kanssa tekemistä, vai ollaanko me kaikki varoivaiset kuskit sitte tyttömäisiä? Toisaalta kaveritkin kyllä aina sanoo että mitä sää mummoilet siellä perällä

    Mutta varmasti se pitää paikkansa, että suhteellisesti miehissä on enemmän koheleita ja välinpitämättömiä kuskeja. Se on se alkukantainen kilpailuvietti...

    puhuiko mä nyt itteni pussiin..sry hirvee kiire mutta jtn piti sanoo..
    Aika hyvin sanottu, ihan periaatteesta vastaan muttet onnistunut pussittamaan itseäsi samassa lauseessa sentään.
    Tiedä sitten onko varovaiset kuskit tyttömäisiä mutta suurimpaan osaan naisista vetoaa semmoinen ei-testosteroni-riippuvainen ominaisuus kuin järki.
    Soisin maalaisjärkeä ja itsesäilytysvaistoa olevan myös tässä 17-35v. ikäluokassa joka tuntuu kaikista eniten kärsivän kohlaamisesta.

    Ja jos kilpailuviettiä verrataan niin jälleen verratakseni ei-tyttömäistä siippaani ja itseäni väittäisin että 93% talouden kilpailuvietistä on suoraan mulla. Mutta siitä onkin pidettävä visusti huoli että missä sen antaa tulla esiin. Se on vähän sama ku budoharrastajat pitää mieluummin matalaa profiilia kuin pudottaa kännisiä rähjääjiä kapakkakahinoissa vaikka helposti voiskin ratkaista käytöshäiriöt puolessa sekunnissa...

    Se on outoa että kaikki myöntää että on lapsellista posotella miten sattuu tuolla liikenteessä mutta sitten siihen taakse ilmestyy joku ihan anonyymin näköinen auto joka vaan sattuu ajamaan inasen liian lähellä niin tuntuu niinkuin porukkaan tehtäisiin lobotomia ja ainoa ajatus joka jyskyttää päässä on "vitsi mä näytän tolle". Ja sit aina välillä lipsahtaa ja sit vasta noloja ollaankin.
    When in trouble, or in doubt
    run in circles, scream and shout.
  11. #11
    Lainaa (Kaboomm @ Huhti. 12 2007,14:48) kirjoitti
    Mietteliääksi vetää. Miten välttää itse vastaava? Hellä kaasukäsi ja "ylimitoitettu" turvaväli löytyy jo. Lähinnä pohdiskelen siis näitä auton kääntymisiä eteen. Aivan sairaan neuroottinen asenne ja roima nopeuden pudotus joka risteyksessä?
    Kokonaan voit välttää lopettamalla prätkällä ajelun! Paitsi jos joku ajaa prätkällä sun niskaan, niin jouduit silti prätkäonnettomuuteen

    Onneksi Suomessa tilastot ovat kuitenkin maailman huipputasoa! Ajatelkaa sitä jeesustelun määrää, jos täällä kävis samassa suhteessa prätkäonnettomuuksia kuin vaikkapa Italiassa *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  12. #12
    Noihin tilastoihin en halua. Täytyypä taas ajatella tuota nopeuspuolta uudelleen. Taidan vaihtaa kohtaa pikkutehosempaan, vaikka ei tuo nykyinen bemarikaan tehoilla ole pilattu.

    Se on toi vauhti vähän joka lajissa sama juttu. Pitkänmatkan juoksussa, pyöräilyssä ja hiihdossa on tapana sanoa että ei se matkan pituus vaan se vauhti on se joka vie mehut.
  13. #13
    Eipä haluaisi noihin tilastoihin, ei.

    Mutta mun hyvä ystävä on luettavissa kohdalta 14.8.1994. Se ei taida kuitenkaan olla tuossa em. listassa.

    Onpa itsellanikin kokemus tältä keväältä, kun olisin voinut olla jatkoa tuolle listalle tämän vuoden sivulla.

