Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
    Mistä ostatte ajokamanne pk seudulla. Eli aina ei halua tilata muualta.Joskus sieltä missä palvelu pelaaeli...?
    lauttasaaren bikeword on ollu mulle ainakin loisto paikka
    mopoton mies nykyään
    the older i get the faster i used to be
    Espoon R.M. Heinolla on tullut tehtyä varustekauppoja enemmänkin viime aikoina. Mistään muualta en ole saanut niin hyvää palvelua varusteasioissa, joten siellä asioin jatkossakin.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Mä komppaan "vesisikaa"...ei voi valittaa Heinosta.

Unohtamatta Orgin Shoppiakaan.

Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Orgin shoppia olen itse vuodet käyttänyt, eikä oo ollu valittamista palvelussa.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Bikeworld lauttasaari ja Saaralle iso käsi.

HD-centteri on toinen hyvän palvelun myymälä, tosin sieltä olen ostanut vain mopon.
    Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä
    Larun BW....ei aina halvin mutta viimeiset kaks vuotta aina hyvää palvelua ja metsästävät väsymättä kokoja varastosta...
    -oman onnen puuttuessa naapurin epäonnikin riittää-
    BW Vantaa, parhaat merkit, hyvät alennukset, rento ja asiantunteva palvelu.
    BW Lauttasaari on ollut ostospaikka muutaman vuoden.
    Lauttasaaren Bike World
    BT1100 -04

(TRX850 -95)
    (CB350S -88)
    Viimosin ostos, eli takki tuli ostettua storm motorin helsingin myymälästä. Muuten olisin kyllä saksasta varmaa tilaillu, mutta kun sai halvemmalla kun saksasta tilaten niin samantien tuli kaupat tehtyä.

Niin joo, vähän jäi vajaaks kun palvelusta kysyttiin, eli palvelu toimi tosiaan mainiosti kun hki myymälästä olivat takit loppu mutta lähettivät turgusen myymälästä sitten oikean kokosen takin.

Stormi Helsingin pitäjästä. En ole saanu ei oota ostettua...
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
    Nyt siis tiedossa minne kannattaa mennä hyvän palvelun perässä.Eli rahoja tuhlaamaan!
    Org Shoppi
    BW Lauttasaari
    Molemmissa hyvä palvelu
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 10 2007,21:07) kirjoitti
    Täällä asioin jatkossa myös minä.

Kävin ostamassa SIDI:n popot ja myytiinpä kunnon sukatkin. Palvelu oli hyvää ja ystävällistä, vaikka nappulat juoksenteli pitkin kauppaa.
    Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JoniP @ Huhti. 18 2007,11:32) kirjoitti
    Täällä asioin jatkossa myös minä.

Kävin ostamassa SIDI:n popot ja myytiinpä kunnon sukatkin. Palvelu oli hyvää ja ystävällistä, vaikka nappulat juoksenteli pitkin kauppaa.
    Jaah, se olit sinä. Taisin olla siinä vieressä kertomassa kyseisten popojen käyttökokemuksista ja antamassa huolto-ohjeita
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Tuusmotor .Aina saanut mitä tarvitsee. *Myyjät osanneet kertoa hyvin tuotteistaan.

Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Itse ostan vähän joka paikasta, sieltä mistä saa halvimmalla tarvitsemansa. En ole palvelun tasossa huomannut poikkeavuuksia, korkeintaan ihmisten määrässä, että joutuuko odottamaan.
    Lainaa (Jassu @ Huhti. 18 2007,11:33) kirjoitti
    Lainaa (JoniP @ Huhti. 18 2007,11:32) kirjoitti
    Täällä asioin jatkossa myös minä. *

Kävin ostamassa SIDI:n popot ja myytiinpä kunnon sukatkin. * Palvelu oli hyvää ja ystävällistä, vaikka nappulat juoksenteli pitkin kauppaa.
    Jaah, se olit sinä. Taisin olla siinä vieressä kertomassa kyseisten popojen käyttökokemuksista ja antamassa huolto-ohjeita
    Jep, on muuten hyvät popot et turhaan kehunut
    Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
    Lainaa (Sika-nauta @ Huhti. 18 2007,11:39) kirjoitti
    Tuusmotor .Aina saanut mitä tarvitsee. *Myyjät osanneet kertoa hyvin tuotteistaan.
    Jep varusteissa Anu on kyl aika lyömätön
    Erittäin hyvää palvelua ja mukava liike Niittykummussa oleva Superbikers. Voin suositella
    "Mind is like parachute; it works better when open."
    Komppaan edellisiä, BW Lauttasaari.
    Larun bw
    Superbikers niittarissa
    Snellmanracing epsoossa
    Yammu sentteri tuupakassa

noista on parasta palvelua irronnu mistä on kamoja tullu ostettua..
    KooTeeÄm
    no eipä ole Allrightistakaan vielä joutunut heitetyksi...
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (gs650gt @ Huhti. 20 2007,15:15) kirjoitti
    no eipä ole Allrightistakaan vielä joutunut heitetyksi...
    Allrightin hinnat ovat vaan olleet jotain ihan käsittämätöntä, tuolla on hyvä käydä sovittelemassa ja tilata sitten jonkun heidän jälleenmyyjänsä kautta - hinnat toista luokkaa ainakin tähän asti olleet.
    Pyörätön motoristi...

tänään taas tuli käytyä ostoksilla. aina saa asiallista palvelua
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Ostin tossa pari päivää sitten kypärän stormilta konalasta, hinta ja palvelu oli kohdillaan, pääsin varaston puolelle sovittelee eri kypäriä rauhassa ja myyjä kertoili samalla kokemuksia eri kypäristä.. Ainakin sinä päivänä palvelu oli kympin arvoista. Lauttasaaren BW:stä myös positiivisia kokemuksia..
    <br />
  29.  
    Lainaa (Wasserschwein @ Huhti. 10 2007,21:02) kirjoitti
    Espoon R.M. Heinolla on tullut tehtyä varustekauppoja enemmänkin viime aikoina. Mistään muualta en ole saanut niin hyvää palvelua varusteasioissa, joten siellä asioin jatkossakin.
    Joo, sama täällä. Valittamista ei ole ollut myöskään reliatec oy:n palvelussa.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.