Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Mun 1100 on cdi-boxissa sarjanumero:21119-1370,onkohan tämä malli ei kuristetun version boxi? Mopo on D1 vm-93 Olen kuullut että näissä olis boxeissa eroja kuristetun ja kuristamattoman version kesken? Otteessa on tuo 74kw teho,mutta olettaisin että se on vain teho paperilla Miten voin ilman tehopenkkiä perstuntumalta varmistua mopon täystehoisuudesta?
    Ottaako se jenkaa kiihdyttäessä vai alkaako hyytyä 7-8000 jälkeen.Enpä ole boxeissa kuullut eroja mutta luisteissa on ollut porattu reikiä rajoittamaan huippukierroksia ja ilmeisesti eri asteisia nokka-akseleitakin on ollut 100 heppasissa.Vaikea sanoa miten se D-malli,kun on itsellä C .

"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    Joo,kyllä tuo mun zzr ottaa kierroksia vielä 8000-9000 jälkeenkin * ..en ole sikäli havainnut hyytymisilmiötä,jotenka oletan edelleen ettei sitä ole mitenkään kuristettu kun en kehtaa sinne kaasareihinkaan mennä kurkkimaan Kukapa sitä tuolla tien päällä huomaa onko kone kuristettu vai ei jos ja kun itelle riittää ne vaivaiset 100 koniakin nopeusrajoitusten rikkomiseen
    Joo,meinasin edelliseenkin jo laittaa yhden testin mutta ajattelin kanssa ettei se nopeustesti ehkä ole hyvä mittari ehdottaa.
    Kyllä se toisaalta pitäisi tuntua jo kulussakin jos on vain 100hv:tä,raskas masiina nääs.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Joo,raskas lehmä tuo zetori on ..en pirulaista saa edes keskijalalle ilman kaverin apua,ilmeisesti mulla on väärä tekniikka.Voimalaji se keskijalalle nosto tuskin on Mitenkäs sen about 20kw puuttumisen huomaa ajossa parhaiten?Mulla kun ei ole kokemusta kuin alle sata kilowattisista.Nopeudessa vai väännössäkö sen tehonpuutteen parhaiten huomaa? Kun olen näitä uudelleen harrastuksen aloittaneita mopoilijoita kaikki pitää opetella kantapään kautta Tietysti voin jos nuppi kestää kesällä testata tuon zetorin kw:t tarpeeksi pitkällä suoralla ... eikös se about 300km/h mittarinopeuteen pysty jos kerran ei mitään hilavitkuttimia ole sen ryöreihin laitettu
    Painaahan se.Itse laitan sen keskituelle(tukevalla ja tasaisella alustalla),oikealla jalalla painan tuen maahan,hiukan heilutan pyörää että tuntee kummankin jalan olevan maassa ja sitten vaan koko paino sen oikean jalan varaan ja samalla käsin nostaa siitä kahvasta satulan vierestä ylöspäin.Painaa kuin synti mutta kyllä se sinne jalan varaan sitten keikahtaa.Parempihan se on jonkun kanssa harjoitella ensin,punnertaa yksin ja toinen varmistaa.Muutama kerta antaa itseluottamusta lisää.Ja jos ei jaksa,onhan sivutuki onneksi.
    Jos se pyörä käy ja toimii hyvin ja kierrokset menee rajoittimeen asti eli rupee katkomaan siellä punarajan paikkeilla niin kyllä se ainakin kierrokset silloin ottaa mitä kuuluukin.Muutenhan en osaa sanoa kuin eihän se pelkkä ajo penkissä hirveitä maksa jos ei säädätä.En voi suositella kokeilemaan sitä nopeustestiä ja onko sillä niin väliä jos kulku riittää muutenkin.Itsekin makselen vielä viimekesäisiä ylinopeussakkoja ja vain taivas pelasti ettei kortti mennyt kokonaan.
    Täysteho-Zetori alkaa "potkimaan" tuossa +7000rpm jälkeen ja laulua jatkuu rajoittimelle saakka. Jos vakiokuntoisena jaksaa keulia pienimmillä vaihtella kaasulla niin tehot on tallessa

Keskituelle menee helpoiten kun laitat ensin mopon suoraan, eli sillain että keskituen kummatkin tassut ottaa samanaikaisesti maahan -> toinen jalka keskituen "astukkeeseen" -> toinenkäsi matkustajan jalkatapin kannekkeeseen -> sitten samanaikaisesti painat seisontatukea lattiaan ja nyppäiset jalkatapista takaviistoon... Näin pitäis onnistua heikommaltakin
    https://vmx-racing.com/
    Lainaa (kolehte @ Huhti. 12 2007,21:01) kirjoitti
    toinenkäsi matkustajan jalkatapin kannekkeeseen
    Jahas, pitääkin kokeilla tuota.. saa varmaan enempi jalkoja mukaan nostoon. Se "virallinen" kahva kun on ainakin mulle liian korkealla
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  9.  
    Täysteho testi minultakin sitten.Kohtuullinen parin kolmen kilometrin suora johon tullaan normivauhtia ja sitten kiihdyttelet kolmonen jne melkein tappiin niin jos(ainakin C) se n320km/h on taulussa niin tehot on,todellisuudessahan se vauhti on vain noin 280.
    Ehkä kuitenkin se penkki.