oisko kellään kokemusta suzuki 1600 marauderista? olen harkinnut sellaisen vaihtoa. kiitos vastauksista
Onkos tuo se sama kuin Kawa Mean Streak, paitsi takalokariltaan?
Mulla on 1500 Mean Streak, mutta taitaa olla konetta lukuunottamatta ihan sama vehje ku 1600. Ei oikein ole pahaa sanottavaa, mitä nyt vakiopenkki on pikkusen huono meikäläiselle, pituutta on 190 ja alaselkä tulee helposti vähän kipeeksi. Mulla on uus stonga tilauksessa, katsotaan jos se muuttais asiaa.
ei niissä ole tosiaan muuta eroa kuin takalokari. Muuten täysin samanlaisia mopoja.
no niin suzuki hommattu, -04 1600 marauder.positiivinen kokemus 500km takana eka päivänä eikä tunnu missään! no joo vähän väsyttää.![]()
Tuolla löytyy erot noiden kahden samalaisen väliltä. Kawaan tuli 4-mäntäiset radiaalijarrut 2006 lähtien.
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtes....er_1600
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
onko tietoo minkä kokosta takarengasta menee suzuki 1600 marauderiin? Aattelin vaan jos sais vähän leveempää gummia tuo 170 on aika laihan näköinen.
![]()
Tuli vaan mieleen , että menisköhän sinne semmonen ku
190/50/17?? Korjatkaa jos oon väärässä.
180 levee mennee vielä ihan kivutta, 190 alkaa olla siinä hilkulla, voi mennä liian kuperaksi ja pelistä saattaa ehkä tulla epävakaampi tai toisinsanoen ketterämpi. radiaalijarrut tulivat näemmä marauderiin ja mean streakiin jo 2005 ainakin varaosakataloogin mukaan; joku riva,,, tjspn, ok, löytyikin ja linkki tosa, teknisesti on ihan sama laite kuin mara, ja tämän eli siis molemmat on tehnyt kawa. itseasiassa pintaosissa on eroja, väri, etulamppu, mittarinpohjat, logot, takaloksu ja -lamppu ovat erilaisia, lisäksi marassa on lievästi säädettävissä oleva ruiskunohjaus, jota ei taas ole meaniessa, lienee suizan omia kytkentöjä ruiskunohjaukselle, vaatii sit läppärin ja ehkä mieluiten merkkihuollossa piipahtamisen, jos haluaa esim. lisätä tyhjäkäynninseoksia 2% vaikkapa siksi, että ne tuntuvat olevan aavistuksen laihalla ja kaasuunvastaaminen nykivältä <----- teoritesointia, joka joissain malleissa joskus pitää kutinsakin.
http://216.37.204.203/Kawasak....28&B=23
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)