    Mun tapaus meni näin...
    Ajoin 5.4.07 illalla myöhään 22.00 aikaan Kirkkonummen Kylmälän kylästä Veikkolaan vievää tietä. Kylmälän VPK:n jälkeen n. 100 m tie kääntyy jyrkästi oikealle, samalla avaten peltoaukean. Mietin jo illalla 9.00 aikaan, että onpa kylmä ilma ja että onko ajelussa kiirastorstaina oikeastaan mitään järkeä. Meno tapahtui aivan nopeusrajoitusten mukaisesti, joka taisi olla 40 km/h tuossa kohtaa. Kaarroin tietä normaalisti jouhevasti sisäreunaa pitkin, joka ei ollut hiekan peittämä. Maksimoin kaartosädettä, jotta ajo pysyisi luonnekkaana. Yht'äkkiä etupyörä irrotti otteensa tiehen... slip... Mutta yht'kkiä, kuin pito oli kadoksissa, se tulikin takaisin. Pyörä nousi pystyyn, mutta nopeuden vektoro osoitti kohti vastakkaisen kaistan penkkaa. Äkillisessä luistotilanteessa vanha enskakuski laittoin jalat tiehen, jotta tasapaino saataisiin liu'ussa takaisin. Se äkillinen pidon lisäys sekotti tasapainon niin, ettei tasapainoinen jarruttaminen ollut enää mahdollista. Kuin hidastetussa elokuvassa pyörä ajautui etupyörä edellä pientareelle, jolloin viimeisetkin mahdollisuudet kallistamisesta oli kadonnut. Pyörä nyökkäsi etupyörä edellä pientareen reunaa vievään ojaan ja iski sitten pyörän kyljelleen. Samassa kohtaa Masan lapaset irtosi kahvoista ja yritti kiertää alas kadulle hartiat edellä. Näin tapahtui ja kuljettava liukui asfaltin ja hiekan reunalla selkä alaspäin, välillä kopsauttaen kypärän asfalttiin. Kaikki hiljeni yhtä nopeasti kuin oli alkanut, ei kipua, olenko tajuissani... Pyörä sammui ja hätävilut raksuttivat... Hetken aikaa haukoin happea ja totesin, että säikähdyksellä selvittiin.

    Analyysi. Ensinnäkin lähdin ajamaan illalla v-mäisen työpäivän jälkeen, perheeni mentyä nukkumaan ja kännykkä ei ollut taskussa. Toiseksi, tajusin jo lähtiessäni, että on kylmä ja kadut saattaa olla liukkaat, vaikka oli kuiva keli. Näistä päätelleenä, kaikki taisi mennä pieleen, paitsi etten ajanut ylinopeutta ja ettei vastaantulevaa kaistaa tullut ajoneuvoja vastaan, paitsi se minuutin päästä tullut ystävällinen konkkaronkka pienellä Peugeotillaan, matkallaan ihan minun kotinaapuriin. He ystävällisesti auttoivat liikennevälineeni pystyyn ja katsottiin, että nesteen pysyy sisällä, kun ajoin takasin kotiin. Monet kiitokset heille.

    Sen mun ystävän tapahtuneen saatte lukea joskus myöhemmin.

    terkuin,
    ZZR 1400-09

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
  14. #14
    HIENOA kerrataa taas kerran, motoristin vaarallisin kaveri on motoristi itse!!!
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  15. #15

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Jose @ Huhti. 12 2007,17:06) kirjoitti
    Lainaa (Juikka @ Huhti. 12 2007,13:20) kirjoitti
    Aika paljon noita tieltä suistumisia
    Ajellaanhan varovasti...
    Ja toisaalta monessa kohtaa syynä oli ylinopeus..
    Väitän ettei syynä ole ylinopeus vaan liian suuri tilannenopeus omiin kykyihin verrattuna.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  16. #16
    Lainaus yhdestä noista... "Tapahtumapaikalla oli 80 kilometrin nopeusrajoitus ja paikalla näkyivät yli 80 metriä pitkät jarrutusjäljet"...
    Heräsi kysymys, että kuinka kovaa on pitänyt tulla/kuinka epäkuntoiset jarrut pitää olla ettei pyörä pysähdy 80 metrin matkalla? Kauheeta luettavaa tollanen, mutta ehkä henkisesti kasvattavaa kyllä...
    I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.
  17. #17

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (honhonhonda @ Touko. 29 2007,14:00) kirjoitti
    Lainaus yhdestä noista... "Tapahtumapaikalla oli 80 kilometrin nopeusrajoitus ja paikalla näkyivät yli 80 metriä pitkät jarrutusjäljet"...
    Heräsi kysymys, että kuinka kovaa on pitänyt tulla/kuinka epäkuntoiset jarrut pitää olla ettei pyörä pysähdy 80 metrin matkalla? Kauheeta luettavaa tollanen, mutta ehkä henkisesti kasvattavaa kyllä...
    Kokeilepa ajaa 80km/h ja jarrutat sen jälkeen pelkällä takajarrulla. Mittaa matka ja mieti oliko vikaa jarruissa vai puutteellisissa/väärissä taidoissa.



