Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onko joku tilannut Englantilaisista firmoista käytettyjä varaosia BMW pyöriin?
    James Sherlock ja motobins tarjoaa aika edullisia varaosia, mutta uskaltaako sieltä tilata..??
    Ainakin postikulut ovat aika paljon kalliimpia kuin Saksasta..

Kokemuksia???
    Ei ole Bemun varaosatoimituksista tietoa mut, jotain pientä MP nippeli nappelia on tullut tilattua, No problems...Osaavat Lontoota paremmin kuin nahkahousut
    Aikoinaan tilailin boxeriprojektiin valtaosan osista ja tarvikkeista Motorworksilta. Ainakin itse mainostavat olevansa Euroopan suurin BMW mp-purkaamo. Saa myös uutta palikkaa sekä orggiksena että tarvikkeena. Nopea toimitus, hyvä palvelu ja asiantuntemus. Se on totta, että Briteistä postikulungit ovat esim. Saksaan verrattuna suuremmat, joten kannattaa tilata kerralla isompi pompsi tavaraa.
    ...
    Onko näin, että tämä motoworks:llä ei ole sähköpostia ollenkaan..??? En ainakaan itse köytänyt sellaista mihin olisi voinut kysymyksen lähettää... Siellä näkyi ainakin osalistassa haluamani osa/osat, mutta olisi mukava tietää hieman muutakin..
    Olen tilannut varaosia, uusia tosin, ihan nettikaupasta kliksuttelemalla sekä motobinsilta että motorworksiltä.
    Molemmilta tulee paketti kotiovelle tai lähipostiin noin viikossa ja veloitus visakortilla. Postimaksut on ehkä isommat kuin saksasta, samoin hintataso joissain osissa. Mutta palvelu on erittäin toimivaa.

Kokeile sitä Enquiries-lomaketta.

Lainaa kirjoitti
    How do I submit an enquiry to Motorworks?

Customers within the UK should call 0845 458 0077 local rate (or fax 0845 458 0078) .
    International customers may use the international enquiry form.
    http://www.motorworks.co.uk/bmw/contact/contact.php

Moto Longa - Vita Brevis
    Lainaa (eizzi @ Huhti. 12 2007,09:17) kirjoitti
    Onko näin, että tämä motoworks:llä ei ole sähköpostia ollenkaan..??? En ainakaan itse köytänyt sellaista mihin olisi voinut kysymyksen lähettää... Siellä näkyi ainakin osalistassa haluamani osa/osat, mutta olisi mukava tietää hieman muutakin..
    Kokeileppas: bmwforms at motorworks.co.uk
    ...
  7.  
    Palaten vanhaan keskusteluun täytyy todeta, että Motobins on aivan LOISTAVA paikka tilata osia Bemuun. Sivut ovat hieman huonot, mutta palvelu aivan täysi 10. Toimitusaika kotiovelle (2-3vrk) huomattavasti lyhyempi kuin esim. Motorworks, jossa on muutenkin ollut ylimielinen vastaanotto. Motobinssiltä olen aina saanut asiallista jeesiä esim. puhelimitse, kun on tarvinnut, vaikka puhunkin "finglishiä".
    Honda VTR -97
    BMW R1200GSA -09
    BMW R1200GS -08
    BMW R1100S -99
    BMW K100 -86
    Suzuki GSX1100 -81
    Kawasaki Z650 -77
    Honda SL125 -75
    Tunturi Start -82
    Solifer SM -79