    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  18. #18
    Kaboomm
    Lainaa kirjoitti
    Toisaalta vaikka naisissa on jonkin verran rämäpäitä, niin se käsitys omasta kuolevaisuudesta taitaa valjeta vähän aiemmin.
    Se ompi varmaan se evoluutio joka jättääpi meitit naiset jäljelle
  19. #19
    Lainaa (Viraga @ Kesä. 29 2007,14:39) kirjoitti
    Se ompi varmaan se evoluutio joka jättääpi meitit naiset jäljelle
    Evoluution nopeuttaminen on mahdollista myös lisäämällä lakeja,jotka aiheuttavat vaaratilanteita.
    Esim:
    Laki grillaamisen kieltämisestä festareilla lisäisi varmasti grillaamista telttojen sisällä salassa. Vai uskooko joku oikeasti järkkäreiden pystyvän valvomaan,mitä jokaisessa teltassa tehdään? Nykyinen lakihan kieltää järkkäreiltä telttojen ratsaamisen, joten toteutuessaan laki lisäisi myös valvojiin kohdistuvaa ns. oikeutettua väkivaltaa.

    -Jotain samanlaista idioottimaista lakia voisi soveltaa myös liikenteeseen,jotta saataisiin kaaharit mullan alle.
  20. #20
    Saattaa se henki lähteä kävellenkin liikenteessä.
    Ei näitä kannata jäädä pohtimaan, yrittää vaan itse minimoida vaaratilanteet.
    Sillehän ei voi mitään, jos joku sattuu ajamaan sinun päälle.
    AR125 -84 --> CBR600F -05 --> CBR1000rr -04/-05 --> GSX1300R K9 --> DR650RSE -93 --> XJR1300 -03
  21. #21
    Lainaa (TripleTwin @ Huhti. 13 2007,12:55) kirjoitti
    Lainaa (Kaboomm @ Huhti. 12 2007,14:48) kirjoitti
    Lähinnä pohdiskelen siis näitä auton kääntymisiä eteen. Aivan sairaan neuroottinen asenne ja roima nopeuden pudotus joka risteyksessä?
    Kyllä. Tämä on ainoa keino varmistaa, ettei se auto tule sieltä eteen.
    'Sairan neuroottinen' on ehkä liioittelua, mutta kuitenkin.
    Ei se valitettavasti oo liioittelua. Itse olen aina suhtautunut sairaan neuroottisesti autoilijoihin ja peuroihin, mut autoilijoiden kohdalla ei valitettavasti edes tuo riitä. Kaupungissa kaks kertaa auto lähtenyt oikealta parkista suoraan ilman vilkkua u-käännökseen, molemmilla kerroilla selvisin liian hiljaisen tilannenopeuden ansiosta, nopeusrajoituksen mukaan ajaen en olisi ehtinyt hidastaa/väistää.

    Viime vuoden kesällä ajelin rauhallisesti nelikaistaista kalevantietä kohti kupittaan asemaa. Muuta liikennettä ei juuri ollut, vastaan näin savitehtaankadun risteyksessä tulevan auton hiljalleen, aikomuksenaan kääntyä menosuunnassaan vasemmalle savitehtaankadulle. Mulla paloi vihreät suoraanmenevänä, joten tiesin autoilijalle kääntyvänä palavan punaiset. Sivusilmällä kuitenkin seurailin tuon ainokaisen autoilijan liikehdintää, ja eikös se jumalauta jatkanut suoraan mun eteen päin punaisia! Paniikkijarrutus, väistö ja kalsarit vaihtoon, autoilijakin vetäs vähän mustaa viivaa katuun. Tumman visiirin takaa katsekontaktia ratissa olleeseen n. 45 v naiseen, joitain mietoja käsimerkkejä perään. Siellä se muija ihmeissään viittoili, näytin sille valotolppaa, jossa sille edelleen paloi punainen. Se vaan viittilöi siellä jotain, jatkaen matkaansa punaisia päin mun takaa... Aurinko ei sillä hetkellä häikäissyt kumpaakaan, mutta musta tuntui, että sitä eukkoa oli häikäissyt sen verran, että oli aivoista solukkoa jo palanut.

    Eli kyllä se neuroottinen suhtautuminen on turvallisuuden kannalta suotava... Voi sitä silti liikkua rivakasti, pitää vaan koko ajan lukea liikennettä niiden muidenkin puolesta.
    devillac.com
  22. #22
    Ehdittekö te nauttia moottoripyöräilystä ollenkaan, kun heti kun istuu mopon satulaan, alkaa sairas neuroottisuus kaikkea maan ja taivaan välillä liikkuvaa kohtaan. Kuvitellaan talojen kaatuvan eteen, kun itsensä kuvittelee samalla näkymättömäksi.

    Voisko vaikka ihan vaan ajaa, ja nauttia ajamisesta? Varuillaan toki pitää tilanteesta riippuen olla, mutta nää puheet alkaa kuulostamaan just siltä, että kun vetää kypärän päähänsä, on sama kun vetäisi jotain hallusieniä, kun kaikista tielläliikkujista tulee kertalaakista psykoottisia tappajia.

    I. *
  23. #23
    "Ehdittekö te nauttia moottoripyöräilystä ollenkaan, kun heti kun istuu mopon satulaan, alkaa sairas neuroottisuus kaikkea maan ja taivaan välillä liikkuvaa kohtaan. Kuvitellaan talojen kaatuvan eteen, kun itsensä kuvittelee samalla näkymättömäksi.

    Voisko vaikka ihan vaan ajaa, ja nauttia ajamisesta? Varuillaan toki pitää tilanteesta riippuen olla, mutta nää puheet alkaa kuulostamaan just siltä, että kun vetää kypärän päähänsä, on sama kun vetäisi jotain hallusieniä, kun kaikista tielläliikkujista tulee kertalaakista psykoottisia tappajia.

    I. *"




    --SE OLI SIINÄ- Hienosti todettu , täysin samaa olen ajatellut (tällasten voorumien kirjotteluista)
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  24. #24
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Maalis. 24 2008,07:52) kirjoitti
    "Ehdittekö te nauttia moottoripyöräilystä ollenkaan, kun heti kun istuu mopon satulaan, alkaa sairas neuroottisuus kaikkea maan ja taivaan välillä liikkuvaa kohtaan. Kuvitellaan talojen kaatuvan eteen, kun itsensä kuvittelee samalla näkymättömäksi.

    Voisko vaikka ihan vaan ajaa, ja nauttia ajamisesta? Varuillaan toki pitää tilanteesta riippuen olla, mutta nää puheet alkaa kuulostamaan just siltä, että kun vetää kypärän päähänsä, on sama kun vetäisi jotain hallusieniä, kun kaikista tielläliikkujista tulee kertalaakista psykoottisia tappajia.

    I. *"




    --SE OLI SIINÄ- Hienosti todettu , täysin samaa olen ajatellut (tällasten voorumien kirjotteluista)
    Nauttimista vartenhan nämä vehkeet on hankittu.
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  25. #25
    TM:stä tuli luettua kertumukset. Vanha totuus näyttää pätevän. VAUHTI tappaa.

    kotisivut
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
  26. #26
    Lainaa (Ikuturso @ Loka. 12 2007,13:51) kirjoitti
    Ehdittekö te nauttia moottoripyöräilystä ollenkaan, kun heti kun istuu mopon satulaan, alkaa sairas neuroottisuus kaikkea maan ja taivaan välillä liikkuvaa kohtaan. Kuvitellaan talojen kaatuvan eteen, kun itsensä kuvittelee samalla näkymättömäksi.

    Voisko vaikka ihan vaan ajaa, ja nauttia ajamisesta? Varuillaan toki pitää tilanteesta riippuen olla, mutta nää puheet alkaa kuulostamaan just siltä, että kun vetää kypärän päähänsä, on sama kun vetäisi jotain hallusieniä, kun kaikista tielläliikkujista tulee kertalaakista psykoottisia tappajia.

    I.
    Nautin toki... erinomaisen paljon ajamisesta mp:llä tai millä vaan...
    mutta tuo epäluulo muita kohtaan MP:llä ajaessa on paras henkivakuutus.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  27. #27
    Lainaa (Viraga @ Kesä. 29 2007,14:39) kirjoitti
    Kaboomm
    Lainaa kirjoitti
    Toisaalta vaikka naisissa on jonkin verran rämäpäitä, niin se käsitys omasta kuolevaisuudesta taitaa valjeta vähän aiemmin.
    Se ompi varmaan se evoluutio joka jättääpi meitit naiset jäljelle *
    Mä luulen kans.
    Että se on geeneissä.
    Naisen tehtävä on tuottaa elämää ja säilyttää sitä.Mahdollisimman laadukkaasti ;)
    Miehen tehtävä on siittää lapsia kenen kans tahansa, niin paljon kuin mahdollista ja sotia kotinsa puolesta.
    Kumpikohan olisi rämäpäisempi ;)
    Ehkä se on vanha muistuma, että nainen on varovaisempi joka suhteessa ja mies on valmiimpi laittamaan kaiken peliin ;)
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  28. #28
    Mahtaako kukaan osata kertoa mihin nuo onnettomuuskuvaukset perustuvat tuolla Motosurvivalin tilastoissa?
  29. #29
    Lainaa (uusiomotoristi @ Kesä. 02 2008,15:39) kirjoitti
    TM:stä tuli luettua kertumukset. Vanha totuus näyttää pätevän. VAUHTI tappaa.

    kotisivut
    Ei vauhti, vaan se äkkipysäys...
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
  30.  
  31. #30

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Jos vauhti tappaisi, olisin ollut mullan alla jo 20 vuotta.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen